Skocz do zawartości

Opinie o sprzęcie

5842 opinie sprzęt

Chord Qutest

Znakomity przetwornik. Nie wiem ile trzeba zapłacić aby było lepiej. Nie interesuje mnie to, przestałem szukać. Każdy aspekt dźwięku wydobywającego się z tego urządzenia można opisać jako - sterylny, doskonały. Słucham na filtrze neutralnym. Co do kwestii zasilacza dodawanego w zestawie, to sprawia on bardzo marne pierwsze wrażenie ale nie usłyszałem różnic przy zasilaniu zasilaczem liniowym.


BMN Beszele 3

BMN Beszele to kolumny, które przede wszystkim grają bardzo czysto. Przypominają mi pierwszy kontakt z płytą CD. Fantastyczne brzmienie instrumentów perkusyjnych. Barwa wszystkich instrumentów jest wyrazista, ale nie natarczywa. Doskonale ze sobą kontrastują, przez co każdy instrument świetnie współbrzmi z innymi. Zachwyciła mnie „szybkość” dźwięku. Dźwięk szybko narasta i szybko wygasza się, a energia z jaką potrafi uderzyć wciska w fotel 😉 Bas robi świetną robotę. Schodzi nisko, jest szybki i punktowy. Nie znajdziemy tu suchej, chłodnej, kartonowej barwy. Piękne wokale. Średnica nie pcha się na pierwszy plan. Dźwięk jest głęboki, pełny, w żaden sposób nie podkreśla któregoś z zakresu częstotliwości. Nic nie jest podbarwione czy zbytnio nasycone. Nie są to kolumny, które grają efekciarsko. To kolumny, które z pewnością zaspokoją oczekiwania wielu miłośników muzyki, jak sądzę nawet tych bardziej wymagających, jak ja 😉 Moje wrażenia streściłem do kilku zdań, bo tych kolumn trzeba posłuchać, a nie o nich mówić.  Powinienem wpisać ile zapłaciłem. Nie kupiłem nowych Beszeli, tylko został wykonany upgrade z niższego modelu do Beszeli. Cenę upgrade ustala producent w zależności od zastosowanych podzespołów. Ja wybrałem najlepsze przetworniki z oferty. 


