Skocz do zawartości
IGNORED

Najlepsze używane CD do KEF RDM3 i Exposure 3010-proszę o porady

Patryk_57905

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki budżet ?

Budżet do 3 tys zł.. Q21 sugeruje,że Arcam CDS27 wydaje sie być sensowym rozwiązaniem.szkoda tylko,że nie obsługuje DSD.Może też zakup CD-N301 jako odtwarzacz sieciowy i odczyt cd, a aby był dobry dzwięk dać przetwornik C/A. ? Czy w takim razie może wykorzystać dvd (mam taką yamahe s1700) jako odczyt, wyjśc z niego na DAC a jako odtwarzacz strumieniowy korzystać z apple tv z którego wyjdę małym jackiem-rca na dac? Apple tv zapewni polączenie miedzy iphonem albo macbookiem który odczyta pliki a dobry dac je ładnie przetworzy? Czy ja błądze? Bardzo prosze o rozważenie jeszcze takiego rozwiązania.

Człowieku - w tej cenie to kupujesz NOWY na gwarancji Pioneer PD-50 i masz problem z głowy. Do tego możesz go używać jako przetwornik - to świetny odtwarzacz !

Nie chcę się wymądrzać bo jak już pisałem nie znam się, ale wydaje mi się (i nie tylko mi), że to trochę za słabo do tego zestawu i mocno go ograniczy. Prędzej arcam cds27,ale to też ponoć bez szału. przepraszam jeśli zabrzmiało jakbym pojadł wszystkie rozumy,ale nie wydaje mi się że dzisiejszy sprzęt za 2 tys coś pokaże.

Tutaj masz sprzęt który powinien Cię zainteresować

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

3000 zł jak na wersję V12 cena wydaje się być atrakcyjna.

A sprzęt bajka.....

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kanał Prawy Kanał Lewy STEREO......................Przenicowany świat

Ja bym pionnera nie lekceważył u mnie pobił na głowe coplanda cd 289

Copland 3x droższy a grał jak ciepłe kluchy przy pioneerze

Tyle że pioneer nie jest taki cool ;] ;)

Luxman PD 444 Nakamichi Dragon ,Lector CDP 707 , Linnart Prephono Dual Tube Power Supply   Technics 30A , Technics 40A EV FR 300