Skocz do zawartości

Opinie o sprzęcie

5842 opinie sprzęt

AriniAudio Magnatron

Muzyki słucham całe życie. Zawsze jest ze mną sprzęt hi-fi. Cieszę się z każdej zmiany, która daje radość słuchania muzyki. Jestem poszukiwaczem małych firm tworzonych przez pasjonatów, oddających się tworzeniu wspaniałych urządzeń służących do odtwarzania muzyki. Od kilku lat cieszę się z odkrycia Arini Audio i spotkania Pana Pawła. Od tamtej pory do mojego systemu dołączył Spectral i okablowanie: Furion, Eternel, Utopia oraz Individual. Mój ostatni nabytek to Magnatron - przewód godny polecenia, który skłonił mnie do napisania tej opinii. Ten przewód odświeży każdy system hi-fi i zaskoczy każdego słuchacza! Myślę, że to przewód numer jeden stworzony przez Pana Pawła. Gorąco polecam!


Meze Audio 99 Classics

Piękny dźwięk, bardzo dynamiczny z potężnym basem, który wcale nie zmniejsza klarowności góry pasma. Stereo zlokalizowane raczej w głowie, niż na zewnątrz, ale bardzo wyraźnie umieszczone i wyodrębnione instrumenty. Bardzo przyjemne słuchanie, nawet prosto z telefonu z gniazdem jack.  Dwa mankamenty. Dość szybko obdarły się poduszki, po kilkugodzinnym słuchaniu boli ucho (małżowina), ale i tak nie chce się ich zdejmować. Nie wiem czemu, ale tylko lewe.


Arcam SA30

Gra przepięknie, czysto precyzyjnie i przyjemnie, a jednocześnie bardzo naturalnie. Dzięki Tidal Connect odwrócił mi pojęcie audiofilstwa. Odkąd słucham muzyki z tego wzmacniacza, interesuję się bardziej wpływem elektroniki na transmisję dźwięku od instrumentu do nośnika. Od nośnika do ucha nie musi być lepiej. Dźwięk jest pełny, mocny i żywy, ale nie męczący (nie słucham zbyt głośno). Słucham go prawie rok i cały czas tak samo mnie jara. Minusy wszystkie dotyczą obsługi. Mogę je przeboleć, ale wymienię: strasznie długo się uruchamia nie mierzyłem, ale ostawiam prawie 30 sekund, ma dość idiotyczny sposób włączania przez zakręcenie gałki głośności w dowolną stronę - nie zawsze zadziała, pilot często spontanicznie przechodzi w tryb obsługi innych urządzeń i przestaje komunikować się ze sprzętem, kilka razy zawiesił się przy przekazywaniu sygnału cyfrowego z wejścia Game (optycznego). Największym UXowym mankamentem jest jednak sterowanie streamerem z pilota. Aby odtworzyć nową płytę z Tidala lub włączyć radio Internetowe, muszę uruchomić funkcję uPNP, co zatrzyma aktualnie odtwarzaną muzykę, a potem przeklikać się przez szereg poziomów menu (nie zawsze szybko reagujących), aby wybrać nowy utwór/płytę/stację. Nie mogę przeglądać lub wybierać kolejnej płyty podczas słuchania poprzedniej. Z pełną świadomością wszystkich tych mankamentów, wybrałbym ten sprzęt ponownie i polecił wszystkim tym, którzy szukają pięknie brzmiącego wzmacniacza z wbudowanym streamingiem i nie tylko.