ZAP Projekt ZAP TeXtreme Reference Floor

Chciałbym dokonać amatorskiej recenzji kolumn podłogowych od ZAP Projekt. Mam już je dłuższy czas także opinia nie będzie jak to zwykle przy nowych sprzętach pod wpływem efektu „wow” wiec na chłodno. Ciężko to zrobić zwięźle bo dźwięk jest na tyle bogaty i warty opisu że troszkę to rozwinę. Posiadałem wiele modeli (KEF, Monitor Audio, Pylon, Sonus Faber, Tannoy) tych znanych jak i mniej znanych konstrukcji ale tutaj mogę to ująć tak że to najbardziej realistyczne, dynamiczne i soczyste wręcz granie jakiego doświadczyłem. Pomimo że najwyższej jakości głośniki są w sekcji średniej i wysokiej to woofery Satori MW19 i ich aplikacja jest tutaj świetna. Pełna wersja tych kolumn na wooferach Textreme powoduje że niski dźwięk jest bardziej techniczny i bardziej konturowy. Miałem oczywiście przyjemność posłuchać dłużej również takiego rozwiązania full textreme wiec na moje gusta papirusowy Satori jest lepszy w rozumieniu bardziej uniwersalny. W moim pomieszczeniu ok 30m2 nigdy nie mogły sprawdzić się monitory – próbowałem dużych, małych – zawsze kubatura większej kolumny powodowała że niskie pasmo ale i ogólny przekaz dźwięku był znacznie potężniejszy, przekonywujący w wielu muzycznych gatunkach. Miałem przez długi czas subwoofer jednak mimo szczerej chęci dobre zgranie fazowe monofonicznego głośnika z parą kolumn w stereo jest ciężkie i tylko ignorant zbagatelizuje ten aspekt. Trzeba by dwóch subów a to w przypadku salonu gdzie żyją wszyscy domownicy troszkę problematyczne. Dopiero teraz przy tych kolumnach bas jest tak dobrej jakości i wyjątkowo nisko schodzący że pozbyłem się subwoofera. Słysząc solidną podstawę w dolnych pasmach którą zawdzięczam również wzmacniaczowi na układzie Purifi powoduje że różne instrumenty w tym najniższym zakresie również charakteryzują się selektywnością - można je usłyszeć. Niskie częstotliwości nie walczą ze sobą o miejsce. Zawsze było to odczuwalne w gorszej elektronice -i co istotne w gorszych głośnikach. Było go często dużo i może w prostej muzyce elektronicznej, techno to wystarczy ale już w prezentacji wielu instrumentów sali koncertowej czy jakiegoś skomplikowanego jazzowego utworu już na pewno nie. Niskie częstotliwości w muzyce niosą ze sobą bardzo dużo energii i zła ich prezentacja zaburzy balans całego utworu. Dobrze wszyscy wiemy że podzespoły które współpracują z pozostałymi komponentami zależą od ich aplikacji – tak jest przy przetwornikach DAC tak tez przy głośnikach itp. Tutaj duży ukłon dla ZAP bo zrobili to na pewno nie na kolanie tylko poświęcili troszkę czasu od strony efektu miarodajnych charakterystyk i zapewne dla weryfikacji też na ucho upewniając się czy na pewno gra jak oczekiwali. Wybrzmienia w basie które generują organy, kontrabas a nawet stopa w perkusji jest bardzo dobrze odwzorowane. Opisywanie dźwięku w stereo na pewno wiąże się z całym systemem bo gra pomieszczenie, wzmacniacz, źródło – ciężko odwzorować to samo u kogoś innego. Jednak pewne cechy, podstawa tego sposobu grania kolumn jest zachowana. Nie użytkuje sprzętu w profesjonalnym studio a w salonie jak większość z nas – jednak wielokrotnie w innych większych podłogowych kolumnach było za mało, czasem za dużo tego basu. Pogłos, rozlazłość z przeciąganiem to często negatywne walory pomieszczenia ale i zastosowanych komponentów. Przekonałem się bo tutaj panuje świetna równowaga brzmienia. Wszystko jest neutralnie zestrojone ale ze „smakiem”. Ten smak nadają świetnie dobrane podzespoły zwrotnicy (Jantzen Superior, Silver, cewki taśmowe, wewnętrzne okablowanie na posrebrzanych linkach typu hook-up itd.) po same głośniki które grają tu pierwsze skrzypce – dosłownie i w przenośni. Kolumny mają z tyłu dwa bass reflexy ale pomysły z zatykaniem ich jest średnia. Wydaje się że równowaga tonalna