Skocz do zawartości
IGNORED

Nieznany format plików

matt.3

Rekomendowane odpowiedzi

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

„... nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!”

Witam. Czy ktoś może wie jak otworzyć plik .MCH?

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Dziękuję za odpowiedzi, niestety nie udało mi się rozwiązać problemu. Pobrałem plik który miał być ripem utworu z płyty SACD i zawierać ścieżkę 5.1. Pliki mają rozszerzenia .mch .2ch .toc. Jakieś pomysły co z tym dalej robić czy pliki są bezużyteczne?

tutaj masz programy, którymi otworzysz .toc:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) . Z informacji wujka google wynika,że to jest rozszerzenie klienta poczty email

a plik .2ch powinien się dać otworzyć w KMPlayer przynajmniej tak podpowiada wujek google A pliki z .mch to są pliki graficzne

Ukryta Zawartość

Dziękuję za odpowiedzi, niestety nie udało mi się rozwiązać problemu. Pobrałem plik który miał być ripem utworu z płyty SACD i zawierać ścieżkę 5.1. Pliki mają rozszerzenia .mch .2ch .toc. Jakieś pomysły co z tym dalej robić czy pliki są bezużyteczne?

Jesteś pewien, że to są prawdziwe rozszerzenia tych plików, a nie jakiś opis przed rozszerzeniem?

Przez mch najczęściej oznacza się pliki audio wielokanałowe.

2ch to oczywiście audio stereo.

Niestety nie wiem co to za plik .toc :( .

„... nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!”

Nie kojarzę takiego rozszerzenia. Jeśli to rip z płyty SACD to po co sie męczyc - ściągnij sobie najlepiej pełny obraz ISO tej płyty od ruskich i odtworzysz chocby foobarem z wtyczka albo nagrasz na płytę DVD jako SACD-R.

W trakcie usuwania konta.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.