Eltax Linear Response 6 MK-III

Kolumny neutralne w całej rozciągłości. Nadają się idealnie do weryfikacji jakości wzmacniaczy. Używałem ich kilka lat z przyzwoitym ale podstarzałym Luxmanem L504. Grały czysto i neutralnie, ale zdecydowanie basu na nich nie było słychać, albo inaczej mówiąc było go słychać, ale nie robił wrażenia. Testowałem je trochę z NADem nie pamiętam dokładnie jakim, ale raczej niskim modelem z lat '80. Było słychać, że to słabszy wzmacniacz i co ciekawe akurat z NADem lepiej zgrywały się B&W CDM602, choć znaczącej różnicy nie było. Ostatnie lata swojego żywota w moim domu Eltaxy spędziły podłączone do Denona AVR 1713, grając w trybie stereo. Ciągle grały równo czysto i bez wyraźnych inklinacji. Nie wiem, co to ocieplony dół i rozjaśniona góra, więc w tych kategoriach nie umiem ich opisać. Przed eksmisją podłączyłem je jeszcze zakupionego w ramach nowego zestawu Arcama SA30. Jakież było moje zdziwienie. Okazało się, że te kolumny mają nie tylko słyszalny bas, ale nawet potrafią wygenerować pozorny instrument stojący w linii przed nimi. Zasadniczo zabrzmiały mi znacznie lepiej, niż Denon w połączeniu z kolumnami przytarganymi do domu razem z Arcamem. Podsumowując spisały się doskonale pokazując możliwości każdego z podłączanych sprzętów. Luxman grał na nich czysto i krystalicznie, NAD w charakterystyczny dla siebie lekko buczący sposób, Denon grał cyfrowo i trochę sztucznie, a Arcam wydobył z tych kolumn możliwości, których się nie spodziewałem.


B&W | Bowers & Wilkins DM602

Znudziły mi się Eltaxy Linear Response MK6 swoim brakiem cech szczególnych, a ponieważ dużo dobrego czytałem od kolumnach B&W postanowiłem je wypróbować. Nie był to wybór konkretnego modelu, a raczej próba marki w dostępnym egzemplarzu. Co ciekawe, choć wygląd bardzo różnił te kolumny, brzmienie jednych i drugich było dość podobne. Pod względem basu nie ustępowały swoim podłogowym rywalom, a nawet jakby trochę go lepiej kontrolowały. Ale bardzo nisko nie schodziły. Eltaxy pod tym względem też nie były wybitne. Miałem wrażenie, że z NADem trochę lepiej się sprawdzały B&W, a z pozostałymi wzmacniaczami bardziej pasowały mi Eltaxy. Zasadniczo w brzmieniu nie słyszałem wielkiej różnicy, więc ostatecznie zostałem przy Eltaxach.


Adam ANF10

Jest to monitor z rynku pro,w bezpośrednim porównaniu pokonał Focale mini utopie,Dynaudio special i Bowersy 805.Prawdziwy dźwięk bez słodzenia. Rozdzielczość i przejrzystość górnego pasma dzieki głośnikowi wstęgowemu nie osiągalna dla sprzętu konsumenckiego w cenie do 50-60 tyś zł. Bardzo przyjemnie się słucha i to godzinami, Soprany, spójność, środek holografia to dla mnie nowy punkt odniesienia. Muzykalność na b. wysokim poziomie. Mogę tych kolumn słuchać całymi dniami co wcześniej mi się nie zdarzało. Monitory bez problemu wyrysują plan bliższy i dalszy, lewo-prawo, przestrzeń stadion,dynamika powala,dzwięk trąbki świrduje w pomieszczeniu. Koledze audiofilowi szczęka opadła jak jego Focale za 30tysi się obs..ły w porównaniu z Adamami Bardzo wrażliwe na okablowanie,każdą zmianę słychać bardzo wyraźnie U mnie zostają na stałe,nie do sprzedania,słucham na zmianę z ATC SCM40