jest wtedy zachwiana. Bez tego brzmią tak jak powinny a że trzeba te 20 – 30cm odsunąć od ścian to chyba nie tajemnica – każde kolumny grają rezonansowo też całą swoją obudową. Można się zdziwić jak mocno poprawia się takim odsunięciem stereofonia i scena dźwiękowa. Użytkowałem kolumny neutralnie brzmiące jak i te z podbiciami czy strojone pod efektowne granie „V” -ką. Bez podawania firm – wynikało to z charakterystyk i odczucia przy słuchaniu. Jeśli jedne były nudne, drugie drażniły przy konkretnym typie muzyki a jeszcze inne robiły tylko WOW przez pierwsze minuty grania to ZAP zestrojone są bardzo dobrze. Symbioza wszystkich elementów znakomicie oddaje efekt. Nie da się pominąć świetnej jakości membran węglowych (TPCD) czyli Textreme które w średnicy wyjątkowo realistycznie oddają ludzki głos w przedziale 400 – 800Hz jak i instrumenty. Średnica jest więc bogata (w mojej wersji jest 13cm średni) i pierwszy raz jak usłyszałem zerkałem na charakterystykę która naprawdę jest gładka. We wcześniejszych Sonus Faberach średnica była też dobrze, czysto słyszalna ale wychodziła przed szereg – była mocno faworyzowana i jednak nie każda muzyka dobrze brzmiała. Wracając do meritum brak drażniącej po pewnych czasie cechy trąbki, saksofonu uświadomiła mi że znalazłem naprawdę dobrze grające paczki – aż strach pomyśleć ile takie salonowe musiałyby kosztować. Próbował ktoś z Was wycenić w takich salonowych do powiedzmy 20-30k za parę koszt głośników, elementów zwrotnic czy okablowania wewnątrz. To lepiej tego nie robić bo można się mocno zawieść ….oczywiście ktoś powie że słuchamy efektu-muzyki a nie sprzętu. No tak ale to wszystko fizyka i nie oszukamy taniego elektrolitycznego kondensatora czy słabego materiału układu drgającego w głośniku czyli membrany. Na końcu trzeba to wszystko ze sobą dobrać, połączyć i na podstawie doświadczenia, umiejętności zestroić aby wydać końcowy produkt klientowi. Teraz trochę o wysokotonowej sekcji na której bardzo mi zależało. Często w produktach Bowersa i Focala miałem jej za dużo, zaś w Dali a nawet KEF była trochę uśpiona ale akurat w przypadku Brytyjczyka na pewno nie mało rozdzielcza. Brak piskliwości, natarczywości, kłucia i jakie sobie jeszcze synonimy znajdziemy – jest w pełni zasłużony dla opisywania wysokich tonów. Dużą zasługa jest tu jednak też wzmacniacz. Rewelacyjnie Textreme dogadał się z moim wspominanym już wzmacniaczem na Purifi. To jest tak dobre połączenie że nie do odróżniania z piecem w A klasie ale tutaj z większą werwą, kopytem to jeszcze gra – przy czym nie marnujemy większości watów na ciepło 😊 tylko wszystko idzie w głośnik. Świetny efekt przestrzenności. Dużo zależy wiadomo od nagrania żeby kolumny znikły aby przesunął się wokal na środek, przed albo za kolumny. Poważnie holografia sceny jest bardzo angażująca i można przesłuchać wiele dobrze nagranych utworów odkrywając je na nowo. Słabo zrealizowane utwory, starszej daty utwory brzmią średnio. Rozdzielczość tego układu, klarowność, dokładność przekazu obnażą słabszej jakości system a tym bardziej utwór „słabo nagrany” W dobrych współczesnych utworach wszystko przekłada się na realizm którego zawsze mi brakowało. Głośniki mocno zmieniają charakter słuchanej muzyki to oczywista wiedza ale i tak zawsze na końcu ważne są aspekty finansowe, wygląd, wielkość konstrukcji no i sygnatura dźwiękowa. ZAP pomimo że jest manufakturą jeszcze mało/średnio znaną uważam że swoimi produktami przekonają wielu chociaż konkurencja też nie śpi i też tworzy świetne zespoły głośnikowe – trzeba tylko wiedzieć i testować aby wiedzieć które. Dlatego właśnie takie recenzje nawet amatorskie coś podpowiedzą zainteresowanym. Nie ma sensu być uprzedzonym do manufaktur bo tak jak wyżej napisałem – wydane środki do jakości tego co dostajemy jest niezaprzeczalna.   -


