Skocz do zawartości
IGNORED

MONITOR AUDIO SILVER S5 za 1200zł czy warto

darekgu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

jestem nowy na forum i początkujący jeśli chodzi o sprzęt audio dlatego potrzebuje pomocy doświadczonych ludzi znających się na temacie. Chciałem kupić niedrogie kolumny stereo do rock'a (m.in. serj tankian) oraz muzyki pop z lat 60'70'80' (modern talking, bonny m\tyler i tym podobne) i trafiły mi się MONITOR AUDIO SILVER S5 za 1200zł (tylko 3-drożne mnie interesują). Nie wiem czy to dużo za nie ponieważ nie moge znaleść info na ich temat a także innych aukcji. Prosze o informacje czy są tyle warte (oczywiście używane), dodam jeszcze że nie mam wzmacniacza - w następnej turze go dokupie.

Pozdrawiam wszystkich

najlepiej może wstawie link do aukcji

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

bo te kolumny wyskakują też jak wpisze Acoustic Energy więc już nie wiem czy to ta sama firma.

A masz może jakąś własną opinie na ich temat? słuchałeś ich? to dobry sprzęt czy coś innego lepiej poszukać?

Ukryta Zawartość

Nie wiem czy to dużo za nie ponieważ nie moge znaleść info na ich temat a także innych aukcji

Ukryta Zawartość

(jeśli nie chodzi oczywiście o tą aukcje)

Ukryta Zawartość

chodzi dokladnie o nie. znalazłem jeszcze dali concept 6 i tez mi sie spodobały wyglądowo choć podobno basu mają trochę mało jeśli chodzi o rock'a. A może coś innego polecicie pod moje wymagania :)

można je porównać do B&W CM7?

Raczej niebardzo.

B&W to zupełnie inny charakter grania,pisząc ogólnikowo na pierwszym plania stawia mocną,charyzmatyczną średnicę.

Góra bardziej zdyscyplinowana.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn