Skocz do zawartości

Opinie o sprzęcie

5842 opinie sprzęt

Świetny wzmacniacz z mega wykopem, przepiękną sceną i konkretnym nisko schodzącym i dobrze kontrolowanym bassem. Magia lamp z mocą 80 W przy 8 Ohm. Po za tym jest piękny z drewnianymi wstawkami. 


HAZE Acoustics Kabel głośnikowy Haze Acoustics G20

Będąc posiadaczem interkonektu firmy Haze postanowiłem skorzystać z okazji i przetestować ich kabel głośnikowy . Jak postanowiłem tak uczyniłem . Wypożyczyłem za kaucją model dwumetrowy w biwiringu i zabrałem się do roboty a raczej przyjemności słuchania. Sprzęt towarzyszący w skrócie to integra Michi X3 oraz dwie końcówki stereofoniczne mocy Rotel RB 1582 robiące za monobloki . By nie zanudzać źródłem był Tidal wraz z przeciętnym laptopem + oprogramowanie i kilka gadżetów umożliwiających poprawne wysłanie sygnału do Michi X3 . Efektem tych starań był dźwięk , który wydobył się z kolumn Audiovector SR 3 Signature . Namęczyłem się by opisać ten efekt a raczej spróbowałem to opisać ale opis wykasowałem nie chcąc się powtarzać z poprzednikami opisującymi wrażenia z odsłuch kabla jak i przynudzać długimi epickimi opisami . Będąc bliskim opublikowania tych literackich popisów zrezygnowałem doznając odczucia, że nie o to przecież chodzi w opinii ! Natomiast ważne jest to, że porównałem kabel z konkurencją z wyższej półki (kabel Haze na jego nieszczęście walczy na półce cenowej średniej i mocno obstawionej ) choć leciwą . W szranki stanęły Goertz miedziany i Nordost red down oba ponad dwudziestoletnie czyli z gatunku Radiomuseum 🙂 Poległy sromotnie i nie mam na myśli ich widocznego po izolacjach i przewodnikach wieku ale tak po prost muzycznie. Poległy na paśmie : na dole (choć Goertz trochę tam powalczył ) ,poległy na górze (choć Nordost też trochę powalczył ) , ale klęskę sromotną z Haze zaliczyły na średnicy. Obiektywnie do czego można się przyczepić u Haze to w planach stereo faworyzowanie pierwszego planu z mniejszym interesowaniem się planami w tył. Jest za to zjawiskowy i nieobecny na tych półkach cenowych lubiany przeze mnie okazjonalny wyrzut dźwięków przed linię głośników ( oczywiście na realizacjach płyt gdzie to się udało technikom ). Morał z tej bajki jest prosty - zamiast kupować kable leciwe z kategorii Radiomuseum ( które niegdyś brylowały w recenzjach prasowych ) lepiej kupić nowy kabel Haze i to taniej niż wspomniane Radiomuseum. Życzę odsłuchującym Haze głośnikowe równej frajdy jak miałem ja przy ich słuchaniu.


Grundig PS 3500

TEN PIERWSZY RAZ - GRUNDIG NIEŻLE MNĄ ZAKRĘCIŁ - ALTE LIEBE ROSTET NICHT - TO NIE BYŁA WAKACYJNA MIŁOŚĆ - OBCOWANIE Z ZACHODNIM SPRZĘTEM W TAMTYM OKRESIE PRZYPRAWIAŁO O DRESZCZYK EMOCJI - MIAŁ LEPSZĄ WKŁADKĘ - NA STOŁÓWKACH PRL Z REGUŁY SERWOWANO ZUPĘ Z MIĘSNĄ WKŁADKĄ LUB PIĘCIOCHLEBEK MIĘSA - CZYLI MIELONY - NA TYM SPRZĘCIE ZMIELIMY KAŻDĄ PŁYTĘ - GRA NAPRAWDĘ ŚWIETNIE - POSIADA BARDZO DOBRE RAMIĘ - PRZEORZE KAŻDĄ RYSĘ  I PO ZAKOŃCZENIU PRACY POWRÓCI NA STANOWISKO WYJŚCIOWE - WSZYSTKIE ASPEKTY SCENY I POZORNYCH ŻRÓDEŁ DŻWIĘKU JAK TA LALA - 