Tonsil R50BT

Doskonała jakość dźwięku, świetne wykonanie, ANC działa rewelacyjnie.


Yaqin MS-30L

Wzmacniacz kupiłem bo miałem wcześniej yaqina mc-10l , wiedziałem czego się spodziewać. Nie zawoidłem się , na fabrycznych lampach grał znośnie , a po wymianie lamp na psvane el34uk i sterujących na 6ż1p tzw gold grid grał jeszcze lepiej. Ogónie wzmacniacz gra stosunkowo ciepło z lekkim podbiciem basu w stylu el34 , góry i środka jak dla mnie jest z sam raz , a podbity dół przydaje się przy cichym  nocnym słuchaniu lub do mniejszy monitorów. Dobry partner do "jasnych" kolumn.    


Emotiva BasX A2

Zaskakująco dobry sprzęt! Wybrałem go, bo mój stary Denon miał za mało mocy dla nowych kolumn (Fyne Audio f502). Końcówka nie koloruje sygnału i ma olbrzymi zapas mocy! Stylistyka może być dyskusyjna, ale to rzecz gustu. Przekonuje mnie za to jakośc wykonania - jest naprawde na wysokim poziomie. Polecam, jeśli chcesz zatrzymać dotychczasowy wzmacniacz, ale potrzebujesz więcej kopa.


BMN Ex2 II

Prawie 10 lat temu kupiłem w firmie BMN kolumny. Grały super, ale ktoś przesadził z głośnością (podłączył inny wzmacniacz) i spalił się tweeter. Oprócz tego, uszkodziła się okleina od ciepła z kominka. Pan Bogdan, nie dość, że naprawił okleinę, to zaproponował upgrade kolumn do nowszej wersji i jak zwykle zrobił to profesjonalnie. Piszę tę opinię nie od razu po podłączeniu kolumn, tylko aby dopiero po odpowiednim wygrzaniu napisać uczciwie, że grają jeszcze ładniej niż poprzednio, chociaż to wydaje się być mało możliwe, bo i tak, jak dla mnie, grały pięknie. Nie potrafię pisać fachowej recenzji. Mogę jedynie napisać, że grają rewelacyjnie. Panie Bogdanie, dziękuję 🙂


ZAP Projekt ZAP TeXtreme Reference Monitor

Kolumny grają świetnie. Są szczegółowe, mają świetną przestrzeń i potrafią totalnie zniknąć. Mam pomieszczenie 40m2 ale kolumny tworzą trójkąt z miejscem odsłuchowym 2,5x2,5x2,5m i w takim pomieszczeniu potrafią przywalić basem. Generalnie strojone są liniowo ale ilość detali na środku jest niesamowita. Namacalność instrumentów czy wokali na sporo lepszym poziomie niż scan z serii revelator/iluminator. Polecam bardzo. Za tą cenę dostajemy absolutnie najwyższy poziom dźwięku który kładzie na łopatki wielu innych producentów wliczając nawet polskie manufaktury które już oferują świetny stosunek jakości do ceny. Trzeba przyznać że ZAP przebija ich.


