Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cały temat kolumn 16Hz jest jak widze zdominowany przez dwa modele,Ariesy i Minasy...oba sa przeznaczone raczej do wiekszych pomieszczeń. Jak wygladają na ich tle modele Mimo i Aurum,które chyba bardziej sa skierowane na polskie warunki lokalowe,ale czy prezentuja podobny poziom wyrafinowania brzmienia i jego jakości? Uzyte w nich głosniki chyba sa z tej samej półki lub nawet te same... ?? Czy moze ktos cos więcej napisac na ich temat... Pozdr.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3201794
Udostępnij na innych stronach

g69 , do mniejszych pomieszczeń proponuję jeszcze zwrócić uwagę na Canto Grand które dosłownie kilka dni temu do mnie przyszły :) Chciałem dołączyć właśnie do klubu 16 Hertz :)

 

 

Pomieszczenie u mnie 15 m kw. i niestety ale kolumny muszą stać blisko tylnej ściany , ok 40 cm.

Canto się wygrzewają ale już wiadomo że idealnie się wpasowały w te warunki .

 

Mam wrażenie że te duże przecież monitory nagłośnią nawet dużo większe pomieszczenia ... Pomimo że się wygrzewają to już grają bardzo dobrze. Jest detal lecz nie natarczywy , bas jak z dużej podłogówki ...mięsisty z wykopem i też szybki. W Dynaudio Focus 160 właśnie brakowało mi dobrego basu ...on w nich był ale rozmyty , nieprecyzyjny .

Niech się jeszcze Canto trochę powygrzewają ale już jestem baaardzo zadowolony. Kombinuję teraz ze zworkami w terminalach i mam wrażenie że jednak srebro będzie chyba najlepsze dla Morel-a CAT 298 .

Edytowane przez Luk77
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3201842
Udostępnij na innych stronach

g69 , do mniejszych pomieszczeń proponuję jeszcze zwrócić uwagę na Canto Grand które dosłownie kilka dni temu do mnie przyszły :) Chciałem dołączyć właśnie do klubu 16 Hertz :)

 

 

Pomieszczenie u mnie 15 m kw. i niestety ale kolumny muszą stać blisko tylnej ściany , ok 40 cm.

Canto się wygrzewają ale już wiadomo że idealnie się wpasowały w te warunki .

 

Mam wrażenie że te duże przecież monitory nagłośnią nawet dużo większe pomieszczenia ... Pomimo że się wygrzewają to już grają bardzo dobrze. Jest detal lecz nie natarczywy , bas jak z dużej podłogówki ...mięsisty z wykopem i też szybki. W Dynaudio Focus 160 właśnie brakowało mi dobrego basu ...on w nich był ale rozmyty , nieprecyzyjny .

Niech się jeszcze Canto trochę powygrzewają ale już jestem baaardzo zadowolony. Kombinuję teraz ze zworkami w terminalach i mam wrażenie że jednak srebro będzie chyba najlepsze dla Morel-a CAT 298 .

Gratulacje Łukasz i witaj w klubie

Widzę,że zdecydowałeś sie na monitory

Dynie fajne paczki tylko szkoda ,ze firma nie wykorzystuje leprzych materiałów na membrany w głośnikach

Edytowane przez Rezyslaw
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3201855
Udostępnij na innych stronach

>Luk77

dzieki. widziałem w ofercie własnie ten model,na jakich jest on głosnikach,bo cenowo chyba podobnie jak Aurum.Z czym porównywałeś przy zakupie? Jak buduja scene te głosniki,bo słyszałem,że np. Minasy bliżej a Aries do tyłu buduja scene,więc nie ma tu jednej szkoły 16Hz.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3201921
Udostępnij na innych stronach
<br />Gratulacje Łukasz i witaj w klubie<br />

 

Witaj , Witajcie :)

 

 

<br />Widzę,że zdecydowałeś sie na monitory<br />

 

Planowałem niedużą podłogówkę ale jak zwykle znów padło na monitory ;) Podłogówek nie odważę się nabyć bez "przymierzenia" w mojej kanciapce . Bardzo miło wspominam Tannoy Definition D500 - to wspaniałe paczki ale u mnie się zdusiły ... Dosłownie chciały mnie zdmuchnąć .

