Skocz do zawartości
IGNORED

Jaka tania karta dźwiękowa do głośników komp. 2.1 ?

jorket

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam jakiejś używanej karty dźwiękowej do głośników trust tytan 2.1, wczesniej miałem zintegrowana realtek 889a Teraz przesiadłem sie na nowsza podstawke intela i płyta ma nie tylko gorsza numerycznie dzwiekówke ale i słuchowo realtek 887, chce ją zastąpić jakąś inna, ale ze jestem zielony nie wiem czym sie kierować przy wyborze takiego sprzętu, już prawie płaciłem za audigy 2

Ale wyczytałem ze nie ma wsparcia dla nowych systemów windows i że te karty sa juz wiekowe i mozna nabyc jakies trzeszczące, podobno xi-fi music jest dużo lepsza ale na allegro jest tylko jedna z tego co widze Czemu taka posucha w kwestii audio na allegro ? Czy może teraz używa sie czegos innego niz karta pci do muzyki ?

Podobaja mi sie te całe DAC ale chyba to za drogie zabawki dla mnie Podajcie mi jak najtansze rozwiazanie które będzie działać na win7/10 chociaż na poziomie mojej ex dzwiekówki 889a Musze szybko podiac decyzje i zamówić Pozdro !

sb0410

tzw live 24 bit , i raczej trzymaj sie tego numeru a bedzie dobrze - gdzies ok 25-35 zł

sterowniki szukaj pod blog daniel k drivers

tam gdzie masz wymienione 17x / live 24bit

pod opisem kilka linijek jest download z google drive

bedziesz maił dokladnie te samą jakosc co na x-fi music tyle ze bez opcji bit perfect - roznica pomiedzy nimi jest nie wykrywalna na wielokrotnie droszych kolumienkach na zestawie za 2000 tez nie :)

moge wsciec sie i utytłac, paść na morde bylem wytrwał, byle małych świństw gonitwa nie wciagnęła mnie - dopuki wierzysz we mnie miła w tym jest moja wielka siła z zyciem mnie nie pogodziłaś ale z samym sobą tak, mam przy sobie gorzką pamieć, mam Twoj usmiech co nie kłamie wiem ze juz mnie nic nie złamie :)

sb0410

tzw live 24 bit , i raczej trzymaj sie tego numeru a bedzie dobrze - gdzies ok 25-35 zł

sterowniki szukaj pod blog daniel k drivers

tam gdzie masz wymienione 17x / live 24bit