Pioneer PDR-609

PROSTY SPOSÓB ŻEBY ZOSTAĆ REŻYSEREM DŻWIĘKU PDR - 609 MA KU TEMU WSZELKIE KWALIFIKACJE -  ZAPIS PŁYT CD-R , CD-RW - W FORMATACH DTS I HDCD - CZYLI UKRYTYCH INFORMACJI W PITACH I LANDACH , DOSTĘPNYCH JEDYNIE DLA 007 JEJ KRÓLEWSKIEJ MOŚCI  - JEST JEDNO ALE , DWADZIEŚCIA LAT WSTECZ BEZ PROBLEMU MOŻNA BYŁO ZAKUPIĆ PŁYTY CD-R AUDIO Z KODEM DO NAGRYWAREK STACJONARNYCH  ( KOSZT OD 5 - 20 ZŁOTYCH ZA SZTUKĘ ) OBECNIE TAKOWYCH JAK NA LEKARSTWO - NIE WSZYSTKIE CD-R , CD-RW AUDIO POSIADAJĄ KOMPATYBILNOŚĆ Z PDR-609 - SĄ TO JEDYNIE NOŚNIKI PRZEZNACZONE DO RECORDINGU AUDIO - MOŻNA DOKONAĆ OSZUSTWA - WŁOŻYĆ CD-R AUDIO I PO ROZPOZNANIU PRZEZ PIONEERA KODU  , PODMIENIĆ NA ZWYKŁĄ PŁYTĘ KOMPUTEROWĄ  - JAKOŚĆ NAGRAŃ Z TEJ NAGRYWARKI JEST ŚWIETNA   OCZYWIŚCIE PRZEZ KABEL OPTYCZNY -  REC.  ANLOGOWO ZAUWAŻA SIĘ ROZJAŚNIONĄ BARWĘ DŻWIĘKU ( ŚREDNICA ) I PODOBNY STYL 609 PREZENTUJE JAKO ODTWARZACZ CD - STARA BRYTYJSKA SZKOŁA  ZNANA Z ARCAMa  I  KOLUMN B&W - JEDNAK JEJ GŁÓWNYM PRZEZNACZENIEM JEST  WYPAL W DOMU I ZAPOMNIJ- U MNIE PRACOWAŁA PRZY TWORZENIU NAGRAŃ DO ODTWARZACZA SAMOCHODOWEGO - PŁYTY SĄ LEPIEJ NAGRANE I CZYTNIK OPTYCZNY NIE MUSI TAK CZĘSTO SZYBOWAĆ I KORZYSTAĆ Z KOREKCJI BŁĘDU - NAGRANIA DLA RODZINKI TO JUŻ INNA BAJKA - MUSI BYĆ CISZA , BO STAWIAM MIKROFON I WŁĄCZAM SZPULOWCA        WŁAŚNIE LECI KOLEJNA EDYCJA LISTY PRZEBOJÓW PROGRAMU TRZECIEGO


JVC HR-D 910 EG

W CZASACH MAGNETOWIDÓW NIE DOCENILIŚMY ICH WALORÓW DŻWIĘKOWYCH - JEDYNIE W STUDIACH RADIOWYCH CZĘSTO WYKORZYSTYWANO JE JAKO ODTWARZACZE AUDIO - MOŻE CZAS SIĘ ZREFLEKTOWAĆ - TAK UCZYNIŁEM I W MOIM AUDIOFILSKIM ŚWIECIE ZAJĘŁY POCZESNE  MIEJSCE - JAKO GRATY ZAJMUJĄ MNIEJ MIEJSCA W PORÓWNANIU DO MAGNETOFONU SZPULOWEGO I CIESZĄ UCHO ANALOGOWYM BRZMIENIEM - WSPOMNĘ JEDNAK , ŻE JEŻELI KASETY MAJĄ  BYĆ  POPRAWNIE ODTWORZONE NA WSZYSTKICH EGZEMPLARZACH - POWINNO SIĘ WYBRAĆ JEDEN DO NAGRAŃ  -  W POZOSTAŁYCH WYREGULOWAĆ TOR PROWDZENIA TAŚMY ZGODNIE Z KASETĄ MATKĄ - AUTOTRACKING BĘDZIE MNIEJ ZAJĘTY ROBOTĄ - CO SŁYCHAĆ U JVC 910   ?  -   JEST TO KLASA ZNANA Z PANASONICA I BLAUPUNKTA ( W BLAPUNKTACH SIEDZI MECHANIZM I ELEKTRONIKA PANASONICA ) - 910ka JEST JEDNAK CIUT CIEPLEJSZA I MOŻNA ZASTOSOWAĆ BARDZIEJ ANALITYCZNY INTERKONEKT - W STEREO JVC PRZEPIĘKNIE KREUJE PRZESTRZEŃ I DŻWIĘKI ODWRÓCONE W FAZIE - SŁUCHAJĄC SCHILERA ( Christophera von Deylena i Mirko von Schlieffena ) MOŻNA DOSTAĆ DRESZCZY - COŚ CHODZI PO POKOJU I GADA             PRZY NAGRANIACH  Z    TEGO    MAGNETOWIDU    BYŁEM TAK ZRELAKSOWANY    ,   ŻE CZĘSTO ODLATYWAŁEM                         W DREAMSTIME   - 