 

 

 

<br />Luk77<br />dzieki. widziałem w ofercie własnie ten model,na jakich jest on głosnikach,bo cenowo chyba podobnie jak Aurum.Z czym porównywałeś przy zakupie? Jak buduja scene te głosniki,bo słyszałem,że np. Minasy bliżej a Aries do tyłu buduja scene,więc nie ma tu jednej szkoły 16Hz.

 

Zdecydowałem się na zakup Canto Grand po rozmowie z P. Grzegorzem . Nigdy wcześniej nie słuchałem konstrukcji 16 Hertz ani nie miałem możliwości porównania Canto z Minas czy Aries. Ot , spontaniczny , trafiony zakup tym razem :)

Bywało też tak że słuchałem , porównywałem różne kolumny a po przywiezieniu do domu byłem rozczarowany ;)

 

Ponoć zdecydowanie bliżej Canto do Minas . Przetworniki to Morel CAT 298 na górze i Scanspeak na dole.

 

Przed Canto stały u mnie na zresztą tych samych standach Focus 160 ... Pozbyłem się ich i nie załuję . Canto Grand sprawdzają sięu mnie lepiej. Posiadam również stare piękne Contour 1.1 , są bardzo dobre i wyżej je oceniam niż nowe Focus ale z racji małych gabarytów ograniczone na basie , dynamika taka sobie i w rocku tego trochę brakuje. Pierwsze skrzypce teraz u grają Canto Grand ... Jest bardzo dobrze ale trzeba jeszcze poczekać do wygrzania.

Edytowane przez Luk77
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3202205
Udostępnij na innych stronach

Witaj , Witajcie :)

 

 

 

 

Planowałem niedużą podłogówkę ale jak zwykle znów padło na monitory ;) Podłogówek nie odważę się nabyć bez "przymierzenia" w mojej kanciapce . Bardzo miło wspominam Tannoy Definition D500 - to wspaniałe paczki ale u mnie się zdusiły ... Dosłownie chciały mnie zdmuchnąć .

 

 

 

 

 

Zdecydowałem się na zakup Canto Grand po rozmowie z P. Grzegorzem . Nigdy wcześniej nie słuchałem konstrukcji 16 Hertz ani nie miałem możliwości porównania Canto z Minas czy Aries. Ot , spontaniczny , trafiony zakup tym razem :)

Bywało też tak że słuchałem , porównywałem różne kolumny a po przywiezieniu do domu byłem rozczarowany ;)

 

Ponoć zdecydowanie bliżej Canto do Minas . Przetworniki to Morel CAT 298 na górze i Scanspeak na dole.

 

Przed Canto stały u mnie na zresztą tych samych standach Focus 160 ... Pozbyłem się ich i nie załuję . Canto Grand sprawdzają sięu mnie lepiej. Posiadam również stare piękne Contour 1.1 , są bardzo dobre i wyżej je oceniam niż nowe Focus ale z racji małych gabarytów ograniczone na basie , dynamika taka sobie i w rocku tego trochę brakuje. Pierwsze skrzypce teraz u grają Canto Grand ... Jest bardzo dobrze ale trzeba jeszcze poczekać do wygrzania.

 

Contour 1.1 sa zdecydowanie lepsze od obecnych focus przynajmniej 140. Dynaudio się popsuło na przełomie ostatnich kilku lat . Mój znajomy który zawodowo zajmuje się car audio mawia "żydowski morel gra lepiej od obecnych dynaudio".

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3202646
Udostępnij na innych stronach

Luk77 dawaj foty :)

 

Nie ma sprawy ,tylko niech sie widno zrobi ;)

 

Tymczasem znów nocka bedzie zarwana przez nowe paczki ;) Szczerze to sie tego niespodziewałem ze dadzą aż tyle przyjemności ... Bardzo zrównoważone brzmienie , slychac duzo detalu , rozdzielczość wystarczająca ...Bas mięsisty , sprężysty , kiedy trzeba to i pomruczy ... przypomina mi troche ten z podłogowych Tannnoy D500 ale w troche mniejszej i odchudzonej skali co oczywiscie lepiej sie wpisuje do mojego małego pomieszczenia a to przecież monitory !

