Skocz do zawartości
IGNORED

Zestaw cd + wzmacniacz do 5000, no może 6000 PLN.


fontanero

Rekomendowane odpowiedzi

Ja też jestem zdania aby wizualnie sprzęt podobał się, stąd nie wybrałem NADa do swoich FOCALi.

Namawiam na Marantza bo wiem jak gra i jak wygląda, te czarne boczki też robią niezłą robotę.

 

Natomiast nie rozumiem co znaczy u oficjalnego dystrybutora? Przecież HORN nie prowadzi sprzedaży, a czasem promocje są też i w salonach firmowych denon (sam tak kupiłem NA7004 za 1999 a cena katalogowa inna).

Natomiast moim zdaniem nie ma problemu aby kupić sprzęt od innego dystrybutora z UE (UK, Niemcy), to że w Polsce sprzęt jest często sporo droższy to nie znaczy, że trzeba przepłacać, a gwarancja obowiązuje tak samo, plus ja poszukując nie natknąłem się za bardzo na opinie o awaryjności ww. sprzętu.

 

Swoją drogą też chociażbym sprawdził skąd jest dystrybucja, przecież to nie jest sprzęt kradziony czy podrabiany.

A kupować po cenie katalogowej to nie jestem w stanie zrozumieć, skoro jak sam piszesz 11K a można kupić za ~7K.

 

Poszukaj bo dziwne masz podejście vide ceny katalogowe (bo ewentualną inną niż polska dystrybucję jestem w stanie zrozumieć ale nie podzielam obaw, znam ludzi z drogim sprzętem foto, którzy wręcz wysyłali do serwisu innego niż polski na gwarancji bo polski nie radził sobie w ich ocenie)

 

Co do możliwości cen to zobacz choćby to: PLN8400 vs PLN5900 - polska dystrybucja!! - to tak zajawkowo odnośnie cen.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość maniekn274

(Konto usunięte)

Tak ale jak mam coś kupić budżetowego w UK np będzie awaria to ten koszt wysłania do nich i z powrotem-bo oni poza UK nie wyślą to za drogo ten gips by wyszedł.Nie wierz w gwarancje EU bo to pic na wodę w większości firm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęt jest zbyt drogi, by bawić sie w eksperymenty. Wolę trochę dołożyć i mieć spokój.

Nie wiem skąd różnica w cenach ofert KI Pearl Lite? Pierwsze rzecz, która mnie zastanawia to szczegóły gwarancji, a druga, co jest grane z tymi cenami, a piszę to po małej analizie dwóch ofert chyba tego samego sprzedawcy:

749 euro

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

849 euro

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość maniekn274

(Konto usunięte)

Jak w U.K siedziałem i biegało się po sklepach-to różnica taka wynikała choćby z tego że karton jest otwarty-i cena od razu niżej.-a towar normalnie nówka.

Zresztą do dzisiaj czasem w opisie jest że box otwarty i cena niżej-albo gwarancja na 12m a nie na 24m.i też taniej.

 

A u nas z wystawy ci ściągnie zakurzonego-i łachę robi że 5% może opuścić-he he.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tutaj to nie wiem po czym wnioskujesz, że to ten sam sprzedawca.

natomiast jeżeli zastanawiasz się co do różnicy ceny katalogowej a ceny rynkowej to po prostu wychodzi jaka marża jest na sprzęcie, plus to, że teraz wchodzi seria 8005 i Ki Pearl Lite jest wyprzedawany.

 

Nie znam rynku dogłębnie, ale to co poszukałem i wybrałem mi pasuje pod względem wizualnym no i muzykalnym to dziele się opiniami.

Warto też moim zdaniem napisać choćby maila do naszych rodzinnych salonów jak chcesz zakupić zestaw i zaproponuj że dasz powiedzmy 7K za salonowy z rodzimej dystrybucji, a co Ci szkodzi. Może będzie czyszczenie półek i akurat.

 

Chociaż ja przy obecnych cenach nie wiem czy nie poszedłbym po bandzie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tutaj to nie wiem po czym wnioskujesz, że to ten sam sprzedawca.

Adres emailowy sprzedawcy na ebayu -

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sklep internetowy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Tylko sprzedawca wie, dlaczego cena na ebayu jest o 100 euro niższa w stosunku do ceny w jego sklepie internetowym. Jak wspomniałem wcześniej, nurtuje mnie również sprawa gwarancji. Wchodząc na stronę, aukcję oficjalnego sprzedawcy zazwyczaj otrzymuje się informację o czasie trwania gwarancji, gdy nowy sprzęt sprzedaje osoba prywatna, to o czasie trwania gwarancji nierzadko dowiadujemy się dopiero po wysłaniu zapytania. W przypadku oficjalnego kanału dystrybucyjnego spotkałęm się również z gwarancją door to door, czy spotkaliście się z tego typu gwarancją w przypadku firmy, osoby sprzedającej sprzęt nie pochodzacy od oficjalnego dystrybutora? No i na koniec jeszcze jedno pytanie, czy zapisy gwarancji oficjalnego dystrybutora zazwyczaj są korzystniejsze dla kupujących w stosunku do sprzedawcy nieautoryzowanego, czy też te gwarancje praktycznie niczym się nie różnią?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość maniekn274

(Konto usunięte)

Gwarancja od autoryzowanego sprzedawcy jest taka,że albo towar wysyłasz do sklepu(lub odnosisz,lub bezpośrednio do dystrybycji,lub serwisu) zależy od dystrybucji.

Jeśli jest ona door to door-czyli od drzwi do drzwi-znaczy to że albo e-maill ci przysyłają w którym jest do wydrukowania list przewozowy,kurier przyjeżdża,zabiera i przywozi z powrotem.

Jest opcja że mogą podać nr klienta,który mówisz kurierowi,i też zabiera-i z powrotem przywozi.

W przypadku towaru od nie autoryzowanego dilera-czyli towar z NIEMIEC np,zasada jest taka,że sklep informuje(panie jak coś się popsuje,przywozisz pan,albo my kuriera wyślemy i oddamy panu za X czasu-a za ile i kto to i gdzie będzie naprawiał-to się możesz nigdy nie dowiedzieć) no oczywiście mogą być też uczciwi właściciele,i może odesłają,lub odwiozą do NIEMIEC czy tam gdzie indziej.

Ale bywają często i gęsto z tym problemy,w necie jest sporo o takich nieautoryzowanych sprzedawcach co są nie mili,chcą winę zwalić na urzytkownika itd.

Pewnie nie wszyscy-ale ryzyko jest. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.