Skocz do zawartości
IGNORED

Jasne plamy na ekranie TV 55AS640, co to jest ? co robić ?


Zindo

Rekomendowane odpowiedzi

Zgodnie z ustawą w domu handlowym masz obowiązek sprawdzić produkt, po opuszczeniu lokalu praktycznie tracisz wszystkie prawa. W wielu miejscach tego produktu sprawdzić nie można, a sieciówki średnio są 200-300 zł droższe, a sama procedura kupna i sprawdzenia to często masakra.

 

Kupując w sieci jest łatwiej zwrócić a sprzedawca nie może nam odmówić. Przysługuje nam rękojmia i pozamiatane, sprzedawca ma obowiązek przyjąć towar i już.

 

Czasem sprzedawca wysyła TV na palecie, więc chyba nie powinno być tak źle.

Jak karton ma uszkodzenia to się paczki nie obiera.

dlaczego mam kupować w sklepie stacjonarnym ? zgodnie z ustawą jak już wyjdę z produktem to się mogę w D pocałować.

zgodnie z ustawa owszem. Ale sklepy typu Media Markt Saturn i Euro dają możliwość zwrotu towaru. Mają to w regulaminie. A jesli towar jest zjeba.y tak ja kw tym przypadku wymieniają na miejscu.

 

W przypadku telewizorów jest za duże ryzyko. Oczywiście wybór jest indywidualny ale Tv bym przez neta nie kupił.

Zwróć uwagę że w zapisie zakupu na odległość masz informację: że towar musi być w stanie nie naruszonym. Jak udowodnisz że taki do ciebie przyszedł? Oni (jak sa małe sklepy) zawsze powiedza że od nich wyszedł dobry. I wtedy siębujasz.

Czasem sprzedawca wysyła TV na palecie, więc chyba nie powinno być tak źle.

wtedy tak. ale to sa bardzo żadkie przypadki. Palety sa droższe w transporcie.

Zgodnie z ustawą w domu handlowym masz obowiązek sprawdzić produkt, po opuszczeniu lokalu praktycznie tracisz wszystkie prawa. W wielu miejscach tego produktu sprawdzić nie można, a sieciówki średnio są 200-300 zł droższe, a sama procedura kupna i sprawdzenia to często masakra.

Prawo to jedno a podejscie do klenta to drugie. Wystraczy zapytać czy dają taką opcje i tyle...

Kupując w sieci jest łatwiej zwrócić a sprzedawca nie może nam odmówić.

Może, jeśli towar nie wróci w idealnym stanie. Z jednego z głównych salonów Audio w Krakowie chciałem wypożyczyć sprzęt. powiedzieli że nie dają takiej możliwości. Odpowiedziałem to kupie go przez internet i odeślę później. Jego odpowiedź przez telefon: "proszę się nie martwić na pewno znajdziemy oznaki używania". Od tego czasu uważam na takie zakupy.

 

Jak karton ma uszkodzenia to się paczki nie obiera.

Jak 55 calowy telewizor przewróci się na samochodzie kuriera na bok, to karton jest w idealnym stanie a środek....

zgodnie z ustawa owszem. Ale sklepy typu Media Markt Saturn i Euro dają możliwość zwrotu towaru. Mają to w regulaminie. A jesli towar jest zjeba.y tak ja kw tym przypadku wymieniają na miejscu.

 

W przypadku telewizorów jest za duże ryzyko. Oczywiście wybór jest indywidualny ale Tv bym przez neta nie kupił.

czyli według Ciebie albo przepłacasz albo ryzykujesz ;]

 

Niestety Towar wszędzie dociera różnego rodzaju transportami i nie czaruj się że tam go nie rzucają.

 

Może, jeśli towar nie wróci w idealnym stanie. Z jednego z głównych salonów Audio w Krakowie chciałem wypożyczyć sprzęt. powiedzieli że nie dają takiej możliwości. Odpowiedziałem to kupie go przez internet i odeślę później. Jego odpowiedź przez telefon: "proszę się nie martwić na pewno znajdziemy oznaki używania". Od tego czasu uważam na takie zakupy.

sprzętu nie można kupować "do testów" i go zwracać. Ja piszę o rękojmi czyli odpowiedzialności sprzedawcy za sprzęt uszkodzony, nie zwrocie bez podania przyczyny.

 

Swoją drogą co to za moda wypożyczania sprzętu

 

Jak 55 calowy telewizor przewróci się na samochodzie kuriera na bok, to karton jest w idealnym stanie a środek....

ile razy podczas składania zamówienia piszą Ci by produkt sprawdzić przy kurierze ? Na paczce też zazwyczaj znajduje się taka infomracja.

 

Tutaj moim zdaniem kolega też źle zrobił, dał się wrobić w serwis i pozamykał sobie furtki.

czyli według Ciebie albo przepłacasz albo ryzykujesz ;]

 

Niestety Towar wszędzie dociera różnego rodzaju transportami i nie czaruj się że tam go nie rzucają.

No nie do końca. Bo ja osobiście wiem gdzie mogę wynegocjować dobrą cenę.

Owszem ale do sklepów sprzet dojeżdza paletami, a to ustalilismy nie ma opcji wywrócenia. dodatkow osprzet kupujac mogę sprawdzić.

sprzętu nie można kupować "do testów" i go zwracać. Ja piszę o rękojmi czyli odpowiedzialności sprzedawcy za sprzęt uszkodzony, nie zwrocie bez podania przyczyny.

 

Swoją drogą co to za moda wypożyczania sprzętu

A jak inaczej go sprawdzić kupując przez internet. Właśnie po to zostało to wprowadzone. Nie wiesz co kupujesz. Sprawdzasz nie podoba się odsyłasz.

ile razy podczas składania zamówienia piszą Ci by produkt sprawdzić przy kurierze ? Na paczce też zazwyczaj znajduje się taka infomracja.

ale sprawdzićmożesz dopiero po podpisaniu mu odbioru. Najwyżej później możesz otworzyć i sprawdzić. Nie wiem czy każdy kurier poczeka zanim wyjmie sie telewizor podłączyć i go uruchomi. A jesli nawet i będzie wada to spisuje się protokół. Ale towar jest już u Ciebie. I zaczynamy się z nim bujać.

 

Nikogo do niczego ttuaj nie namawiam. Każdy ma inne przyzwyczajenia. Zarówki mogę kupić on line. Ale telewizora bym się bał i to tylko moje zdanie. Dobrze że każdy ma wolny wybór :)

No nie do końca. Bo ja osobiście wiem gdzie mogę wynegocjować dobrą cenę.

ja porównując ceny do 3000 zł miałem nawet 450 zł różnicy, to jest trochę dużo... ile wynegocjujesz ? 50 zł

 

Owszem ale do sklepów sprzet dojeżdza paletami, a to ustalilismy nie ma opcji wywrócenia.

i co z tego jak potem uczy się latać na magazynie, a pierwsze baty i tak zebrał na celnym.

 

A jak inaczej go sprawdzić kupując przez internet. Właśnie po to zostało to wprowadzone. Nie wiesz co kupujesz. Sprawdzasz nie podoba się odsyłasz.

chyba mylisz pojęcia, ale jasne ktoś inny ma ponosić koszty i bujać się z używanym sprzęt bo Tobie się nie spodobał, potem musi tą używkę wciskać innym by nie stracić.

 

Konsumentom się trochę w dupach poprzewracało.

 

ale sprawdzićmożesz dopiero po podpisaniu mu odbioru. Najwyżej później możesz otworzyć i sprawdzić. Nie wiem czy każdy kurier poczeka zanim wyjmie sie telewizor podłączyć i go uruchomi. A jesli nawet i będzie wada to spisuje się protokół. Ale towar jest już u Ciebie. I zaczynamy się z nim bujać.

no tak, czyli nie wiesz ale się wypowiadasz.

 

Po za tym na umowie paleta kosztuje grosze.

Ping. Moje 3 grosze do dyskusji.

1. Gdyby TV był dostępny w ogólnopolskiej sieci sprzedaży to bym kupił nawet jakby było odrobinę drożej. Niestety tego modelu nie mają.