KEF Kef KIT 100

Jako kino domowe: KEF KIT 100 to naprawdę fajny zestaw do filmów, zwłaszcza jeśli nie chcemy się bawić w skomplikowane systemy z masą kabli i dodatkowych głośników. U mnie gra w pokoju średniej wielkości i naprawdę daje radę – efekty dźwiękowe są mocne, a dialogi wyraźne, dzięki czemu wszystko dobrze słychać. Tworzy taki przestrzenny dźwięk, że czasem aż mam wrażenie, jakbym siedział w kinie. Z minusów – trochę brakuje mi HDMI, bo z nowszym sprzętem muszę kombinować z podłączaniem przez inne złącza. Jako stereo: No i tu KEF KIT 100 pozytywnie mnie zaskoczył. Myślałem, że skoro to zestaw do kina, to w muzyce będzie tak sobie, a tymczasem jest naprawdę świetnie! Dźwięk jest ciepły, ale też bardzo wyraźny, więc słuchając muzyki, wyłapuję nawet drobne szczegóły. Stereofonia, czyli ta "przestrzeń" dźwięku, jest rewelacyjna – czuję, jakby instrumenty były naprawdę przede mną. To idealne do słuchania muzyki w domu. Jedyny minus – brak HDMI trochę przeszkadza, bo trzeba się nagimnastykować z podłączeniem nowszych urządzeń.


Aiwa AIWA SX-N7

PIĘKNIE WYKONANE PUDEŁKA - WIELE DROŻSZYCH MODELI MOGŁOBY BRAĆ PRZYKŁAD Z PROJEKTU - TRZYDROŻNE MONITORKI DO ANALITYCZNEGO ODSŁUCHU - ZAWIESZENIE GŁOŚNIKA BASOWEGO WYKONANE JEST BARDZO SZTYWNO I Z WIEKIEM ULEGA USZKODZENIU - WYMIENIŁEM NA GUMOWE  - DODAŁEM TEŻ DODATKOWE MAGNESY - STEREO I SAMA SCENA DŻWIĘKOWA ZABRANA Z NORMALNYCH KOLUMN GŁOŚNIKOWYCH - PO ZMIANIE ZAWIESZENIA BAS STAŁ SIĘ DOSADNIEJSZY - OGÓLNIE SN-X7 PREZENTUJĄ  ŁADNE ,  WYRÓWNANE BRZMIENIE BEZ KATOWANIA ŚLIMAKA   , BO JAK SIĘ DOMYŚLACIE SLIMAK LUBI PŁYNNE DŻWIĘKI