 

Myśle ze powinno byc jeszcze lepiej gdyz Canto grają dopiero 55 godzin.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3202869
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

 

Jakiś czas temu pisałem, ze jestem właścicielem Minasów IIIs i borykam się z akustyką, aktualnie czekam na część ustrojów które zamówiłem, natomiast martwi mnie elektronika, którą posiadam i nie jest to wzmacniacz żaden z polecanych do tych kolumn - Caspian MKII, stąd pytanie: Czy ktoś moze polecić mi jakiś sklep gdzie można wypozyczyc i posłuchać u siebie np. jakiejś lampy lub dobrego tranzystora, przy okazji co najlepiej brac pod uwagę??

 

pozdrawiam

Obecnie: Roksan Caspian MKII + CD Caspian M1 + S16Hertz Canto Grand. Kable: Audionova StarLight RS, Audionova euphoria RS, Supra Trico. Rapture AMP, Fostex TH-X00, Shure SRH 1540

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3202910
Udostępnij na innych stronach

 

 

Contour 1.1 sa zdecydowanie lepsze od obecnych focus przynajmniej 140. Dynaudio się popsuło na przełomie ostatnich kilku lat . Mój znajomy który zawodowo zajmuje się car audio mawia "żydowski morel gra lepiej od obecnych dynaudio".

 

Nie miałem nigdy okazji słuchać Focus 140 ale 160 ktore posiadałem i miałem nadzieje ze docelowo zostaną to niestety sie rozczarowalem ...Buła na basie , wysokie na Esotec w miarę OK ale bez tego pazura ...Generalnie brzmienie rozmyte i bez przestrzeni . "Mlkroskopijne" Contour 1.1 okazały sie o niebo lepsze ale tak jak pisałem w rocku brakuje wykopu ..Niemniej rewelacyjne i w dodatku piękne klasyczne paczki ...Zresztą na ich cześć zazyczylem wykonanie Canto Grand w podobnym fornirze - Cherry ;)

Edytowane przez Luk77
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3202917
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

 

Jakiś czas temu pisałem, ze jestem właścicielem Minasów IIIs i borykam się z akustyką, aktualnie czekam na część ustrojów które zamówiłem, natomiast martwi mnie elektronika, którą posiadam i nie jest to wzmacniacz żaden z polecanych do tych kolumn - Caspian MKII, stąd pytanie: Czy ktoś moze polecić mi jakiś sklep gdzie można wypozyczyc i posłuchać u siebie np. jakiejś lampy lub dobrego tranzystora, przy okazji co najlepiej brac pod uwagę??

 

pozdrawiam

Na początek zacznij od Xindaka P-AM integra a najlepiej końcówka z preampem np lampowym takie zestawienie gra wybornie zwłaszcz z minasami

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3202968
Udostępnij na innych stronach

Na początek zacznij od Xindaka P-AM integra a najlepiej końcówka z preampem np lampowym takie zestawienie gra wybornie zwłaszcz z minasami

 

A jakieś konkretne zestawienia? oczywiscie oprocz xinadaka PA-M

Edytowane przez morfeusz_

Obecnie: Roksan Caspian MKII + CD Caspian M1 + S16Hertz Canto Grand. Kable: Audionova StarLight RS, Audionova euphoria RS, Supra Trico. Rapture AMP, Fostex TH-X00, Shure SRH 1540

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3203201
Udostępnij na innych stronach

Kiepskiej troszke jakosci fotki ze smartphona ale Canto Grand maja zapewnione doborowe towarzystwo ;)

 

Żeczywiście pięknie się to prezentuje, gratuluje !!

 

Mozesz opisać co to za towarzystwo? :) Klocek po klocku od dolnej półki?