2. Orientowałem się w temacie u rzecznika praw konsumenta i okazało się że mogę złożyć pismo o niezgodności towaru i domagać się wymiany ale to i tak zależy od sprzedawcy a i tak sprzedawca może uznać że lepsza będzie naprawa i tyle mojego. Tak czy siak na zgłoszeniu o niezgodności towaru mam trochę czasu więc jeszcze mogę to zrobić. Narazie spróbuję z serwisem Panasonica.

ja porównując ceny do 3000 zł miałem nawet 450 zł różnicy, to jest trochę dużo... ile wynegocjujesz ? 50 zł

Zalezy na czym. Zawsze wynegocjowałem cenę max 100 zł droższa od internetowej. Co przy kwocie 3000 zł jest zadowalająca.

i co z tego jak potem uczy się latać na magazynie, a pierwsze baty i tak zebrał na celnym.

Zgadza się. Jak wspomniałem, nie ma problemu z natychmiastową wymianą.

chyba mylisz pojęcia, ale jasne ktoś inny ma ponosić koszty i bujać się z używanym sprzęt bo Tobie się nie spodobał, potem musi tą używkę wciskać innym by nie stracić.

 

Konsumentom się trochę w dupach poprzewracało.

Nie wiesz nawet ile internetowe sklepy sprzedają towaru używanego. Moga to robić bo gwarancja jest pełna od daty zakupu przez nowego odbiorcę więc towar jest nowy.

no tak, czyli nie wiesz ale się wypowiadasz.

Ok jeśli poczeka pól godziny w porządku.

1. Gdyby TV był dostępny w ogólnopolskiej sieci sprzedaży to bym kupił nawet jakby było odrobinę drożej. Niestety tego modelu nie mają.

No to jest inna sprawa. Bo faktycznie czasem tak bywa i jesteśmy skazani.

ale to i tak zależy od sprzedawcy a i tak sprzedawca może uznać że lepsza będzie naprawa i tyle mojego.

No własnie czyli miałem rację.

 

Zindo, Życze Ci szybkiego rozwiązania sprawy i po Twojej korzyści. Nikt tu nie miał nic za złe mówiąc że źle kupiłeś czy coś. Mam nadzieje żę na święta będziesz mógł obejrzeć na swoim prawidłowo święcącym dobrym Panasonicu AS 640. Powodzenia

<br />Zindo, Życze Ci szybkiego rozwiązania sprawy i po Twojej korzyści. Nikt tu nie miał nic za złe mówiąc że źle kupiłeś czy coś.<br />

Rozumiem tych co mówili żeby kupować stacjonarnie ale jak nie ma to wziąłem przez neta. Wiem że nikt tu źle mi w tej sprawie nie życzy. :-) Jak serwis sam z siebie nie podoła to zgłoszę to do sklepu. Swoja droga jeśli w sklepach internetowych pracownicy wykorzystują sprzęt do celów prywatnych to jest granda - "towar macany powinien należeć do macanta"

Zalezy na czym. Zawsze wynegocjowałem cenę max 100 zł droższa od internetowej. Co przy kwocie 3000 zł jest zadowalająca.

47AS650:

 

allegro - 2199

ceneo - 2249

RTVAGD - 2599

media - brak

saturn - brak

 

kupiłem poniżej 2200 zł z transportem do domu. Moim zdaniem nawet nie ma o czym rozmawiać. Po za tym ile razy bym czegoś nie sprawdzał lokalne sklepy wychodzą taniej. Ponadto sieciówki mimo że franek mają ograniczone możliwości asortymentowe a centralna ich zmusza to sprzedawania tandety z gazetek.

 

Nie wiesz nawet ile internetowe sklepy sprzedają towaru używanego. Moga to robić bo gwarancja jest pełna od daty zakupu przez nowego odbiorcę więc towar jest nowy.

między towarem nowym, powystawowym i otwartym jest bardzo dużo różnica. Wiele więcej sprzętu "nie nowego" sprzedają sklepy stacjonarne bo dużo prosięcej im to zamarkować.