Sony DTC-59ES DAT

DATY DATY PRZEZ CAŁE ŻYCIE  PRZEŚLADYJĄ NAS DATY - PEWNIE KTÓRYŚ ZAPOMNIAŁ O ROCZNICY ŚLUBU - DAT 59 ES TO BARDZO UDANA KONSTRUKCJA LEPSZA OD 57ES -  57 BYŁ MOIM PIERWSZYM DATEM ZAKUPIONYM W SKLEPIE ( BYŁY TYLKO DWA  77ES - KOSZTOWAŁ TYLE CO  NOWY MALUCH I 57 W PROMOCJI - JEDNA TRZECIA MALUCHA ) - TRAGEDIA  ( JUŻ W CZASIE PRODUKCJI FIRMA ZARZĄDZIŁA AKCJĘ SERWISOWĄ - ROZPADAJĄCE SIĘ POŁĄCZENIA W MECHANIŻMIE ROZCIĄGAJACYM TAŚMĘ NA BĘBEN Z GŁOWICAMI I KIEPSKIE SILNIKI ) , WCZEŚNIEJSZY 55ES KOSIŁ NATOMIAST WIELKIM STALOWYM KOŁEM ZĘBATYM POZOSTAŁE ELEMENTY PLASTIKOWE W MECHNIŻMIE MAGNETOFONU - 1000ES TEŻ PROBLEM Z TRYBIKAMI - TERAZ  MOŻNA DOKUPIĆ DO NIEGO ZESTAW KÓŁ ZĘBATYCH WYKONANYCH JUŻ Z METALU - WRACAMY DO 59ES - DŻWIĘK W PORÓWNANIU DO 57ES  JEST DYNAMICZNIEJSZY I CIUT CIEPLEJSZY  ( CIEPLEJSZY MOŻE ZA DUŻO POWIEDZIANE - MNIEJ CHŁODNY ) MÓJ NARAZIE NIE GRZEBANY I REGULOWANY - SPRAWDZAŁEM NA PIERWSZYCH TAŚMACH Z 1992 ( NAGRANIA DOKONANE NA 57 ES - USTAWIENIA FABRYCZNE ) - NAGRANIA DOKONANE NA DAT JVC XD-Z 505 ( NIE REGULOWANY I GRZEBANY ) TEŻ ŁYKA . TAŚMY KOMPUTEROWE TEŻ ODTWARZA - MACIE WTEDY 4 GODZINY I OK 20 MINUT MUZY DO BARA BARA . NA TAŚMACH KOMPUTEROWYCH CZĘŚCIEJ ZDZRZAJĄ MU SIĘ KASZLNIĘCIA ( JEST ONA CIENIUTKA I BARDZIEJ PODATNA NA ZERWANIE I USZKODZENIA - WAŁKI MAJĄ PROBLEM Z DOCISKIEM ) , ALE  NOWA IDZIE JAK PO WODZIE - 59ES NIE MA BITOWEGO BAJERU Z 60ES ( TEŻ GO POSIADAM ) - JEST ON ZBĘDNY - WOLĘ BRZMIENIE NAGRAŃ WYKONANYCH OPTYKIEM 44.1KHZ DO 44.1KHZ ( SĄ  NAJBARDZIEJ ZBLIŻONE DO ORYGINAŁU Z CD 779ES ) - CZĘŚ NAGRAŃ WALĘ Z PLIKU FLAC BEZPOŚREDNIONA NA  DAT ( OPTICUM X7 ODTWARZA  FLAC Z DYSKU O WŁASNYM ZASILANIU  - DALEJ ŚWIATEŁKO TRAFIA DO DAT JVC XD-Z 505 - GDZIE DOKONANY  ZOSTAJE ZAPIS LPCM ) - KASETKA WĘDRUJE DO 59 ES I MORDKA SIĘ CIESZY - NIE SĄDZIŁEM  , ŻE  Z OPTICUM X7 BĘDZIE TAKA ŁADNA DYNAMIKA  ( TROCHĘ W TYM ZASŁUGI DAT JVC 505 - JEST ON ZDECYDOWANIE CIEPLEJSZY OD  DAT59 ES ) - ZAWSZE BRAŁEM POD UWAGĘ JEDYNIE SONY 779ES JAKO ŻRÓDŁO NAGRAŃ DLA DATa - MYLIŁEM SIĘ - CZŁOWIEK UCZY SIĘ CAŁE ŻYCIE - PLIKI FLAC ODTWARZANE BEZPOŚREDNIO Z OPTICUM X7 USTĘPUJĄ BRZMIENIEM DAT59ES I CD779ES ( DLATEGO TA CAŁA MANIPULACJA Z NAGRANIEM ) - NIE MA SIĘ CO DALEJ ROZPISYWAĆ SCENA I POZORNE ŻRÓDŁA DŻWIĘKU NAJWYŻSZEJ PRÓBY - AU 999


Panasonic NV-FS88

AUDIO BOMBA - TEN MAGNETOWID PREZENTUJE BARDZO WYSOKĄ SZKOŁĘ JAZDY JEŻELI CHODZI O DŻWIĘK - JEST LEPSZY OD SONY SONY SLV 757 VP - CAŁKOWICIE ZASTĘPUJE PRAWDZIWEGO SZPULOWCA -   SCENA W STEREO BAJKA - DŻWIĘKI ODWRÓCONE W FAZIE PRZELATYWAŁY PRAWIE CZTERY  METRY  ŻEBY POJAWIĆ SIĘ ZA MOJĄ GŁOWĄ  -  POMIMO  , ŻE DŻWIĘK NA TAŚMIE VIDEO KODOWANY JEST W PODOBNY SPOSÓB JAK W DBX NIE CZUJEMY TAK WYSOKIEJ DYNAMIKI - WSZYSTKO JEST ŁAGODNIEJSZE NA GÓRZE - U MNIE GRA NA VAN DEN HUL 102  - TYCH BRĄZOWYCH - PIĘKNA SPRAWA  - Z PLIKU NA TASMĘ I MACIE STUDERA  Z POLSKIEGO RADIA