Obecnie: Roksan Caspian MKII + CD Caspian M1 + S16Hertz Canto Grand. Kable: Audionova StarLight RS, Audionova euphoria RS, Supra Trico. Rapture AMP, Fostex TH-X00, Shure SRH 1540

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3203254
Udostępnij na innych stronach

Na samym dole elektrownia Rotel - Michi , lata 90 te ...RHB . RHC , RHA .

 

Najlepsze wg mnie brzmienie jest jednak na pre pasywnym RHC z koncowka RHA 10 Michi

 

post-9296-018971200%201348846671.jpg

 

 

-Pre phono RCM sensor Prelude

- Artora arto Amp (Roksan Oxygene ) - integra w klasie D

- NAIM CDX2 - rewelacyjny CD , prawdziwy indywidualista ale do spokojnego zrównoważonego systemu bo inaczej bedzie męczący ;)

- Thorens TD 320 , doskonale ramie SME , wkładka ortofon 2 M Black ( całkowicie odbudowany niemniej założenie było takie aby nawet fornir był jak w oryginale :)

Edytowane przez Luk77
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3203281
Udostępnij na innych stronach

g69 , do mniejszych pomieszczeń proponuję jeszcze zwrócić uwagę na Canto Grand które dosłownie kilka dni temu do mnie przyszły :) Chciałem dołączyć właśnie do klubu 16 Hertz :)

 

 

Pomieszczenie u mnie 15 m kw. i niestety ale kolumny muszą stać blisko tylnej ściany , ok 40 cm.

Canto się wygrzewają ale już wiadomo że idealnie się wpasowały w te warunki .

 

Mam wrażenie że te duże przecież monitory nagłośnią nawet dużo większe pomieszczenia ... Pomimo że się wygrzewają to już grają bardzo dobrze. Jest detal lecz nie natarczywy , bas jak z dużej podłogówki ...mięsisty z wykopem i też szybki. W Dynaudio Focus 160 właśnie brakowało mi dobrego basu ...on w nich był ale rozmyty , nieprecyzyjny .

Niech się jeszcze Canto trochę powygrzewają ale już jestem baaardzo zadowolony. Kombinuję teraz ze zworkami w terminalach i mam wrażenie że jednak srebro będzie chyba najlepsze dla Morel-a CAT 298 .

 

 

dobrze sie te Grandy spisuja w ostrzejszej muzyce?

Edytowane przez Moon
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3204460
Udostępnij na innych stronach

Jak na podstawkowce moim zdaniem b.dobrze ... Szybki zwarty bas , jest atak , dynamika.

 

brzmi zachecajaco:) w Wawie jest tylko jedno miejsce do odsluchu, a przynajmniej 'dealer' jest (ale sklepu nie lubie;)), nie wiem w ogole czy maja te modele. wiec moze ciezko byc o sprawdzenie (nosze sie z wymiana podlogowek na monitory). Napisalem do producenta, czy ktos z klientow parowal u niego Canto z Electrocompanietem w ogole.

Edytowane przez Moon
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3204960
Udostępnij na innych stronach

Mam Canto One

 

Gdyby to byla wersja pierwsza i gdybys kiedys pomyslal o ich sprzedazy to ja bylbym zainteresowany :)

 

Swoja droga to jestem ciekaw bezposredniego porownania Canto One oraz wlasnie Canto Grand. Czy moze ktos znalazl sie w jednym pokoju z obiema kolumnami? :)

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3206056
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zakupu Minasów do mingdy 34a. Ustawione będą na krótszej ścianie pokoju o rozmiarach około 2.4 na 5.5. Baza jakieś 1.7 m, odległość od ściany bocznych około 30 cm zakładając że osie kolumn skierowane do środka. Miejsce odsłuchowe około 2 metrów od kolumn. Tak to wyglądało w przypadku moich poprzednich również sporych podłogówek i było nieźle pod warunkiem zatkania basrefleksów (to ze względu na niewielką ilość mebli, ciągle się przymierzam do zakupu pułapek na niskie częstotliwości)

