Skocz do zawartości
IGNORED

Blaupunkt LAB 405 - 4x alnico, jak grają grają germańskie pudła z lat '70?

peludito

Rekomendowane odpowiedzi

Hej hej, składam sobie graty do sypialni i jakoś na spontanie kupiłem te Swarzędze :) Celowałem w osławione alnico, chociaż nie mam bogatego doświadczenia w odsłuchach głośników na takich magnesach. Tutaj siedzą 4 Isophony i wygląda to obiecująco, jak na zdjęciu. 4Ohm, ale zamierzam ożenić te pudła ze znanym Dualem CV441, który daje bodaj 240W na stronę, także o brak wydajności prądowej nie ma co się martwić. Docelowo zestaw jest pod gramofon, a repertuar to w przewadze dżaz oraz muza z Brazylii i Kuby. Czy ja jestem na dobrej ścieżce do melodyjnego, emocjonującego grania, chłopaki? W salonie mam Elac FS-207.2, Sansui AU-919 i Duala CS-5000. Nawet nie marzę o tym, że w sypialni zdubluję brzmienie tej klasy, to ma być zestaw raczej budżetowy, ale taki, żeby się w ogóle chciało słuchać. Jeżeli macie doświadczenia z brzmieniem starych Niemców na alnico - chętnie coś poczytam,

pozdrawiam Was.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hej

Sam zastanawiałem się czy je licytować, mam LAB 208 i LAB 206

Najbardziej w nich podoba mi się średnica.

Co do samych kolumienek to wykonanie jest naprawdę imponujące, po odkręceniu tylnej ścianki na niej powinien być wklejony schemat zwrotnicy. Możesz zrobić pomiar pojemności kondensatorów.

Ja swoje zwrotnice przerobiłem na C-V-C ( LAB 208 ).

Hej

Sam zastanawiałem się czy je licytować, mam LAB 208 i LAB 206

Najbardziej w nich podoba mi się średnica.

Co do samych kolumienek to wykonanie jest naprawdę imponujące, po odkręceniu tylnej ścianki na niej powinien być wklejony schemat zwrotnicy. Możesz zrobić pomiar pojemności kondensatorów.

Ja swoje zwrotnice przerobiłem na C-V-C ( LAB 208 ).