Grundig PS 6000

TO NIE BAYER FULL JAK  SL-L3  TECHNICSA ZAPROJEKTOWANY PRZEZ OBCYCH - PODSTAWOWE FUNKCJE JEDNAK WYSTARCZĄ - AUDIOFILE BĘDĄ OBRAŻENI - GDZIE SZNURKI , GUMKI I  ZEWNĘTRZNE SILNIKI - NO I GDZIE TA PŁYTA - POZOSTAJE JEDYNIE CIESZYĆ SIĘ DŻWIĘKIEM - DO PODŁĄCZENIE TEGO SPRYCIARZA POLECAM CIEPLEJSZE INTERKONEKTY  - TRZEBA PRZYZNAĆ  , ŻE NIEZAWODNOSĆI PRACY TEJ  KONSTRUKCJI MOGĄ POZAZDROŚCIĆ POZOSTALI PRODUCENCI  - JA UŻYTKUJĘ GO OD CZASU PIELUCH - Z ORYGINALNĄ WKŁADKĄ  T4P DŻWIĘK JEST TROSZECZKĘ SUCHY - DLATEGO WSPOMNIAŁEM O CIEPLEJSZYCH KABELKACH - SCENA DŻWIĘKOWA I POZOSTAŁE DUPERELKI W NIENAGANNYM STANIE - U MNIE ZAGRAŁ DOBRZE NAWET Z RADMOREM 5102  I 5102 TE - KABELKI DIN - PRZEJŚCIÓWKI PRZYGOTOWAŁEM Z VAN DEN HUL BAY C5 - DUŻĄ  ZALETĄ JEST ZNIKOMA MOŻLIWOŚĆ USZKODZENIA IGŁY - PODNIESIENIE POKRYWY , POWODUJE TAKŻE PODNIESIENIE WKŁADKI - JEDNYM SŁOWEM GRAMOFON DLA WYGODNICKICH  Spoiler    


Sony DVP-S 725 D

PŁYTA W OBJĘCIACH BŁĘKITNEGO LASERA - TO BYŁ EPOKOWY SKOK PO PITACH I LANDACH  - W TAMTYM CZASIE  MIAŁEM OCHOTĘ NA SONY DVD 7700 , ALE NIE POSIADAŁ DEKODERÓW I BYŁ PONAD DWUKROTNIE DROŻSZY - PO LATACH MOGĘ STWIERDZIĆ , ŻE DVD 7700 TO PANCERNA KLASA , A DVD 725 BYŁO JEDYNIE  PRZEDSMAKIEM DO HIENDu - WIELE Z TYCH MASZYN MA PROBLEMY Z ODTWARZANIEM DVD I CD - NIE POMOŻE CHOCHLOWANIE SOCZEWKI - ALE WYSTARCZY DELIKATNA REGULACJA OPTYKI - CHODZI O WYCHYLENIE OPTYKI W POLU MAGNETYCZNYM I ODTWARZACZ JAK NOWO NARODZONY - POTRAFI RZECZY , KTÓRYCH NIE WYKONYWAŁ NAWET W PIERWSZYCH DNIACH PO ZAKUPIE - CZYTA DVD-R , W TYM DVD - AUDIO LPCM - OCZYWIŚCIE TE WYPIECZONE W DOMOWYM ZACISZU Z MATERIAŁU PCM  - PŁYTY ORYGINALNE DVD ŁYKA BEZ ZAJĄKNIĘCIA  (  BARDZO DOBRY OBRAZ NA WYJŚCIACH )  - DVD-R  - MUSI SIĘ TROSZECZKĘ ROZGRZAĆ - KONDENSATORY W TORZE OPTYKI MJĄ JUŻ 27 LAT - DO DŻWIĘKU  Z  PŁYT DVD-R   AUDIO LPCM JEST PO PROSTU STWORZONY - SŁUCHAMY DVD-R , ALE ODNOSIMY WRAŻENIE ŻE TO  CD - HIEND  -  OPINIE O WYSOKICH LOTACH NA CD SĄ PRZESADZONE CO STWIERDZIŁEM W 1999 ROKU ZARAZ PO ZAKUPIE - CD SONY ROZKŁADAJĄ GO NA ŁOPATKI - BRAK JEST EKSPRESJI I DYNAMIKI NA MATERIALE Z CD  ( POMAGA KOMBINACJA Z DYNAMICZNIEJSZYMI INTERKONEKTAMI ) - DVD 7700 GRA ZUPEŁNIE INACZEJ - PRZYPOMINA 779 ES - GDYBYM WCZEŚNIEJ WIEDZIAŁ , ŻE MOŻNA GO PODRASOWAĆ - POD MASKĘ ZAJRZAŁBYM W DNIU ZAKUPU


