Skocz do zawartości
IGNORED

Zrywa Wi- Fi w Danon DNP 730


ElMariachi

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Jakiś, niedługi czas temu stałem się posiadaczem (szczęśliwym :) jeśli chodzi o odsłuchy), Streamera DNP 730.

Jednak mam pewien kłopot, który nie koniecznie musi być winą samego klocka, stąd mój tutaj post.

Generalnie Wi Fi działa bardzo dobrze, dość długo się aktywuje Radio Internetowe, ciut krócej Spotify, ale wszystko w granicach przyzwoitości - kilkanaście sekund max.

Problem polega na tym, że w momencie - dosłownie dotknięcia ekranu - aktywowania jakiegokolwiek urządzenia będącego w tej samej sieci Wi-Fi, jak np. smartfona, iPada czy komputera, DNP zrywa połączenie i pojawia się kręcące się kółko z informacją o wyszukiwaniu Serwera Danych, którego jak nie mam BTW. po chwili - kilkanaście, kilkadziesiąt sekund później pojawia się na chwilę info "PUSTE" i znów łączy się z ostatnio grającym źródłem, czyli Radiem Int. lub Spotify już z sukcesem.

Całość jest dość uciążliwa, tym bardziej że jak jesteście w stanie sobie wyobrazić, telefon często się "maca", również jak kilka osób jest w domu to i tablet w czyjeś ręce idzie, stąd zrywająca się muza co jakiś czas jest wkurzająca.

Jeszcze dodatkowe info, sam z siebie (bez dotykania tych gadżetów) streamer się nie rwie, gra ciągle, równo i ładnie.

 

Będę wdzięczny za Wasze opinie i podpowiedzi.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/136786-zrywa-wi-fi-w-danon-dnp-730/
Udostępnij na innych stronach

Ja po kilku dniach takiego zachowania Denona założyłem kabel i wreszcie mam spokój. Nie było łatwo bo musiałem wyjść kablem przez okna na zewnątrz. Router i sprzęt grający są na różnych kondygnacjach.

Gość

(Konto usunięte)

Jeśli kabel nie wchodzi w grę, to jeszcze co możesz zrobić, to ustawienie w ruterze najmniej obciążonego kanału. Na byle jakim analizatorze sieci wifi sprawdź, który kanał jest najmniej obciążony i wybierz go. Jeśli masz wokół siebie dużo sieci wifi, może tak się zdarzyć, że dużo z nich może biegać po tym samym kanale i wzajemnie się zakłócać.

A może masz po prostu nędzny ruter i trzeba go wymienić.

Kolega napisał że ma już kabel.

Ja też tak zrobiłem z internetem bo po WiFi Chromecast ciągle rwało..

W sumie miałem 3 routery i na każdym były problemy.. faktże na 2 zakresowym Cisco jak podłączałem na 2.4G było ok ale na 5G już problemy były.

 

 

Wysłane z mojego SM-A730F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Problem jest pewnie złożony..

1. Jakość routera.

2. Zasięg.

 

Generalnie za dobre WiFi trzeba zapłacić 250 za router + repitery.

 

30 metrów kabla to 33 zł + pare godzin wygibasów + 4 piwa + 1 cygaro na koniec roboty.. jakość gwarantowana.

 

WiFi nadaje się do telefonów z buforowaniem itp.

 

PS. U mnie w bloku widocznych jest ponad 40 sieci WiFi, a kanałów mamy 13.

 

Wysłane z mojego SM-A730F przy użyciu Tapatalka

 

 

Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie odpowiedzi/podpowiedzi.

 

Więc kabel mam (miałem) właśnie już podłączony ... i to było najdziwniejsze w tej całej sprawie.

Właśnie po zakupie wyszedłem z tego założenia, że jednak kabel to kabel i nie będę się bawił w żadne WiFi tym bardziej, że router mam dosłownie 30 cm od streamera.

 

Router mam UPC - Horizon.

 

I teraz słuchajcie najlepszego....

Potrzebowałem kabla sieciowego do TV więc odłączyłem od stremaera bo właśnie pomyślałem, że jak i tak się tnie na kablu, to żadna różnica i spróbuję WiFi, i...

wyszukiwanie sieci trwało długi i w ogóle tych wszystkich danych automatycznych więc myślałem, że to będzie jeszcze gorsza masakra.

A tu po znalezieniu sieci i wpisaniu hasła MOMENTALNIE włączył stację i się pomiędzy nimi przełącza. Co więcej, jak włączam Spotify w ciągu sekundy reaguje, również przy nagłej zmianie piosenek!! - Wcześniej, jak był na kablu to trwało kilka - kilkanaście sekund przynajmniej jak pisałem wcześniej.

 

Jedno co pozostało, to pierwotny problem - zrywanie w momencie rozpoczęcia używania innego urządzenia z WiFi w tej samej sieci.

Niemniej jednak jestem najbliższy opcji użytkownika Gładziu

A może apkę do sterowania zainstalowałeś na telefonie? Jak pracuje w tle, to przy budzeniu smartfona może się łączyć z denonem i to powoduje zrywanie.

 

ponieważ jak ustawiłem WiFi a nie włączyłem jeszcze Apki było ok. a teraz znów to samo.

Jeszcze potestuję z aplikacją włączoną i bez niej i dam znać.

 

Jednak co do kabla i bez niego - to ciekawa akcja, nie?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.