Teac W-990RX

JEDNA Z PRZĄŚNICZEK ZATRUDNIONYCH PRZY KASETACH - MAGNETOFON PREZENTUJE GÓRNĄ PÓŁKĘ DŻWIĘKU - W DBX  DOSŁOWNIE CD Z TASMY - Z WYŁĄCZONYMI DOLBY B I C  TEŻ JEST DOBRZE - UZALEŻNIENI OD DOTYKU BĘDĄ ZADOWOLENI - GUZICZKÓW SPORO - ORGAZM GWARANTOWANY - MAGNETOFON NIE BOI SIĘ KABLI VAN DEN HUL  INTEGRATION HYBRID - NAWET NAJNOWSZE DROGIE KLOCKI ROZKŁADAJĄ SIĘ DYNAMIKĄ NA TYCH KABALCH - DŻWIĘK STAJE SIĘ KOSZMARNIE NIJAKI - TUTAJ BEZ PROBLEMU BASIK , PRZESTRZEŃ , SCENA DŻWIĘKOWA I LOKALIZACJA NA PIĄTKĘ - SŁOWEM NADAJE SIĘ DO  SZKOLNEGO RADIOWĘZŁA😉


Sony MDP-333

DZIADEK NASZEGO DVD - TAK NASZEGO - POLSKA JEST WIELKA - TO NAM ŚWIAT ZAWDZIĘCZA  LASER DVD - TEN SPRZĘT ROZPOCZĄŁ MOJĄ  PRZYGODĘ Z KINEM DOMOWYM I SZYBKO JĄ ZAKOŃCZYŁ - PŁYTY BYŁY DOSTĘPNE W POZAZIEMSKICH WERSJACH JĘZYKOWYCH - WYPOŻYCZALNIE MIAŁY JEDYNIE KASETY  - DO TŁUMACZENIA FILMÓW Z LASER DISC POTRZEBNA BYŁA PRZYSTAWKA NA DYSKIETKI Z POLSKIM TEXTEM - NA SZCZĘŚCIE W MAKRO POJAWIŁO SIĘ STOISKO Z FILMAMI VHS W DOLBY PROLOGIC Z NAPISAMI - TO BYŁA JAZDA - TERMINATOR ROZWALAŁ ŚCIANĘ DO MOJEGO SĄSIADA - WRACAMY DO MDP 333 - W TAMTYCH LATACH  1992 NIE POSIADAŁEM DROGICH INTERKONEKTÓW - KOREKTOR BYŁ W UŻYTKU , A WIĘC KLAPA - PO LATACH ZASTANAWIANIA SIĘ PO CO SPRZĘT POSIADA WEJŚCIA DIRECT I  PRZEŁĄCZNIK SOURCE DIRECT - ZDECYDOWAŁEM SIĘ NA ZAKUP TAJEMNICZEGO WĘGLA OD PANA VAN DEN HUL - MDP 333 Z  PŁYT LASER DISC PREZENTUJE SZCZUPŁY - SLIM-TAL BOY - DŻWIĘK - BRAKUJE WYRŻNIE DYNAMIKI - PRZYDADZĄ SIĘ DYNAMICZNE KABELKI , ALBO UŻYCIE KOREKTORA - Z CD JEST JUŻ LEPIEJ  - NA VAN DEN HUL 102 , DAJE RADĘ - DŻWIĘK JEST BARDZO , ALE TO BARDZO PRZESTRZENNY - BEZ PROBLEMU ODKLEJA  SIĘ OD KOLUMN GŁOŚNIKOWYCH - ROZCHODZI SIĘ W GŁĄB I NA BOKI SCENY DŻWIĘKOWEJ - MA JEDNAK PROBLEMY Z BASEM - NA NIEKTÓRYCH UTWORACH BRAKUJE MU NIEKIEDY KOPNIĘCIA W PUDEŁKO - WADĄ JEST OTWARTA OBUDOWA  - Z TYŁU SĄ OTWORY WENTYLACYJNE - CIĄGLE TRZEBA CZYŚCIĆ SOCZEWKĘ - PŁYTY LASER DISC PODATNE SĄ NA STARZENIE - W MOICH NA BRZEGACH - NAWET TYCH WYDANYCH NA ZŁOCIE POJAWIŁY SIĘ PLAMKI WĄTROBOWE - JAK NA MOJEJ STARCZEJ SKÓRZE - CZAS ODEJĆ DO LAMUSA


