Skocz do zawartości
IGNORED

Nieaudiofilskie mebelki audio


xajas

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

(Konto usunięte)

na Twoim miejscu nie chwaliłbym sie czyms takim

udowadniasz tylko moja teze ,że uzywajac dsp nie trzeba się znac na pojektowaniu kolumn

wystarczy "odpowiednio " ustawic rózne wykresy i skale poprzedłużac linie  a i tak w punkcie podziału widac koszmarki

zabawę masz przednia nie przeczę tylko najogledniej piszac (bez nawet proby obrażania kogokolwiek) nie wykorzystujesz  mozliwości dobrej gry swoich głosników ?

 

x.JPG

10 minut temu, slawek.xm napisał:

na Twoim miejscu nie chwaliłbym sie czyms takim

udowadniasz tylko moja teze ,że uzywajac dsp nie trzeba się znac na pojektowaniu kolumn

wystarczy "odpowiednio " ustawic rózne wykresy i skale poprzedłużac linie  a i tak w punkcie podziału widac koszmarki

zabawę masz przednia nie przeczę tylko najogledniej piszac (bez nawet proby obrażania kogokolwiek) nie wykorzystujesz  mozliwości dobrej gry swoich głosników ?

 

x.JPG

Sporo prawdy w tym jest, im więcej cyfry tym mniej reszty potrzeba. A to powinno robić wartość dodaną a nie zastępować. Żeby tylko w kolumnach, ale niestety też w muzyce... 

nagrywamy.com

na Twoim miejscu nie chwaliłbym sie czyms takim

udowadniasz tylko moja teze ,że uzywajac dsp nie trzeba się znac na pojektowaniu kolumn

wystarczy "odpowiednio " ustawic rózne wykresy i skale poprzedłużac linie  a i tak w punkcie podziału widac koszmarki

zabawę masz przednia nie przeczę tylko najogledniej piszac (bez nawet proby obrażania kogokolwiek) nie wykorzystujesz  mozliwości dobrej gry swoich głosników

 

Na jakiej podstawie jestes w stanie to ocenic? Na podstawie trzech pomiarow producenta skleconych pogladowo w Powerpoincie?

 

To jest choroba / zmora tego forum, experci wypowiadajacy sie o ustrojstwach, ktorych nigdy nie widzieli i nie slyszeli ;-)

 

To sa dyskusje z slepym o kolorach :-)

Gość

(Konto usunięte)
22 minuty temu, xajas napisał:

To sa dyskusje z slepym o kolorach ?

"The dynamics, the see-through, the visceral presence of the cello there in our living room. No speaker entering our living room has ever had this coherent presentation from the lower register to the very top. This kind put the whole thing into a dilemma, because it clearly demonstrates how higher order filters add an edginess to every note played and how transparency is reduced. But not all driver can handle 1st order filters and we compromise. And the "compromise" can sound very well; very, very well indeed, but not exactly the same way as drivers freed from time delay or phase distortion. Only first order filter are free of time delays and phase distortion."

TG

masz 10 mozliwości na kazdy kanał, oraz mozlwość zmiany filtracji just in time

pobaw się , porobuj, zrób na koniec rewers null sprawdz czy glosniki sa w fazie do przynajmniej dwóch oktaw przed i po punkcie podziału, potem usiądx i posłuchaj

filtry maksymalnie 2 rzędu z jak najmniejsza dobrocią

dobrze łącza się filtry 1rząd /2 rząd

masz moduły mozesz dopasować przesunieciem mechanicznym lub odchyleniem pozycje by pasowaly do filtracji

spróbuj, masz taką mozliwośc , nauka bedzie bezcenna i na koniec mam nadzieje przyznasz sobie nie mnie rację ?

"The dynamics, the see-through, the visceral presence of the cello there in our living room. No speaker entering our living room has ever had this coherent presentation from the lower register to the very top. This kind put the whole thing into a dilemma, because it clearly demonstrates how higher order filters add an edginess to every note played and how transparency is reduced. But not all driver can handle 1st order filters and we compromise. And the "compromise" can sound very well; very, very well indeed, but not exactly the same way as drivers freed from time delay or phase distortion. Only first order filter are free of time delays and phase distortion."

