Skocz do zawartości
IGNORED

Onkyo TX-8050 Problem ze Spotify


jawamdame

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Amplituner nie łączy mi się poprawnie z kontem Spotify. Oczywiście konto premium. Po zalogowaniu widzę tylko domyślne foldery jednak moje playlisty oraz nagrania nie są widoczne - w folderach domyślnych mam komunikat "this folder is empty". Internet działa poprawnie, radia internetowe oraz odtwarzanie poprzez sieć lan działa poprawnie. Próbowałem 3 różnych kont Spotify, 2 różnych sieci internetu, ustawiałem DHCP on oraz DHCP off z odpowiednimi parametrami, przywracałem też domyślne ustawienia amplitunera. Mam najnowszy firmware. Zna ktoś rozwiązanie problemu? Dzwoniłem do serwisu Onkyo - twierdzą że urządzenie będzie raczej ok.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.