Technics SL-L3

PŁUG TECHNICSA ZAPROJEKTOWANY PRZEZ OBCYCH - AUDIOFILE BĘDĄ OBRAŻENI - GDZIE SZNURKI , GUMKI I  ZEWNĘTRZNE SILNIKI - NO I GDZIE TA PŁYTA - POZOSTAJE JEDYNIE CIESZYĆ SIĘ DŻWIĘKIEM - DO PODŁĄCZENIE TEGO SPRYCIARZA POLECAM CIEPLEJSZE INTERKONEKTY - KOLEŚ POTRAFI ZAPAMIĘTYWAĆ I ODNAJDYWĆ  KOLEJNE UTWORY - PRAWIE SZAFA GRAJĄCA  - TRZEBA PRZYZNAĆ  , ŻE NIEZAWODNOSĆI PRACY TEJ JAPOŃSKIEJ  KONSTRUKCJI MOGĄ POZAZDROŚCIĆ POZOSTALI PRODUCENCI  - JA UŻYTKUJĘ GO OD CZASU PIELUCH - Z ORYGINALNĄ WKŁADKĄ TECHNICSA T4P DŻWIĘK JEST TROSZECZKĘ SUCHY - DLATEGO WSPOMNIAŁEM O CIEPLEJSZYCH KABELKACH - SCENA DŻWIĘKOWA I POZOSTAŁE DUPERELKI W NIENAGANNYM STANIE - U MNIE ZAGRAŁ DOBRZE NAWET Z RADMOREM 5102  I 5102 TE - KABELKI DIN - PRZEJŚCIÓWKI PRZYGOTOWAŁEM Z VAN DEN HUL BAY C5 - DUŻĄ  ZALETĄ JEST ZNIKOMA MOŻLIWOŚĆ USZKODZENIA IGŁY - PODNIESIENIE POKRYWY , POWODUJE TAKŻE PODNIESIENIE WKŁADKI - JEDNYM SŁOWEM GRAMOFON DLA WYGODNICKICH 


Sony DVP-NS999ES

PODOBNO NADZIEJA MATKĄ GŁUPICH - MIAŁEM NADZIEJĘ , ŻE TEN ODTWARZACZ SPEŁNI MOJE OCZEKIWANIA PO DELIKATNYM ROZCZAROWANIU DVD900QS - PŁONNE NADZIEJE - WYGŁĄDEM , BUDOWĄ  I OBRAZEM SPEŁNIŁ , NATOMIAST DŻWIĘKIEM JUŻ NIE DO KOŃCA - JEST LEPIEJ NIŻ W DV900QS - NIE JEST TO JEDNAK KŁASA HI END JAKĄ TEN ODTWARZACZ POWINIEN REPREZENTOWAĆ - DO UZYSKANIA PRZESTRZENNOŚCI PRZYDAJĄ SIĘ 102 MK3 VAN DEN HUL NA WYJŚCIU STEREO , NA NIEKTÓRYCH PŁYTACH JEDNAK MOGĄ ZABRZMIEĆ OSTRO - NA WYJŚCIACH WIELOKANAŁOWYCH MOŻNA EKSPERYMENTOWAĆ ZALEŻNIE OD UPODOBAŃ JEDEN LUBI ANIĘ DRUGI LUBI WANIĘ ( Ва́ня ) - NIESTETY ODTWARZAĆ NIE UZNAJE WSZYSTKICH PRODUCENTÓW PŁYT SACD - NATOMIAST DAJE SIĘ NA NIM ODTWORZYĆ SPREPAROWANE W DOMCIU PŁYTY DVD-AUDIO -  CZYLI ZAPIS DŻWIĘKU LPCM - WARUNEK Z MATERIAŁU 44.1 KHZ - WNIOSEK TAKI - NA JEDNEJ PŁYCIE DVD ZMIEŚCI SIĘ WIĘCEJ  MUZY - SCENA DŻIEKOWA OK - LOKALIZACJA POZORNYCH ŻRÓDEŁ DŻWIĘKU OK - TAKI OSIEDLOWY  PRZYJEMNIACZEK


