Skocz do zawartości
IGNORED

Szukam słuchawek

BaSic

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na początku chciałbym się przywitać. Jestem tutaj nowy, a trafiłem szukając słuchawek do komputera. Potrzebuje jakiegoś zestawu słuchawki + mikrofon, ale rozważam też opcję osobno słuchawki i osobno mikrofon. Jestem zielony w tych sprawach, ale o ile poczytałem u wujka google kilka tematów wybrałem 3 modele.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Chciałbym się dowiedzieć czy warto kupić któreś z powyższych modeli. Co polecacie osobiście i czy lepiej kupić słuchawki z mikrofonem czy osobno słuchawki i osobno mikrofon.

Pozdrawiam Łukasz.

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/107559-szukam-s%C5%82uchawek/

Pojęcie takie jak słuchawki gamingowe to marketing służący do napędzania rynku.

W kwocie ok 200zł kupisz świetne słuchawki odstające znacznie od konkurencji w tym przedziale. Chodzi mi o Creative Aurvana Live!. Bardzo dobre słuchawki na przetworniku, który uzywano w słuchawkach za 500-700zł! Nie dość, że przyzwoicie posłuchasz muzyki to i doskonale sprawdzą się w grach.

Osobiście uzywam tych słuchawek min. do gier, do tego mikrofon stojący marki Natek za 12 zł. I ja słysze dobrze i inni gracze słyszą mnie przez ten mikrofon wyśmienicie.

Pomyliłem link . Ostatni link miał być

Ukryta Zawartość

CAL mam w obecnej chwili na stanie, jednakże połamał mi się pałąk. Szukam czegoś nowego/innego, ale dźwięk z CALi przypadł mi bardzo do gustu. Moglibyście polecić coś ciekawego ? Może jakiś zestaw słuchawki + mikrofon do 320zł ?

Ukryta Zawartość

Znowu pomyliłem linki ...

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) o to mi chodziło.

Ukryta Zawartość