Jak koledzy myślicie, zagra to jakoś?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3206889
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zakupu Minasów do mingdy 34a. Ustawione będą na krótszej ścianie pokoju o rozmiarach około 2.4 na 5.5. Baza jakieś 1.7 m, odległość od ściany bocznych około 30 cm zakładając że osie kolumn skierowane do środka. Miejsce odsłuchowe około 2 metrów od kolumn. Tak to wyglądało w przypadku moich poprzednich również sporych podłogówek i było nieźle pod warunkiem zatkania basrefleksów (to ze względu na niewielką ilość mebli, ciągle się przymierzam do zakupu pułapek na niskie częstotliwości)

Jak koledzy myślicie, zagra to jakoś?

Zagrają minasy bez obaw, też gram na krótkiej ale mam mocno na pokój wysunięte ok1, 5m

Widzę że jesteś z Radomia to nawet możemy zrobić odsłuch , pozdrawiam

Edytowane przez Rezyslaw
Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3206978
Udostępnij na innych stronach

Fajnie że jest ktoś z Radomia

Rezyslaw dzięki ale "Studio 16 Hertz Minas Anor III Premium S 2,5 z modyfikowaną zwrotnicą i okablowaniem" mają się nijak do standardowej wersji więc miarodajne to nie będzie. Poza tym patrząc na resztę twoich zabawek boje się że bym wpadł w kompleksy albo nie mógł byś mnie wygonić z domu ;-) Przyjadą, posłucham ale liczę że po odsłuchu będę w stanie pomiędzy zachwytem a euforią.

A co do spraw bardziej przyziemnych, pochwalcie się tak po cichutku na PW za ile kupiliście swoje i gdzie szukać najbardziej skłonnego do pertraktacji sprzedawcę.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3207026
Udostępnij na innych stronach

Od kilku lat śledzę poczynania Studia 16Hz i nie ukrywam, że stałem się dość mocnym fanem marki.

Poza najnowszymi Arcada i Encore słuchałem wielu konstrukcji spor ręki Grzegorza, zarówno produkcyjnych jak i kilku wyrobów szytych na miarę klienta. Różne wersje Minas Anor jak i Aries (te w szczególności) przesłuchane w kilku konfiguracjach zawsze robiły na mnie spore wrażenie.

W swoim doświadczeniu brakowało jednak topowego modelu, który od jakiegoś czasu budził moją ciekawość ze względu na rodzaj konstrukcji jak i fakt, że stanowił on wierzchołek oferty a to już producenta do czegoś zobowiązuje.

Nadarzyła się okazją i w środę wraz z Grzegorzem odwiedliśmy Lorda Vader'a jednego z nielicznych posiadaczy pierwszej wersji modelu Credo.

Konstrukcja 3 drożna z 22cm Scanem z serii Classic na dole, 18cm węglowym Scanem na średnicy i kopułką Dynaudio Esotec D260 - ogólnie pisząc jedne z najciekawszych komponentów dostępnych na rynku gdy kolumny były dostępne w sprzedaży zanim pojawiły się Credo II.

Lord Vader napędza to setem Caiyna pre + monobloki symboli niestety nie pamiętam ale jakieś 70W w klasie A, konstrukcja PP, jako źródło pracuje Electrocompaniet EMC-1 UP. Okablowanie sygnałowe to srebrne Kondo KSL-Vz i Kondo KSL-LP, głośnikowe YP Sound Argentum, Zasilanie Shunyata, Acoustic Revive i Harmonixy. Wszystko w pokoju ok 20-25m2.

Co do wrażeń dźwiękowych to chwilę mi zajęło aby to pozbierać do kupy bo była to jedna z ciekawszych prezentacji jakie było mi dane słyszeć. Nie lubię rozkładać muzyki na czynniki pierwsze, jestem zwolennikiem grania przede wszystkim "muzykalnego", lekko po cieplejszej stronie ale z zachowaniem odpowiedniej rozdzielczości każdego z podzakresów.

