Skocz do zawartości
IGNORED

Zestaw, który zagra lepiej niż budżetowy Marantz?

overmen

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie odziedziczyłem prawie za darmo kolumny podłogowe Tannoy REVOLUTION DC6 T. Brat podjął decyzję o wymianie kolumn i tak wpadły w moje ręce kolumny. Słuchałem tych kolumn u brata wraz z budżetowym Marantzem - Marantz sa 7003 i Marantz pm 7004. Połączenie Marantza z tymi kolumnami jest dobre, ale jednak czegoś mi brakowało. Dla mnie ten zestaw grał za czysto. Czułem się jakbym siedział w holu szpitala, w którym są pomalowane na biało ściany. Też mieliście takie odczucie? Słucham muzyki klasycznej i powiem szczerze, że obecnie zaczynam tworzyć listę odtwarzaczy cd i wzmacniaczy do odsłuchania. Pieniądze jakie jestem w stanie wydać to 8000-10000zł. Sprzęt nowy, najlepiej z wyprzedaży itp. Nie znam się na sprzęcie stereo, nie kojarzę firm itp. Liczę na Wasze doświadczenie, z jakim zestawem Tannoy zagra dobrze muzykę klasyczną? Pytam, bo na razie kolumny stoją w kącie pokoju i wyczekują...

Ew. połączenie dobrego wzmacniacza z gramofonem? Co sądzicie?

Pisanie że model Marantz pm 7004 jest budżetowy, podczas gdy są dużo tańsze i gorsze modele tej firmy jest nieco dziwne. Zwłaszcza w kontekście do niego też niezbyt drogich i wybitnych w tej cenie, choć oczywiście nie najtańszych monitorów Tannoy za 2800zł para.

Piszesz że kolumny stoją w kącie pokoju, może zbyt dużego na te kolumny? Może warto kupić inne kolumny, a nie szukać wzmacniacza za 10 tys. do małych monitorów za 2800zł ?

Gość numik

(Konto usunięte)

ale Marantz tak trochę gra niestety, może jakiś Audio Analog cd i wzmacniacz Roksana? Choć akurat Marantz SA 7003 jest ok, ale rzeczywiście wymieniłbym wzmacniacz Marantza, za chudy i ostry. Pomyśl nad wzmacniaczem Myryada też, jakiegoś Creeka może, wybór duży, nie słucham klasycznej więc nie znam hitowych pieców tutaj zbyt wielu. Pewnie jest jakiś wątek wzmaki do muzyki klasycznej :)