AudioLime Głośnikowe

Kable głośnikowe AudioLime - świetne. Absolutnie godne polecenia zarówno pod względem wierności przenoszonego sygnału/dźwięku, jak i wykonania/obróbki. Opinię opieram na porównaniu z ekstremalnie drogimi kablami Fadel Stream Duo. Oprócz doskonałych kabli, bezpłatnie dostajemy CD z ciekawą muzą plus możliwość arcyciekawej rozmowy z Panem Jarkiem.  


AriniAudio AcousticStarr

Na kablech AcousticStarr dźwięku jest jakby więcej, wychodzi on poza kolumny do przodu, na boki oraz delikatnie w głąb ( na tyle na ile pozwala mój skromny wzmacniacz 😉). Instrumenty są wspaniałe odseparowane od siebie i porozstawiane na scenie, brzmią bardzo naturalnie. Jeszcze nigdy w moim systemie nie słyszałem tak wyraźnych, selektywnych i długo wybrzmiewających wysokich tonów. Bas schodzi nisko i jest konturowy, instrumenty tj kontrabasy, gitary basowe brzmią miesiście. Średnicy jest zdecydowanie więcej, te wszystkie trąbki, smyczki, chórki i inne smaczki, jest ich dużo więcej, wokale brzmią wyraźnie i niesamowicie naturalnie . W sumie to czytałem kiedyś test głośnikowych Siltech Classic 330l, mógłbym tu wkleić całą recenzje i wszystko by się zgadzało ( po za ceną oczywiście )🙂. Srebrne kable polskiej manufaktury które testowałem wcześniej ( ogólnie bardzo dobrze brzmiące na jezzie, chilloutcie, ekektronice) poległy na płycie Bruca Soorda i Jonasa Renkse Wisdom Crowds na której riffy gitarowe i ataki brzmiały jakoś sucho i nienaturalnie odbierając przyjemność z słuchania. Na AcousticStarr  wszystko brzmi przyjemnie, czysto i naturalnie.


BMN S1

Kolumny podstawkowe S1 od samego początku brzmią bardzo dobrze. Chociaż około miesiąca trwało "wygrzewanie" ale opłacało się być cierpliwym. Teraz brzmią: jasnym, ciepłym, dość detalicznym, przejrzystym dźwiękiem. Bas nisko schodzący, aczkolwiek nie dominujący i nie uciążliwy. Średnica urzekająca brzmieniem wokali. Wysokie pasmo zaskakuje bogactwem szczegółów. Jakbym pierwszy raz słuchał płyty, które w kolekcji mam kilkadziesiąt lat. Dopiero przy BMN S1 słyszę pełną scenę. Wygląd, styl, wykonanie- naturalny fornir (palisander) i wielkość kolumn rzeczywiście są imponujące. Całość jest perfekcyjna. Konstrukcja z przednim bas-refleksem doskonała, szczególnie w pomieszczeniach trudnych do ustawienie kolumn. Na pochwałę zasługuje bardzo dobry kontakt z Panem Bogdanem(szef firmy BMN), pomocny w wielu kwestiach sprzętowych (nie tylko kolumn). Jestem bardzo, bardzo zadowolony 🙂