Sony SONY DVP-NS900V

KŁANIAM SIĘ I ROBIĘ WIATR USZAMI - TYM MODELEM SONY NAROZRABIAŁO - POPRZEDNIE MODELE MIAŁY USTAWIONY LEPSZY OBRAZ NA WYJŚCIACH - TU TRZEBA BYŁO BOGRZEBAĆ W USTAWIENIACH - MINIONE CZASY - WRACAMY DO AUDIO - CD TEŻ GORZEJ - TRZEBA MAJSTERKOWAĆ Z KABLAMI BO DŻWIĘK JAK SMOŁA - DVD 725 POTRAFIŁ ZAGRAĆ W KINIE DOMOWYM NA Van den Hul The Integration Hybrid - TEN MODEL MIAŁ PROBLEMY - POMAGAŁY VAN DEN HUL 102 - W SACD PRZECHODZILIŚMY NA POZIOM ZNANY Z CD , A WIĘC PORAŻKA - NATOMIAST OGROMNĄ ZALETĄ JEST WSZYSTKOŻERNOŚĆ TEGO MODELU - PŁYTY SACD ŁYKAŁ BEZ GRYMASZENIA NA WYTWÓRNIĘ - TŁOCZNIĘ - INNE MODELE SACD SONY ROBIĄ TO NA POTĘGĘ - WNIOSEK JEST JEDEN -  DO ODSŁUCHU STEREO I WIELOKANAŁOWEGO UŻYWAĆ PRZESTRZENNEGO DYNAMICZNEGO OKABLOWANIA I BĘDZIE DOBRZE - SCENA DŻWIĘKOWA I LOKALIZACJA POZORNYCH ŻRÓDEŁ DŻWIĘKU ULEGNĄ POPRAWIE - NIEKTÓRZY MANIACY LUTOWANIA WOLĄ PRZEPALAĆ PŁYTKI I WYRYWAĆ WZMACNIACZE OPERACYJNE I ZASTĘPOWAĆ JE MODUŁMI Z ELEMENTÓW DYSKRETNYCH - NIE MA SIĘ CO SZARPAĆ - NA ZMIANIE INTERKONEKTÓW UZYSKUJECIE PODOBNE EFEKTY - OGÓLNIE SOLIDNE DVD , CD I SACD  - TERAZ JUŻ GRA W INYM POKOJU - ZASTĄPIONY PRZEZ SONY DVP-NS999ES


Samsung DVD HD-950

KŁANIA SIĘ PONOWNIE PIOTR K. - PONIEWAŻ OPISUJĄC SAMSUNGA HD 950 NIE TESTOWAŁEM PŁYT DVD-AUDIO POSTANOWIŁEM DOKOŃCZYĆ TEST I ZAŁADOWAŁEM DO NALEŚNIKA TAKIE PŁYTY 96KHZ NA 24 BITY - PANOWIE I PANIE REWELACJA - ZAPIS PCM Z PŁYTY DVD BRZMI SWIETNIE - POMIMO TYLKO 96KHZ W NICZYM NIE USTĘPUJE PŁYCIE SACD 192KHZ - PONIEWAŻ ZAOPATRZYŁEM SIĘ W KILKA PROGRAMÓW - MOGĘ NAGRYWAĆ DVD -AUDIO , ALE TYLKO Z CZĘSTOTLIWOŚCIĄ 96KHZ I ROZDZIELCZOŚCIĄ MAX24 BITY - BARDZO SERDECZNIE POZDRAWIAM WŁAŚCICIELI HD 950 - BIERZCIE SIĘ DO NAGRYWANIA PŁYT DVD-AUDIO






×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.