 

Bardzo nieliczne firmy mają możliwość cofnięcia towaru do dystrybutora który potem wraca do producenta na odświeżanie, dlaczego jest taki potężny aftermarket rzeczy "nowych" ? Zobacz jak wyglądają programy lojalnościowe, dostajesz sprzęt na wystawę stoi tam 90 dni a potem firma kupuje go za 10% i sprzedaje jako nówkę...

 

Nie ma żadnej przewagi sklepu stacjonarnego nad sklepem internetowym i odwrotnie, nawet możliwość obejrzenia i pomacania sprzętu jest złudna bo i tak nie mamy warunków na testy. Wszystko i tak zależy od sprzedawcy i od tego ilu miał "kupujących do testów".

 

Ok jeśli poczeka pól godziny w porządku.

nie musi, na protokół masz czas. Raz miałem przypadek że koleś przyjechał po 10 dniach, ale uznali :)

Więc uznajmy że jest za i przeciw kupowania zarówno tu i tu. A każdy ma swoją wolę wyboru lub czasem jest zmuszony do kupienia w jednym z typów sklepów z różnych względów.

Nie zaśmiecajmy więcej wątku autorowi. Poczekajmy na jego wyjaśnienie co dalej z TV.

Mój dojechał, nie na palecie i jest cały :)

 

TV całkiem spoko, chociaż według mnie producent spartolił temat.

....a powiedz dokładnie co wg Ciebie jest nie tak w tym modelu.... pytam bo się zastanawiam (48" as640).....samsung h6400 odpadł ze względu na "kurz".... :) ;)

Plusy

- łyka flac , mkv 30GB+

- działa NFS

- bardzo dobrze chodzące USB

- nie zamula, ani razu nie odmówił posłuszeństwa nawet przy przypadkowym klikaniu w co popadnie

- pilot ładnie łapie

- bardzo szybka inicjacja

- przy korzystaniu z tunerów TV sprawdzona klasyka (LG strasznie utrudnił temat)

- "prawdziwe kino" + zmiana temp barw i już jest całkiem dobre ustawianie - nie trzeba się męczyć z ustawieniami

- dobrze działający upłynniacz, obraz jest ładny stabilny przy czym nie zrobił się sztuczny (jak np w sony)

- wygodne okulary 3D

- bardzo szybko przełącza kanały, włącza / wyłącza

- kąty IPS.. szok

- obraz dobry, w stosunku do niektórych TV LED jakie znam wręcz bardzo dobry.

 

minusy:

- brak możliwości ograniczania nośników

- korzystanie z USB wymuszone poprzez odtwarzacz multimedialny, który jest toporny

- słabo skaluje, brak anty ringów

- problemy z przewijaniem bardzo dużych plików (nie działa)

- fatalne skanowanie mediów

- blu ray przez CEC ciągle przełączał TV (sharp nie miał problemu)

- dość powolne wręcz chodzące na granicy płynności menu

- na początku pewne sekcje oprogramowania zachowały się dziwnie (nie działały), po czasie wszystko było ok

- "ekrany" - WTF!

- mogli zrobić identyfikacje urządzeń

 

czyli 99% wad to oprogramowanie.

 

nie wiem co za idiota na siłę wpycha "smart" do TV, zamiast być fajniej i lepiej jest tylko gorzej (tyczy się to również LG, Samsunga itd),

@fetek.....tylko troszkę zgłupiałem... bo temat jest o as640 a Ty wczesniej wspominałeś o as650...czyli kupiłes który? bo to wielka różnica bo as640 to VA .....as650 to IPS....

kąty IPS.. szok

640 nie ma IPS!!

 

640 to dużo lepszy TV od 6400 Samsunga.

Ale fakt dla mlodego człowieka LG na WEBos może okazać się być trafniejszy

Wracam do sprawy. Zdaje relacje co się dzieje w temacie dalej.

