Skocz do zawartości
IGNORED

Prodigy cube czy Creative X-fi HD czy Xonar D1 do R2600

tykamero

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Właśnie otrzymałem głośniki Edifier R2600. Niestety musi (jak na razie) napędzać je integra. I tu pojawia się problem: jaką kartę/dac wybrać? Czy wewnętrzny Xonar d1? a może którąś z zewnętrznych kart (która gra lepiej? prodigy cube czy creative?). Jak ma się jakość dźwięku z wewnętrznego xonara d1 względem zewnętrznych kart? Fajnie by było używać edifierów zarówno przy PC jak i laptopie tak więc zewnętrzny dac wydaje się być ciekawszą ofertą, jednakże jeżeli wytwarza on dźwięk gorszej jakości to przeboleję temat i skuszę się na Xonara d1. Jestem zielony w temacie, proszę o pomoc.

tez nie widze innego wyboru - jakosc cena jak hd2 dla miesistosci

i emu 0404 dla detaliki do ciemniejszych systemów

d1 odradzam - nie wiem czemu ale nigdy mi sie nie podoba kiedy mam- niby dobra ale wszystko jakos zlewa do kupy i to zawsze (moze mi poprostu nie pasuje)

za to polecam to co mam teraz w testach (i nie ukrywajac tez na sprzedaz) razera barracuda ac-1

bardzo zacny dzwiek - pod sterownikami Uni Xonar czyni "cuda"

ceny uzywanych sa smieszne

cube odrzuc na wstepie nie te pieniadze nic nie daje - w porównaniu do realteka to i owszem ale to jej koniec

tak samo titanium hd - całkiem nie warto, nic nie wnosi tak naprawde

stosunek roznicowy do x-fi drastycznie nie rozpoznawalny

sb elite - warto - zalezy od ceny choc prawie identyczne wrazenie jak emu 0404

xonar u7 - jedyne co warto za małe pieniadze na zewnatz

ot moje zdanie

moge wsciec sie i utytłac, paść na morde bylem wytrwał, byle małych świństw gonitwa nie wciagnęła mnie - dopuki wierzysz we mnie miła w tym jest moja wielka siła z zyciem mnie nie pogodziłaś ale z samym sobą tak, mam przy sobie gorzką pamieć, mam Twoj usmiech co nie kłamie wiem ze juz mnie nic nie złamie :)

Zapomniałem dodać że nie chcę z niczym kombinować, zmieniać opampów itp. Zależy mi również na nowym sprzęcie.