Skocz do zawartości
IGNORED

NAS do muzyki i pytanie o Denona AVR-X2100

Kamyk79

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Planuję zakup amplitunera denon AVR-X2100 oraz odtwarzacza blu-ray Denon DBT-1713

1) Chciałbym kupić NASa, by móc w ramach się domowej LAN słuchać muzyki zarówno na komputerze PC jak i w salonie (w drugim pokoju).

Chciałbym, żeby NAS miał 8TB pojemności (2 dyski po 4TB).

Chciałbym, żeby ten mój nowy Denon mógł sobie radzić z 16 i 24 bitowymi flacami i mp3 320kbit/s. Który polecacie NAS? No i chodzi o to też, by był stabilny.

2) Czy możecie mi napisać jak podłączyć głośniki Jamo S606 do Denona AVR-X2100, bo można w tym Denonie fronty podłączyć 4 przewodami z Denonem. Proszę napiszcie mi który przewód powinienem włożyć w głośnikach (dół czy góra) do którego slotu w Denonie by wykorzystać 6-7 kanał.

Przepraszam jeśli piszę laicko, ale nie znam się za bardzo na tych sprawach, więc prosze o zrozumienie

Pozdrawiam

K.

Polecam HP Proliant N54L - w tej chwili nawet na all..o za 500zł.

Na tym instalujesz OpenMediaVault lub FreeNas i możesz zrobić z tym wieele rzeczy.

Dyski oczywiście kupujesz oddzielnie.

Czy możecie mi napisać jak podłączyć głośniki Jamo S606 do Denona AVR-X2100, bo można w tym Denonie fronty podłączyć 4 przewodami z Denonem. Proszę napiszcie mi który przewód powinienem włożyć w głośnikach (dół czy góra) do którego slotu w Denonie by wykorzystać 6-7 kanał.

Jest to indywidualne w zależności od amplitunera oraz kolumn. Z tyłu kolumn powinieneś mieć opisane LF i HF, w instrukcji amplitunera powinieneś mieć z kolei rozpisane co grają kolumny przednie w bi-ampingu.

To połączenie powoduje lepsza barwę dźwięku niż standardowe 2 żyłowe

Który polecacie NAS? No i chodzi o to też, by był stabilny.

no ze sprawdzonych rozwiązań to moge polecic Synology i QNAP. To na prawde fajne urzadzenia, z dobrym supportem, ktore wystarcza na lata. gdybys mial konkretne pytania sluze pomoca