Skocz do zawartości
IGNORED

Kino domowe do pokoju 20m2

Bart360

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tutaj nowy i zielony w kwestii doboru glosnilow do kina, dlatego mam nadzieje, ze moge zdac sie na wasza pomoc. Otoz, mam zamiar kupic jakies glosniki do mojego pokoju 20m2. Mam amplituner Pioneer VSX 932 i subwoofer Klipsch R12 Sw, oraz kolumny przednie i tylnie z jakiegos badziewia LG. W koncu nadszedl czas na maly upgrade, wiec chce zmienic ow zestaw glosnikow lg na cos lepszego, bo o ile sub daje rade o tyle kolumienki z lg sa po prostu slabe i nie gra to spojnie. Duzo dobrego naczytalem sie o centrali Klipsch rp 450c, tylko nie wiem czy to nie za duzo na pokoj 20m2. Co do frontow to nie mam w ogole pojecia co wybrac, ale chcialbym pozostac przy jednej marce, wiec cos z klipsch. 50/50 Filmy/muzka. Budzet do 6 tys. Z gory dzieki za pomoc

https://www.audiostereo.pl/topic/140854-kino-domowe-do-pokoju-20m2/

Witaj.

Jeśli chcesz pozostać przy jednej marce, co jest jak najbardziej optymalne, zwróć proszę uwagę na najnowszą serię Klipsch Reference Premiere. Spójrz na model RP-500C, który będzie optymalny do Twojego salonu. Tak naprawdę to starczyłyby także model RP-400C, jednak różnica cenowa jest tak minimalna, że warto zwrócić się ku większemu i lepszemu modelowi. Na przód zastosowałbym kolumny RP-5000F, które uzupełnionym głośnikami efektowymi RP-400M. RP-5000F spokojnie wystarczą do 20m2, natomiast jeśli lubisz duże kolumny, dominujący bas, ostatecznie można postawić model wyższy RP-6000F, chociaż moim zdaniem to kolumna raczej do salonu minimum 25-28m2.

Zapraszam na odsłuchy i wyceny.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

faktycznie 450C może okazać się za duży, u mnie gra na prawie 30m, ale odległość do widza to jakieś +/- 3,5m i powiedzieć, że jestem zadowolony, to nic nie powiedzieć.