Skocz do zawartości
IGNORED

Jakie wybrac słuchawki nauszne z mikrofonem ?

Fryca

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W temacie słuchawek jestem zielony, więc kieruję pytanie do Was: jakie wybrać słuchawki z mikrofonem do 250 zł ?

Chciałbym, aby:

- słuchawki były nauszne

- z mikrofonem

- do 250 zł

- używane głównie do słuchania muzyki (choć nie zależy mi, aż tak bardzo na basie) + do rozmów na skype (bardzo często korzystam z komunikatorów głosowych, więc jakość mikrofonu powinna być przynajmniej zadowalająca :) )

- słuchawki nie musza byc "gamingowe", ponieważ rzadko grywam w gry

Temat dość pilny, ponieważ ostatnie słcuhawki z mikrofonem, które zakupiłem (Creative HS-450, które stanowczo odradzam) nie chcą juz współpracować. Na razie myślałem nad dwoma rozwiązaniami: Steelseries Siberia v2, któe są dostepne na allegro do 190 zł, problem w tym, że na przesyłkę czeka się do 30 dni roboczych (wysyłka prosto z Chin) i stąd obawa, że bądą to marnej jakości podróbki. Brałem też pod uwage inne rozwiązanie, czyli jakiś zwykły mikrofon (do 15-20 zł) + słuchawki Creative Aurvana Live! (ewentualnie SONY MDR-XB500, tylko jest z nimi problem, jeżeli chodzi o dopstepność).

Nie ma czegoś takiego jak słuchawki gamingowe... To jest czysty marketing. Nie daj się złapać.

W tej cenie CAL! - Creative Aurvana Live!

Dokup mikrofon na kabelku za 15zł i będzie dobrze.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

Ostatnio dodane opinie o albumach

• Najnowsze wpisy na blogu

• Dodaj nową pozycję...

wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.