Arcam rDAC

Wow......Świetny sprzęt za nie duże pieniądze, z zasilaczem toroidalnym Tomanka brzmi lepiej jak DCS za 50 tyś, jakieś Chordy Topingi i inne badziewia to wciąga lekko....Przestrzeń, przejrzystość, nasycenie i góra pasma na bardzo wysokim poziomie, czuć klase sprzętu od pierwszych taktów muzyki.....To absolutnie wspaniała maszyna z niesamowitym BRZMIENIEM który daje Ci pełną kontrolę nad dźwiękiem. Jakość dźwięku jest NIESAMOWITA i szczegółowa, Szczerze mówiąc, za tę cenę nie sądzę, że znajdziesz lepszy DAC - na pewno nie tak przyjemny jak ten. Chord Electronics Qutest to gó..no przy rdac Arcama


Norstone Spider rack

Niestety zlapalem sie na wyglad tego mebelka ale okazal sie kompletna porazka za ponad 8000zl za zestaw. Poprzednio mialem duzo tanszy model Stabbl Bamboo i byl o niebo solidniejszy oraz stabilniejszy. Do rzeczy - co jest nie tak z modulami Spider? No wiec, tak: 1. Każda nóżka jest montowana do ramy na raptem ojedynczej srubce, niewygodnie przykręcanej od wewnatrz rurki. Nie ma tam żadnego haka ani jakiegokolwiek zabezpieczenia czylu jeśli śrubka puści lub pęknie, modul się rozleci i mamy domek z kart. 2. Moduly sa po prostu krzywe, w nozkach oprocz srubki jesf wypustka ale niestety mimo wszystko trzeba je doginać żeby wpasowały sie w nożki modułu niżej. 3. Beznadziejna, cienka stal i niechlujne wykonanie. Niektore srebrne elementy od nowosci posiadaly rysy 4. Producent dopuszcza zasypanie rurek kulkami olowianymi co tez zrobilem, niestety obie szafki zaczynaja sie wtedy bardzo nieciekawie bujać na boki. Mimo tego sklep zapewniał mmie ze można je zasypać śrutem bez szkody dla maksymalnej nośności półki. 5. Nawet po zasypaniu calej szafki (4 poziomy wliczajac moduł 'spider base') dobrym 50kg olowiu, środkowa część na ktorej stoi sprzet, dalej dzwoni jak dzwon kościelny czyli zasypywanie go praktycznie mija się z celem. Na dniach będę dalej walczył przyklejając od wewnętrznej strony ramy maty bitumiczne. 6. Same półki opierają się na 5 gumowych podkładkach i nie sa w zaden sposób zablokowane w miejscu. Przesuwanie sprzętu powyżej paru kilogramów powoduje przesuwanie się półki razem z nim 7. Półki może i wyglądają ładnie ale są o jakąś połowe ciensze od tanszego brata Stabbl. Mysle ze mebel mógłby mieć potencjał gdyby udało się w całości dospawać nóżki do ramy lub chociaź użyć dwóch śrubek oraz prowadnich na każdą nóżkę. Niestety jak dla mnie Norstone Spider to porażka. Duzo tanszy Norstone Stabbl Bambo jest dużo lepszą konstrukcją.


Teac TEAC W-995RX

JEDNA Z PRZĄŚNICZEK ZATRUDNIONYCH PRZY KASETACH - MAGNETOFON PREZENTUJE GÓRNĄ PÓŁKĘ DŻWIĘKU - W DBX  DOSŁOWNIE CD Z TAŚMY - Z WYŁĄCZONYMI DOLBY B I C  TEŻ JEST DOBRZE - UZALEŻNIENI OD DOTYKU BĘDĄ ZADOWOLENI - GUZICZKÓW SPORO - ORGAZM GWARANTOWANY - MAGNETOFON NIE BOI SIĘ KABLI VAN DEN HUL  INTEGRATION HYBRID - NAWET NAJNOWSZE DROGIE KLOCKI ROZKŁADAJĄ SIĘ DYNAMIKĄ NA TYCH KABALCH - DŻWIĘK STAJE SIĘ KOSZMARNIE NIJAKI - TUTAJ BEZ PROBLEMU BASIK , PRZESTRZEŃ , SCENA DŻWIĘKOWA I LOKALIZACJA NA PIĄTKĘ - SŁOWEM NADAJE SIĘ DO  SZKOLNEGO RADIOWĘZŁA😉