Już po pierwszych kilku utworach wiedziałem, że zestaw Lorda dość mocno wpasował się w moje preferencje brzmieniowe. Gra on baaardzo spójnie, z ogromnym drivem, dźwiękiem lekko ocieplonym totalnie kontrolowanym, przygotowany pod "cięższe" klimaty.

Góra pasma dokładnie to co najlepsze w Esotec'u - nasycona, minimalnie cukierkowa ze sporą ilością powietrza, bez jakichkolwiek ostrości podana z pełną kulturą i wyrafinowaniem.

Średnica typowa dla konstrukcji węglowego Scana, jeżeli ktoś miał możliwość słyszeć ten głośnik wie co mam na myśli - tutaj jednak wyciągnięto z tego przetwornika chyba wszystko co możliwe. Po raz kolejny ciepło i nasycenie ale baz żadnego zmulenia, świetny wokal, gitary dociążone, kipiące energią - super.

Jeżeli chodzi o bas to nie ukrywam, że zrobił na mnie ogromne wrażenie. Pełna kontrola, ogromne zróżnicowanie jego barwy, szybkość i dynamika spowodowała zmianę sposobu patrzenia na konstrukcje 2 czy 2,5 drożne z najlepszymi 18cm głośnikami. Te 4cm więcej robi niesamowitą różnicę. W aspekcie basu system nic od siebie nie dodaje, jak basu w pewnym zakresie nie ma to go nie usłyszymy ale gdy się pojawia to tylko w najlepszym wydaniu.

Zestaw pomimo opisanego powyżej charakteru dość mocno różnicuje odtwarzany materiał, słabe realizacje od razu pokazują swoje niedociągnięcia ale nie powodują chęci wyrzucenia połowy płyt, płyty zrealizowane bardzo dobrze ukazują pełnię możliwości systemu. Pozostaje pogratulować Lordowi pracy włożonej w konfigurację.

Czy można się doczepić do czegoś w opisanej konfiguracji - zawsze można - Accuton czy illuminator pokaże więcej informacji na średnicy niż węglowy Scan, Morel Supreme więcej detalu i mikroinformacji niż Esotec - pytanie tylko co kto lubi, jakiej muzyki słucha i czego od dźwięku oczekuje. Akurat illuminator i Morel znalazły zastosowanie w Credo II więc Grzegorz miał w tym jakiś cel i podstawy ku temu - miejmy więc nadzieję, że kiedyś nadarzy się okazja posłuchać i tych konstrukcji. W każdym razie świetne kolumny warte posłuchania.

p.s.

W związku z tym, że Minasów i Ariesów słuchalem ze swoim Sugden'em IA-4 z bardzo dobrym efektem i pełnym ich wysterowaniem, z ciekawości wziąłem go ze sobą aby sprawdzić czy da radę konstrukcji 3drożnej. Niestety nie dał rady, zbyt mała moc spowodowała mocne ograniczenie dynamiki a całość po prostu "siadła".

Kolejne super doświadczenie, które polecam każdemu. Dobra trójdrożna konstrukcja odpowiednio napędzona potrafi mocno zapaść w pamięci.

Edytowane przez squad05

----------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3207121
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Widzę że trafiłem we właściwe miejsce :) Urzekły mnie kolumny Studio 16 hertz Minas Anor IIIs 2.5 R na tą chwilę wyglądem ale z tego co czytam wydaje sie ze jest to zestaw dla mnie tylko małe AL ALE ;) i prosił bym Pana który robi te głośniki o komentarz. ma pomieszczenie 40m2 trochę pokręcone wiec kubatura nie tak całkowicie do zasilenia dźwiękiem to te 40m2. Z parę metrów trzeba by odjąć. Teraz pytanie czy Minasy Anor dadzą radę :) Nie oczekuje basiska potężnego i takiego który czuć na przeponie ale basu sprężystego krótko ciętego raczej twardszego nawet siermiężnie twardego ;) i momentami z uderzeniem szybkim. Czy damy rady :)

marzę o wielu płytach których nie mam, a które mi się marzą i o czasie na ich słuchanie

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/139576-studio16/page/238/#findComment-3213333
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.