Skocz do zawartości
IGNORED

Wybór wzmacniacza stereo


Pevny

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki wzmacniacz wybrać:

Słucham głównie muzyki z różnych filmów, gier itp. (epic music) oraz po trochu wszystkiego. Głównie słucham na słuchawkach, ale mam zamiar za jakiś czas rozbudować zestaw o głośniki. Zastanawiałem się nad niżej wymienionymi wzmacniaczami. Jeśli ktoś może mnie nakierować na jakiś lub zasugerować coś innego to poproszę. Słuchawki (Denon AH-D340 i Audio-Technica ATH-A700X.

 

 

1.KRELL fpb 200c

2.Arcam Xeta One Stereo

3.TEAC AR- 610

4.NAD 326 BEE

 

Dzięki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Niespecjalnie rozumiem sens takiego porównania ze znacząco różnych zakresów cenowych. Krell to okolice 10 tys , a reszta bardziej 1tys.

 

 

Chociaż by i taka odpowiedź ma dla mnie sens. Jestem laikiem i patrzę na to co w miarę dobrze wygląda ale nie wiem jak brzmi i z czym.

Dzięki

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jakie masz ( o ile masz ) kolumny, pomieszczenie i preferencje muzyczne.. Jakim budżetem dysponujesz. Przytoczony Krell to dobry piec , ale zależy z czym miałby zagrać.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość numik

(Konto usunięte)

Jaki wzmacniacz wybrać:

Słucham głównie muzyki z różnych filmów, gier itp. (epic music) oraz po trochu wszystkiego. Głównie słucham na słuchawkach, ale mam zamiar za jakiś czas rozbudować zestaw o głośniki. Zastanawiałem się nad niżej wymienionymi wzmacniaczami. Jeśli ktoś może mnie nakierować na jakiś lub zasugerować coś innego to poproszę. Słuchawki (Denon AH-D340 i Audio-Technica ATH-A700X.