Sony RDR-GX7

SOLIDNY ZAPIS GWARANTUJE NAM JEDYNIE NA PŁYTACH DVD-R , OCZYWIŚCIE PRZYSTOSOWANYCH DO NISKICH PRĘDKOŚCI REKORDINGU - STWÓR BARDZO DZIWNY Z POGRANICZA KOMPUTEROWEGO MATRIXA I ANALOGOWEGO PIKTOGRAMU  NIE POSIADA HDMI - OBRAZ JEST OK - MAMY SPORO KOREKCJI ZAPISU I ODCZYTU - NIESTETY NAPĘD CIERPI NA PRZYPADŁOŚCI ZNANE Z DVD 725 - MÓJ TRZY LATA TEMU PRZESTAŁ  ROZPOZNAWAĆ NOŚNIKI DVD - BEZ PROBLEMU ODCZYTUJE KOMPUTEROWE CD-R   -  PRZY OPISIE DVD 725 WSPOMNIAŁEM O REGULACJI SOCZEWKI W POLU MAGNETYCZNYM ( WSZYSTKO WRACA DO NORMY )  - JESZCZE NIE REGULOWAŁEM GX7 - LENIWIE SŁUCHAM CD-Rów  - DO TEGO ZAWODNIKA IDEALNIE PASUJE POŁĄCZENIE  NAJGRUBSZEGO SCHULZ KABEL ( OFC I SREBRO ) Z BAY C5 ( WCHODZĄCY DO WZMACNIACZA  ) - TAKI TANDEM ( TWORZĄ JEDEN INTERKONEKT ) ŁAGODZI ZADZIORNEGO SONIAKA I PIĘKNIE PODNOSI DYNAMIKĘ , PRZESTRZEŃ I LOKALIZACJĘ POZORNYCH ŻRÓDEŁ DO KLASY ZNANEJ Z SONY ES  - BEZ TYCH ZABIEGÓW ODTWARZACZ JEST ZA OSTRY - JEDNYM SŁOWEM NA RYNKU WTÓRNYM  W CENIE PACIORKÓW MOŻNA NABYĆ LUKSUSOWY TOWAR 


Sony TA-E 2000 ESD

Świetny przedwzmacniacz  { posiadam dwa - jeden zakupiony ZA ZŁOTÓWKI } - sprowadziłem z RFN , w POLSCE nie był dostępny - zmieniło się za rok  - rozpoczął moją przygodę z zachodnim sprzętem  i kinem domowym - laser disc niestety potrzebował dodatkowej przystawki na dyskietki z polskim txt - na szczęście szybko pojawiły się kasety w dolby pro logic = NAPISY PL. - z pełnowymiarowymi kolumnami w każdym kanale  ( wszystkie  takie same - w centralnym oczywiście dwie duże } - chałupa się trzęsła - subwoofera nie potrzeba - jest co powspominać - dopóki nie zaopatrzyłem się w prawdziwe okablowanie - musiałem korzystać z wbudowanych ulepszaczy typu korektor i kompresja dynamiki - czyli nie mogłem sprawdzić prawdziwej wartości tego urządzenia  , jako czystego przedwzmacniacza multi chanel i stereo - teraz mogę spokojnie napisać , że jest to urządzenie wysokiej klasy - porównywałem z posiadanymi  -  kilka 808 es { pracują jako wzmacniacze  w kinie domowym } i w oddzielnej wieży stereo  , 707 es. 606 es i końcówki mocy 80 es , 55 es {, tan 220 multi chanel - w stereo świetny na co parametry nie wskazują } przedwzmacniacz  sony 2000 esd zawiera wysokiej klasy przetworniki znane z  cd 779 es - spokojnie można podłączyć niższe modele cd - optykiem -  coaxialne zmieniają brzmienie w zależności od przewodnika = uzyskując wyższej klasy brzmienie - sound to przestrzeń , dynamika , bas ,  piękna scena i separacja pozornych żródeł dżwieku - w zależności jaką końcówkę mocy podłączycie - ogólne maniery tego przedwzmacniacza pozostają - końcówka może jedynie ocieplić sound  - ( TEN PREAMP POWINNO SIĘ CHŁODZIĆ   BEZAWARYJNOŚĆ GWARANTOWANA )  w sklepach dostępne są obecnie bardzo nowoczesne wzmacniacze multimedialne z kośćmi wykonanymi w tajnej pozaziemskiej technologii  - jednak przetworniki w 2000esd  z 779 es na materiale 44,1 khz dają popis  - ciekawa i zagadkowa sprawa - 2000esd - dla mnie po testach sprzęt hi end     


