Skocz do zawartości
IGNORED

Sprzet (Amplituner) Stare vs Nowe?

DamianO14O

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem laikiem w sprawach audio video wiec mam takie pytanko do fachowców :D Posiadam Głośniki Technics SB-T200 jestem bardzo zadowolony z tych głośników, podpięte są pod Yamahe RX-396 ale cos mi zaczyna szwankować wiec chciałbym wymienić. Mam znajomego, który upiera się sie, że Amplituner Technics SA-AX7 jest jednym z najlepszych (przynajmniej w tej cenie) wiec chciałbym zapytać czy sprzęt w tych czasach typu Pioneer VSX-422 byłby dla mnie w sam raz czy warto kupić Technicsa, chciałbym rozbudować sobie sprzęt do systemu 5.1 na razie mam tylko stereo SB-T200 jednak przy nowym sprzęcie widzę ze są kodeki HD itp . . . czy jestem w stanie to wykorzystać czy będę słyszał różnice, gdy podepnę pod Blureya i odpalę Film lub muzykę jeżeli miałbym kupić Technics SA-AX7 to nie musze dokupywać procesora dźwięku czy cos takiego żeby słyszeć efekty w kinie 5.1 ?

Do tego proszę o poradę, mam do kupienia zestaw kina domowego Technics SB-C500 centralny i Technics SB-S500 SURROUNDy czy to dobry wybór jak na moje nie wygórowane wymagania jednak chciałbym mieć dość fajnie grający sprzęt grający muzykę jak i filmy, Do tego jakieś propozycję Suba w cenie do 500 zł chciałbym by był aktywny.

Dzięki z góry za porady i odpowiedzi PozDro!

https://www.audiostereo.pl/topic/101628-sprzet-amplituner-stare-vs-nowe/

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

Ostatnio dodane opinie o albumach

• Najnowsze wpisy na blogu

• Dodaj nową pozycję...

wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!