Skocz do zawartości
IGNORED

podłączenie ampli yamahy z dvd

misiek0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie. Po konsultacjach z zaawansowanymi użytkownikami tego forum i kina domowego stałem się posiadaczem zestawu yamahy czyli ampli 550 + dvd 550. Wielkie dzięki za pomoc w dokonaniu wyboru.

Niestety jestem totalnym laikiem więc prosze o pomoc w podłączeniu tego sprzętu ze sobą . Teraz mam podłączone to przez cinche . Na wyswietlaczu mam tylko 2 głośniki , i nie wiem czy to wina połączenia czy ustawienia ampli. jakimi typami kabli najlepiej to połączyć ?

misiek0 możesz podłączyć to nadwa sposoby

1. coaxial

2. optyk (tańsze rozwiązanie zalecane przez yamahe)

Jeżeli zaopatrzysz się w jeden z tych kabelków to należy podłączyć go do odpowiedniego gniazda.

-jeżeli kupisz optyk to źle nie da się połączyć

-jeżeli chodzi o coaxial to powinieneś przeczytać gdzie jest takie wejście i już.

Następnie powinieneś poczytać w instrukcji żeby uzyskać informację na temat przypisania wyjścia do odpowiedniego źródła. Po tych operacjach napewno zaświeci się więcej kanałów.

Miłej zabawy pozdrawiam.

• 3 tygodnie później...

ilosc glosnikow na wyswietlaczu odpowiada poszczegolnym skladowym podawanego na wejscie wzmaka sygnalu. tzn dla dzwieku stereo (mono) masz 2 symbole. przy 5+1 wyswietla sie ilosc maksymalnie zadeklarowanych glosnikow.

deklaracje ustawiasz przy wstepnym setupie (BASIC SETUP) ktory odpala sie z pilota SetupMenu bodajze. tam definiujesz rozmiar pomieszczenia, ilosc wykorzystywanych glosnikow i ich zgrubne ustawienie/parametry. wiecej ustawien mozna pozniej pozmieniac sobie korzystajac z opcji ManualSetup.

cya

wojtasl