Gemstone Gemini

Opisywane kolumny odsłuchiwałem dzięki uprzejmości Producenta przez 10 dni. Myślę, że jest to wystarczający czas, abym mógł podzielić się swoimi wrażeniami. A te są bardzo pozytywne, na tyle że jestem praktycznie zdecydowany na ich zakup. Odsłuch Gemini był konsekwencją posiadania przeze mnie kolumn Libra tego samego Producenta. W salonie odsłuchowym Gemstone przy okazji odsłuchów zestawów Libra miałem okazję na zapoznanie się z wolnostojącymi zestawami Gemini, które pomimo, że już Libry osiągają w moim odczuciu poziom zarezerwowany dla high-endu, to dostarczają jeszcze lepszych wrażeń dźwiękowych. Oczywiście wiąże się to z koniecznością wysupłania przeszło dwukrotności kwoty za Libry, ale czego nie robi się dla osiągnięcia jeszcze lepszego dźwięku. A ten w przypadku Gemini wznosi jakość na jeszcze wyższy poziom względem Libr (odsyłam do mojego opisu https://www.audiostereo.pl/opinie_modele/libra-r6421/) w zakresie niemalże każdym, a więc otrzymujemy jeszcze bardziej namacalną stereofonię, naturalność w zakresie wybrzmień, lepsze wysokie tony, no i ten bas który dzięki obudowie zamkniętej pokazuje dokładnie różnice pomiędzy różnymi instrumentami operującymi w tym zakresie. Nie będe się tu silił na poetyckie opisy, bo nim nie jestem, ale zachęcam wszystkich do kontaktu z Gemstone, aby umówić się na odsłuch w przygotowanym do tego salonie, aby na własne uszy przekonać się co mam na myśli. Ja to oczywiście zrobiłem, ale decydujące odsłuchy miały miejsce w moim domowym salonie, które pokazały, że Gemini zagrały na poziomie nie osiągalnym dla innych kilkudziesięciu modeli kolumn, które miałem przyjemność odsłuchiwać na miejscu w swoim domu lub których byłem właścicielem do tej pory. Odsłuch odbywał się w systemie, którego źródłem był Eversolo A10, wzmaniaczem lampowy Galion Audio TS34 oraz zamiennie końcówki mocy Kharmy w klasie D i muszę powiedzieć, że z lampą brzmiały Gemini doskonale, to końcówki "cyfrowe" dodawały poweru zwłasza na wyższych poziomach głośności, że całościowo raczej polecałbym takie właśnie połączenie, bo opisywane zestawy głośnikowe doskonale różnicują zmiany w systemie odkrywając cechy podłączanych urządzeń. Ogólnie - szczerze polecam, na tym poziomie myślę że już ciężko o lepiej, co najwyżej - inaczej!


TIGLON MGL-DB10-HSE (AES/EBU)