Teac P-515

NIE BYŁO ODLOTU     -           NA OKĘCIU ZKUPIŁEM TEACA I DUŻO CZARNYCH KRĄŻKÓW   -  KOŁOWANIE , ŚCIEŻKĘ PODEJŚCIA ZAINICJOWAŁEM PO POWROCIE DO DOMU - WKŁADKA IDEALNIE WPASOWAŁA SIĘ W PROCEDURY - W TYM GRAMOFONIE JEST TROCHĘ SNOBIZMU  OCZEKIWANEGO PRZEZ NIEKTÓRYCH AUDIOFILI - RAMIĘ TRZEBA PRZESTAWIĆ RĘCZNIE - RESZTA TO JUŻ PÓŁAUTOMAT  - NIE NA DARMO ZATRUDNIONO KATSUMĘ TANIEGO - ODLOT ROZPOCZĄŁEM W WYGODNYM  FOTELU - MUZA , MUZA - WSZYSKO ZALEŻY OD WKŁADKI I KABELKA ( TRÓJWYMIAROWOŚĆ SCENY I LOKALIZACJA POZORNYCH ŻRÓDEŁ ) - PROSTA KONSTRUKCJA SPRAWDZA SIĘ BEZBŁĘDNIE - DELIKATNE RAMIĘ UTULI KAŻDĄ PŁYTĘ           - ANTYSKTING POMOŻE WYGŁADZIĆ ŻYCIORYS CZARNEGO KRĄŻKA - DLACZEGO NIE PRODUKUJĄ PODWÓJNYCH SIEDZISK W FOTELACH DLA AUDIOFILI ? 


Sony TA-N 80ES

      STARY , DUŻY,  STOI  I   OD DAWNA NIE UŻYWANY   -   OPISZĘ WIĘC DOZNANIA Z PRZED LAT - W PORÓWNANIU Z INNYMI KOŃCÓWKAMI TAN 55 ES I TAN 220 , A TAKŻE INTEGRĄ 808ES JEST  OSTRZEJSZY W ROBOCIE - DOSADNIEJ  CZUĆ BLACHY I ROKOWE ŁOJENIE - CZYM WIĘKSZE NAPIĘCIE NA WEJŚCIACH TYM LEPIEJ - SPOKOJNIE MOŻNA PODŁĄCZYĆ CD Z REGULOWANYM WYJŚCIEM - DO TEJ KOŃCÓWKI PASUJĄ NAWET CD SONY ZE STAREJ SZKOŁY DŻWIEKU CZYLI  CDP 910 I  CDP 997 - DŻWIĘK NIE WYDAJE SIĘ TAK ZMULONY JAK WE WSPÓLPRACY Z 808 ES - WSZYSTKO JEST ZASŁUGĄ SIEDZĄCYCH W TRZEWIACH SZYBKICH BIPOLARÓW - W TAN 55 ES TEŻ KRÓLUJĄ SANKENY ALE TOPOLOGIA WNĘTRZA JEST INNA - DŻWIĘK  JEST CIEPLEJSZY -  W 80 ES ODCZUWAMY WIĘKSZĄ PRZESTRZEŃ  ,  A  ZA  POWIERZCHNIĘ TRZEBA SŁONO PŁACIĆ - LICZNIK BIJE