Był wczoraj u mnie serwisant z autoryzowanego serwisu i stwierdził że jasne plamy na obrazie to "norma". Dla mnie to by byłą norma gdyby producent/sklep jasno napisał że w trakcie pracy mogą być widoczne jaśniejsze obszary oraz informacja dla osób bardziej technicznych jakiej wielkości są te różnice jasności (z użyciem stosownej jednostki miary). Powiedział, że każdy panel to ma i tyle. W różnych miejscach i z różnym natężeniem, że to cecha tej technologii. Wspominał też że jeden z klientów po wymianie matrycy zadzwonił z prośbą żeby zamienić na tą co miał wcześniej więc nie powiedziane że wymiana cokolwiek da a może tez pogorszyć

 

Załączam pisemna odpowiedź serwisu.

Mi to się nie podoba, dla mnie taki obraz nie jest norma raczej próbą zwalenia winy na technologię i i brakiem jakości i kontroli produkcji. Nie wiem czy będę jeszcze dalej sprawę ciągnął...

 

Swoja drogą próbowaliśmy użyć pendrive'a 32 GB TDK i niestety ten tv wykrywał urządzenie USB ale w aplikacji odtwarzacz mediów już go nie widział. Peny o mniejsze pojemności chodziły bez problemu. Także dysk zewn. USB 2 TB z zewn. zasilaniem był widziany i można było z niego odtwarzać. Czy spotkał sie ktoś z czymś takim ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Serwisant ma dobre oko skoro wie że obraz zgodny ze specyfikacja, a skoro da się usunąć ustawieniami to niech to zrobi.

 

Po mojemu zawaliłeś sprawę, zamiast bez gadania wymieniać TV zgłosiłeś się nie wiadomo po co do serwisu. W dokumentach masz pełnowartościowy TV więc o rękojmi zapomnij, czas na zwrot też już się skończył. Może inny oddział serwisu ?

 

Rodzice kilka lat temu w MM kupili Samsunga, efekt taki sam, ten typ tak ma.

 

U rodziców nie czytał patriota 16gb mimo że TV go widział.

Serwisant ma dobre oko skoro wie że obraz zgodny ze specyfikacja, a skoro da się usunąć ustawieniami to niech to zrobi.

 

Właśnie nie zrobi chyba że zmniejszy podświetlenie matrycy do 10 (ze 100). Więc tak naprawdę nie można tego wyregulować. Mogę jeszcze zgłosić jako niezgodność z umową bo miałem dostać pełnowartościowy produkt.

Masz kwit od serwisu że produkt jest pełnowartościowy, więc niezgodny z jaką umową ? Skoro producent powiedział że wszystko gra to na jakiej podstawie sprzedawca ma odpowiadać za towar ? prędzej bym się czepiał cechy produktu o której nikt nie informuje.

 

BTW: 100 ? nie za dużo ?

Gość Gosc

(Konto usunięte)

fetek

Nie tak do końca.

W przypadku niezgodności towaru z umową, opinia producenta nie wystarczy.

Ważne jest coś innego. Czy klient w momemcie zakupu był poinformowany o tym, że ten TV ma taką cechę.

Jeśli w instrukcji obsługi nie ma na ten temat ani słowa, ani też sprzedawca nie będzie mógł udowodnić, że poinformował klienta o tym, to jak najbardziej zasadne będzie nasze roszczenie o niezgodności towaru z umową.

Mało tego, podstawą takiego roszczenia może być nawet reklama zawierająca wprowadzające klienta w błąd informacje. Towar wcale nie musi być zepsuty aby spełniał kryteria towaru niezgodnego z umową.

Ustawa na której się opieramy w tym przypadku określa tylko stosunki i zobowiązania klient-sprzedawca.

Gość Gosc

(Konto usunięte)

Masz kwit od serwisu że produkt jest pełnowartościowy, więc niezgodny z jaką umową ? Skoro producent powiedział że wszystko gra to na jakiej podstawie sprzedawca ma odpowiadać za towar ?

Napisałeś też to.

 

Wydaje mi się że w instrukcji obsługi mogą być informacje o nierównomiernym podświetleniu matrycy.

Tak jak PDP miało wyraźnie zapisane info o możliwości powidoków i wypaleń.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.