Przypadkowo trafiłem na ogłoszenie z rynku wtórego o sprzedaży kabela cyfrowy AES/EBU Tiglon 1,5 metra w idealnym stanie z opakowaniem. Kupiłem. Po wpięciu w system "nowego" kabla nie oczekiwałem fajerwerków i tym podobnych zachwytów. Cyfrówka Tiglona nic takie nie robi poza tym ,że przewodzi sygnał. Dźwięk jest przejrzysty o pastelowej barwie - poprawnie i tyle (jak się za jakiś czas okaże aż tyle). Po czasie doceniam naturalna barwę , niewymuszoną i czystą średnicę ale coś co zaczyna mnie oczarowywać to spójność i proporcje tego przewodu. Spójność jest siłą tego kabla - żaden zakres się nie wybija góra, dół, średnica są równe w całym paśmie. Dynamika i skoki dynamiki są naturalnie stopniowane szczególnie dobrze słychać przy dużych składach orkiestrowych gdzie z łagodnego crescendo orkiestra przechodzi w głośne tutti. Niektóre kable "pokazują" to jako eksplozję dźwięku niszcząc przy tym detale. Brzmi to spektakularnie ale zupełnie nienaturalnie - na koncercie nic takiego nie ma miejsca. Fortepian - król instrumentów brzmi fenomenalnie właśnie przez spójność i doskonałe proporcje jakie zapewnia Tiglon. W etiudach i mazurkach Chopina lewa strona fortepianu równa się prawej - słychać ciężar lewej strony która nie zagłusza prawej przy dynamicznych frazach.I tu przechodzimy do proporcji które wywodzą się ze spójności. W dużych składach orkiestrowych daje to poczucie uczestniczenia w koncercie - wielkości brył instrumentów nie są przerysowane (nienaturalnie duże) w porównaniu do reszty. Werbel, wiolanczela czy altówka mają swoje proporcjonalne obrysy brył , można rozróżnić wagę i rozmiar instrumentu pięknie to pokazuje Tiglon. Jazz - to samo - kontrabas nie ma rozmiarów meblościanki co często się podoba i sprawia że mamy poczucie bycia "blisko sceny". Oczywiście wszystko zależy od reszty systemu. ML 585 nie ma problemu z pokazaniem takich niuansów. Niewymuszona barwa i brak nerwowości przy dobrej rozdzielczości doceniamy wszędzie tam gdzie gra naturalny instrument. Pianistyka czy akustyczny jazz, muzyka latino (Kuba) - uczta dla uszu. Odprężenie i spokój a przy tym doskonała czytelność, czasem pada określenie "czarnego tła" to kolejna cecha tego przewodu. Po kilku miesiącach słuchania nie podejmuje prób wymiany na inny przewód, nawet mnie nie ciągnie do szukania innych wrażeń - pełna satysfakcja. Czego chcieć więcej za te pieniądze? Nie napisze ,że jest najlepszy bo takich nie ma ale ten kabel pokazuje jak bardzo osłuchany i doświadczony musi być jego konstruktor. Kupiłem już kabel głośnikowy i kolejną sieciówkę. Będzie ciąg dalszy.


Sony TC-K 909 ES

DAWNO MNIE TU NIE BYŁO - PRZEZ PRZYPADEK ZAUWAŻYŁEM OPINIĘ KOLEGI - DODAM SWOJE TRZY GROSZE - POSIADAM TEN MODEL  OD ZARANIA DZIEJÓW - NAJPIERW MUZA - LOKALIZACJA I SCENA DŻWIEKOWA Z TAŚMY MOGĄ NIEKTÓRYCH POZYTYWNIE  ZASKOCZYĆ - STARY TRZY GŁOWICOWY TECHNICS M253X ( OPISYWAŁEM DZIADKA ) ROBI TO LEPIEJ - NATOMIAST NIE SKALIBRUJE TAK DOBRZE TAŚMY - DO MECHANIZMU NIE MA SIĘ CO CZEPIAĆ - BARDZO SOLIDNY -  ŁOŻYSKA Z SZAFIRÓW ♦️ - TRZEBA DBAĆ O WAŁKI - SZCZEGÓLNIE TEN MNIEJSZY , BO INACZEJ SKOSI WAM TAŚMY - OD BIEDY MOŻECIE POLUZOWAĆ NAKRĘTKĘ I OPUŚCIĆ DZWIGIENKĘ BEZ DEMONTOWANIA FRONTU - PRZY WYMIANIE MAŁEGO WAŁKA  -  FRONT NALEŻY ZDEMONTOWAĆ - PIONEERA POSIADAM - WOLĘ KALIBRACJĘ Z SONY  909 - JEŻELI MACIE ZEWNĘTRZNY KODER I DEKODER  DBX TO WYKORZYSTUJĄC 909 NAGRACIE PIĘKNIE SKALIBROWANE TAŚMY ZARÓWNO METAL JAK I  ŻELAZÓWKI I MOŻECIE UZYSKAĆ LEPSZE BRZEMIENIE ODTWARZAJĄC JE NA TECHNICSACH - NALEŻY TEŻ OD CZSU DO CZASU ODWRÓCIĆ TO ARCYDZIEŁO NA PLECKI -  ZAKROPLIĆ KONTAKTOR  TYLKO NIE TŁUSTY (  NAJLEPSZY JEST  BOLL KONTAKT SPRAY   )   DO MIKROSTYKÓW ROZPOZNAJĄCYCH  RODZAJE TAŚM - NIECH JEDEN DZIEŃ WYPOCZNIE - NIE WOLNO CHOCHLOWAĆ GŁOWICY NAGRYWAJĄCEJ - ODCZYTUJĄCEJ  -  SONY ZASTOSOWAŁO TU TAKI MAŁY GADŻET W POSTACI CIENIUTKIEJ NAKŁADKI PROWADZĄCEJ TAŚMĘ TUŻ NAD CZOŁEM GŁOWICY - CZYLI LATAJĄCY DYWAN - CHOCHLUJĄC SPIRYTUSEM - ADOLF KAPUT - OGÓLNIE MONIUSZKO CZYLI KRĘĆ SIĘ KRĘĆ WRZECIONO - POZDRAWIAM I LECĘ NAWIJAĆ NA OŁÓWKU SPLĄTANĄ TAŚMĘ♦️


