Skocz do zawartości
IGNORED

ONKYO HTE 502 polska instrukcja pomocy!!

amik

Rekomendowane odpowiedzi

No i się wpakowałem!

Jestem szczęśliwym posiadaczem ONKYO HTE 502 (Amplituner TX-SR502, DVD DV-SP402). Miał być u mnie w domu hitem świąt. Miał, ale pewnie nie będzie:(

Otworzyłem paczkę a tam zwoje kabli, pilot do sterowania centrum NASA i !!!BRAK POLSKIEJ INSTRUKCJI!!! Jestem początkujący i z angielską to ja go odpalę na wielkanoc:( nie sztuka kabelki podłączyć tylko zrobić z tego działające KD

PROSZĘ O POMOC:

1.jeśli ktoś ma coś po polsku do tego sprzętu (lub podobnego z tej serii) to bardzo proszę o kontakt.

Chętnie zwrócę za ksero i przesyłkę. Jeśli elektronicznie, to jeszcze lepiej.

Wdzięczny będę też za podpowiedzi jak odpalić i sterować.

2.może ktoś mi wyjaśni, jak to jest z polskimi instrukcjami?

Wydawało mi się, że sprzedawsa ma OBOWIĄZEK ją dostarczyć. Oni się bronią a ja nie mam pewności.

Pomóżcie proszę bo będę miał koszmarne święta!!!!

https://www.audiostereo.pl/topic/13703-onkyo-hte-502-polska-instrukcja-pomocy/
  • 1 miesiąc później...

jeśli możesz to podziel się opinią na temat tego zestawu. Jakie masz kolumny w zestawie, wymiary pokoju, generalnie jak to gra. Noszę się z zamiarem kupienia zestawu Onkyo z głośnikami MAudio.

Naprawdę warto, jednak pokusiłbym się na Twoim miejscu na wersję z subwooferem jeżeli zależy ci na fajnych basach. Zestaw jest super. Jakby nie było dostał ***** (5 gwiazdek) co jest naprawdę bardzo dobrym wynikiem.

W tej cenie nie kupisz nic lepszego.

Pozdrawiam

Ps. Nie mam instrukcji PL

Witam, jak masz instrukcję po polsku do amplitunera to podeślij na maila mam ten sam problem.

Ew bawiłeś sie w programowanie pilota ? tzn zeby obsługiwał sprzęt innej firmy ? bo mi to coś nie wychodzi albo kody są do d*** ??

pozdrawiam

• 6 miesięcy później...

Witam !