Skocz do zawartości
IGNORED

Pomoc w doborze kolumn

Hiluxt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość jak coś zle napiszę.

Czy ktoś może mi doradzić w wyborze kolumn do mojego wzmacniacza.

Pomieszczenie jest to salon o wielkości około 20 m2 otwarty z jednej strony (aneks kuchenny).Mocno przeszklony. Gołe ściany podłoga w płytkach. Jedna ściana na w prost sprzętu skośna (pomieszczenie nie jest w typowym kwadracie czy prostokącie)

Wzmacniacz to Luxman L-510, źródło Gramofon Rega P2. Muzyka jaką słucham to w szczególności Smooth jazz,jazz i muzyka instrumentalna z przewagą perkusji i saksofonu ważny też jest wokal

Myślałem nad kolumnami podstawkowymi B&W 601S3 lub CM5 tylko nie wiem czy to dobry wybór

Nie znam się nie mam doświadczenia ani osłuchania. Jestem początkujący.

kolumienki do kwoty 2000 pln

https://www.audiostereo.pl/topic/133222-pomoc-w-doborze-kolumn/

Dzień dobry.

Dużym problemem może być u Ciebie akustyka, postaraj się coś z tym zrobić.

Natomiast wracając do kolumn na pewno świetnym rozwiązaniem będzie jeden z modeli kolumn Tannoy. Idealnie sprawdzi się monitor Tannoy Revolution XT 6 (https://www.q21.pl/tannoy-revolution-xt-6.html). Jest to zdecydowanie powyżej założonego budżetu, jednak warto pomyśleć o tym zestawie, może w kredycie 0%.

Drugą opcją jest zestaw Elac Uni-Fi BS U5 (https://www.q21.pl/elac-uni-fi-bs-u5.html). To świetne monitory z bardzo dobrym środkiem pasma oraz wybitną przestrzenią. Z tańszych propozycji warta przemyślenia jest konstrukcja Indiana Line Diva 262 (https://www.q21.pl/indiana-line-diva-262.html).

Przyjrzyj się proszę moim propozycjom, w przypadku pytań oraz specjalnej oferty cenowej dla forumowicza oczywiście służę pomocą. Zapraszam jednak serdecznie do naszego salonu na odsłuchy, porównania poszczególnych konfiguracji.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.