Sony SONY CDP-X 559 ES

BOGOWIE EGIPTU DŁUGOPIS , CIENKOPIS  I  KRÓTKOPIS  - PANIE DZIEJU JAKBY W NOCY MI PODMIENILI  SONY CDP-X 779 ES  NA  SONY CDP-X 559 ES TO POZNAŁBYM OD RAZU PO WYGLĄDZIE  , BO SŁUCH NIESTETY W TYM TEŚCIE MI ZAWODZI    


DBX DBX MODEL 224

DBX NA DYWANIE - NIE KAŻDY NORMALNY MĘŻCZYZNA TO WYTRZYMA  - OTARTE ŁOKCIE I  KOLANA - CZASEM TRZEBA SIĘ POŚWIĘCIĆ DLA KASETY - 😋 POSTAWIŁEM NA KRÓTKIE POŁĄCZENIA BEZ PRZEPUSZCZANIA SYGNAŁU PRZEZ PREAMP WZMACNIACZA - PRZY  DBX  GIMNASTYKA MUROWANA - JAKO NAGRYWARKI UŻYWAM SONY TC-K 909 ES ( TRZY GŁOWICE I ŚWIETNA KALIBRACJA TAŚMY + KABLE VAN DEN HUL INTEGRATION HYBRID ) - NA TAŚMIE ŻELAZOWEJ SQC SAMSUNG DYNAMIKA NAGRANIA BYŁA TAK WYSOKA , ŻE MUSIAŁEM OBNIŻYĆ POZIOM KALIBRACJI TONÓW WYSOKICH I NISKICH , BO MIAŁEM WRAŻENIE , ŻE DŻWIĘKI MATERIALIZUJĄ SIĘ W POKOJU - DOBRE DO SEANSÓW SPIRYTYSTYCZNYCH - KAŻDY MUSI SOBIE POEKSPERYMENTOWAĆ Z USTAWIENIAMI - PRZERZUCAMY NAGRANĄ TAŚMĘ NA MAGNETOFON Z DBX I SPRAWDZAMY REZULTATY - JEŻELI BĘDZIE ZA NERWOWO - OBNIŻAMY POZIOM KALIBRACJI - MUZYKA ODTWARZANA Z TAK ZAREJESTROWANEJ ŚCIEŻKI DO ZŁUDZENIA PRZYPOMINA DŻWIĘK CYFROWY  - WIELBICIELE CZARNYCH KRĄŻKÓW MOGĄ ZACZĄĆ RZUCAĆ TALERZAMI






×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.