Skocz do zawartości
IGNORED

Pierwszy zestaw stereofoniczny ! :)

kamil00

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na początku chciałbym się przywitać jako że jestem nowy na forum :)

Dojrzałem do decyzji żeby zmienić głośniki komputerowe które mi towarzyszyły do tej pory na coś co zagra nieco lepiej i tutaj pojawia się wiele niejasności ponieważ jestem laikiem w tym temacie.

Zdążyłem się rozejrzeć trochę po forum prześledziłem wcześniej założone tematy ale nie wyczerpują one w 100% tego co chciałbym wiedzieć wiec pozwoliłem sobie założyć nowy temat i bardzo proszę o jakieś porady.

Mój pokój ma wielkość około 17/20 metrów kwadratowych.

Czego słucham:

(Arms and sleepers) ambient/trip-hop

Saycet

Burial (trip hop)

The Hammock

Blue Foundation

+ czasem jakaś muzyka klasyczna, generalnie odprężające klimaty.

Budżet:

Nie mam jasno określonego budżetu z tego względu że nie wiem ile trzeba wydać żeby mieć przyzwoity sprzęt. Początkowo zakładałem 2000zł ale wyszło na to że za taka kasę to trochę ciężko coś wybrać i w tym momencie sobie tak myślę że 5000zł to jest kwota jaka na dziś chciałbym przeznaczyć +/- jak by było coś wartego dołożenia grosza.

Początkowo wybrałem sobie kolumny podstawkowe B&W 685 ale jako że nie mam możliwości ich odsłuchać zastanawiam się nad takim zestawem:

Yamaha R-S500

Yamaha CD-N500

Polk Audio RTi A3

Oczywiście jeżeli da się wydać mniej nie tracąc przy tym wigoru zestawu to byłoby to dobre rozwiązanie aczkolwiek nie jest to żaden mus. Pragnę dodać również że posiadam tablet i dzięki funkcjonalności CD'ka mógłby się przydać.

Jako że jestem laikiem być może to co zaproponowałem nie ma sensu, dlatego zwracam się do was z prośbą o poradę która mogłaby być pomocna w wyborze pierwszego dla mnie sprzętu grającego :)

pozdrawiam

https://www.audiostereo.pl/topic/102266-pierwszy-zestaw-stereofoniczny/