Skocz do zawartości
IGNORED

Zestaw kina do 3000 PLN

cynamonowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem dość zielony w temacie kina domowego. Potrzebuję zestaw amplituner + kolumny 5.1 do max 3000PLN. Subwoofer właściwie nie jest konieczny, a gdy okaże się potrzebny to się dokupi. Pomieszczenie ma około 20m2.

W amplitunerze potrzebna jest funkcja DLNA i odtwarzanie Flac po tym protokole. Dobrze by było gdyby miał wi-fi, ale nie jest to warunek konieczny (wystarczy LAN)

Może ktoś widział ostatnio jakieś promocje, wyprzedaże, albo ma sprawdzony zestaw spełniające powyższe kryteria, który dobrze brzmi także jako stereo?

https://www.audiostereo.pl/topic/108925-zestaw-kina-do-3000-pln/

Śmiać mi się chce gdy czytam takie wypowiedzi typu :

Subwoofer właściwie nie jest konieczny, a gdy okaże się potrzebny to się dokupi

W amplitunerze potrzebna jest funkcja DLNA i odtwarzanie Flac po tym protokole

gdy prosi się o pomoc w złożeniu kina domowego to subwofer , który jak stwierdziłeś nie jest potrzebny a z wielką łaską się dokupi jest bardzo ważnym elementem kina domowego . Bez niego to już nie kino . Ważniejsze dla Ciebie jest czytanie flaków niż jeden z elementów nagłośnienia , no co Ty , i Ty chcesz żeby ktokolwiek Ci tu pomógł . Fakt , czytanie tego już bardzo popularnego formatu jest ważne ale nie można pisać , że sub nie jest potrzebny. Szczególnie właśnie gdy chce się kupic kolumny w takim niskim budżecie jest on niezbędny jednak czasami bywa tak , że bardzo tani sub nie tylko nie poprawi brzmienia ale i potrafi je zepsuć podnosząc jednocześnie tylko cenę zestawu .

Może ktoś widział ostatnio jakieś promocje, wyprzedaże, albo ma sprawdzony zestaw spełniające powyższe kryteria, który dobrze brzmi także jako stereo?