Blaupunkt RTV-920 HIFI

AUDIO BOMBA - TEN MAGNETOWID PREZENTUJE BARDZO WYSOKĄ SZKOŁĘ JAZDY JEŻELI CHODZI O DŻWIĘK - JEST LEPSZY OD SONY SONY SLV 757 VP - CAŁKOWICIE ZASTĘPUJE PRAWDZIWEGO SZPULOWCA -   SCENA W STEREO BAJKA - DŻWIĘKI ODWRÓCONE W FAZIE PRZELATYWAŁY PRAWIE CZTERY  METRY  ŻEBY POJAWIĆ SIĘ ZA MOJĄ GŁOWĄ  -  POMIMO  , ŻE DŻWIĘK NA TAŚMIE VIDEO KODOWANY JEST W PODOBNY SPOSÓB JAK W DBX NIE CZUJEMY TAK WYSOKIEJ DYNAMIKI - WSZYSTKO JEST ŁAGODNIEJSZE NA GÓRZE - U MNIE GRA NA VAN DEN HUL 102  - TYCH BRĄZOWYCH - PIĘKNA SPRAWA  - Z PLIKU NA TASMĘ I MACIE STUDERA  Z POLSKIEGO RADIA


Sony PS-X555 ES

GRAMOFON JAK GRAMOFON - MAM RÓŻNE I RÓŻNISTE - TEN BYŁ DRUGIM ZACHODNIM PO GRUNDIGU - OBSŁUGA ŚWIETNA - RESZTA ZALEŻY OD WKŁADKI I KABLI - 102 VAN DEN HUL Z ORYGINALNĄ WKŁADKĄ SONY - GRAŁY ZA OSTRO ( KABLE FABRYCZNIE SĄ WLUTOWANE W PŁYTKĘ , WIĘC JAK CHCECIE ZMIENIĆ TRZEBA ODKRĘCIĆ SPÓD GRAMOFONU - ZAPAMIĘTAJCIE KABLE I WKŁADKA TO ZMIENIA SOUND  Z GRAMOFONU NAJBARDZIEJ - NO I JESZCZE DO CZEGO PODŁĄCZYMY NASZ PŁUG - ORKA TO CIĘŻKA PRACA DLA IGŁY - PRZY DOBRZE ZAREJESTROWANYM MATERIALE NA CZARNYM KRĄŻKU - TO W ZASADZIE ZRZUCENIE DELIKATNEJ  , JEDWABNEJ KURTYNU , JAKA ZASŁANIA NAGRANIA Z CD - WSZYSTKO JEST WYRAŻNIEJSZE - SACD NA KORBĘ Z TUBĄ - GŁOŚNKI TUBOWE U NIEKTÓRYCH AUDIOFILI PEWNIKIEM SIĘ ZNAJDĄ - GRAMOFON SPRZYJA ZDROWIU - TRZEBA RUSZYĆ SIĘ DO PŁYTY - ZAPOMNIELIŚMY , ŻE ŚWIETNY SOUND MOŻE LEŻEĆ W KOMÓRCE - TAK ,  TAK KOMÓRKI JUŻ BYŁY W PRLu - PODCZAS SŁUCHANIA PŁYTY RADIO K.A.O.S. - CIĄGLE SZCZEKAŁ ZA OKNEM PIES - CO ZA CHOLERA - CHYBA NIE LUBI ROGERA WATERSA - OWSZEM SZCZEKAŁ , ALE W MOIM GŁOŚNIKU - PIERWSZY RAZ ZOSTAŁEM ZROBIONY W JAJO W TAKI PROSTY SPOSÓB - PRZEZ SACD NA KORBĘ - POZDRAWIAM WSZYSTKICH OD KORBY                  






×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.