TG

masz 10 mozliwości na kazdy kanał, oraz mozlwość zmiany filtracji just in time

pobaw się , porobuj, zrób na koniec rewers null sprawdz czy glosniki sa w fazie do przynajmniej dwóch oktaw przed i po punkcie podziału, potem usiądx i posłuchaj

filtry maksymalnie 2 rzędu z jak najmniejsza dobrocią

dobrze łącza się filtry 1rząd /2 rząd

masz moduły mozesz dopasować przesunieciem mechanicznym lub odchyleniem pozycje by pasowaly do filtracji

spróbuj, masz taką mozliwośc , nauka bedzie bezcenna i na koniec mam nadzieje przyznasz sobie nie mnie rację

 

 

Przeciez nie masz zielonego pojecia o tym, ile i jakie typy filtrow juz wyprobowalem i z jakim efektem. Zwroc uwage na numeracje po lewej, to numer setupu/konfiguracji, ktore wyprobowalem, miedzy innymi wszelkich mozliwych wariantow zwrotnic. I to nie sa pierwsze zestawy glosnikowe, ktore „konfiguruje“ :-)

 

9e5c7f242f2cf500b0485638d25d7f29.png

Malo tego, nie mozesz przenosic zalecen/mozliwosci filtrow pasywnych na mozliwosci oferujace moj program, ktorym realizuje aktywne filtry.

 

1367b56d886ccbe504c43b0354d67e68.png

 

To sa mozliwosci, o ktorych innym sie nawet nie snilo :-)

"The dynamics, the see-through, the visceral presence of the cello there in our living room. No speaker entering our living room has ever had this coherent presentation from the lower register to the very top. This kind put the whole thing into a dilemma, because it clearly demonstrates how higher order filters add an edginess to every note played and how transparency is reduced. But not all driver can handle 1st order filters and we compromise. And the "compromise" can sound very well; very, very well indeed, but not exactly the same way as drivers freed from time delay or phase distortion. Only first order filter are free of time delays and phase distortion."

TG

masz 10 mozliwości na kazdy kanał, oraz mozlwość zmiany filtracji just in time

pobaw się , porobuj, zrób na koniec rewers null sprawdz czy glosniki sa w fazie do przynajmniej dwóch oktaw przed i po punkcie podziału, potem usiądx i posłuchaj

filtry maksymalnie 2 rzędu z jak najmniejsza dobrocią

dobrze łącza się filtry 1rząd /2 rząd

masz moduły mozesz dopasować przesunieciem mechanicznym lub odchyleniem pozycje by pasowaly do filtracji

spróbuj, masz taką mozliwośc , nauka bedzie bezcenna i na koniec mam nadzieje przyznasz sobie nie mnie rację

 

 

Przeciez nie masz zielonego pojecia o tym, ile i jakie typy filtrow juz wyprobowalem i z jakim efektem. Zwroc uwage na numeracje po lewej, to numer setupu/konfiguracji, ktore wyprobowalem, miedzy innymi wszelkich mozliwych wariantow zwrotnic. I to nie sa pierwsze zestawy glosnikowe, ktore „konfiguruje“ :-)

 

A najlepsze w tym jest to, ze kazda z nich mozesz uaktywnic i porownac przez jedno „klikniecie mysza“

 

9e5c7f242f2cf500b0485638d25d7f29.png

Malo tego, nie mozesz przenosic zalecen/mozliwosci filtrow pasywnych na mozliwosci oferujace moj program, ktorym realizuje aktywne filtry.

 

1367b56d886ccbe504c43b0354d67e68.png

 

To sa mozliwosci, o ktorych innym sie nawet nie snilo :-)

Gość

(Konto usunięte)
6 minut temu, xajas napisał:

To sa mozliwosci, o ktorych innym sie nawet nie snilo ?

tak panie jestes wielki i potęzny, nie godzienem pisać do ciebie ?

szkoda tylko ,ze ostateczne wyniki jakie pokazujesz sa delikatnie ujmując niekorzystne

ale skoro dla ciebie jest super hiper hi -end to spoko kazdy ma swój swiat ?

nie pisz tylko ,ze to tak producent ustawil bo robisz przykrość wszystkim producentom głosników ?

szkoda tylko ,ze ostateczne wyniki jakie pokazujesz sa delikatnie ujmując niekorzystne

nie pisz tylko ,ze to tak producent ustawil bo robisz przykrość wszystkim producentom

 

Ktore wyniki sa niekorzystne?

Co jest ustawione?

O ustawieniach producentow nie bylo mowy

 Na podstawie trzech pomiarow producenta skleconych pogladowo w Powerpoincie?

 

I to wyrwanych z kontekstu (pokazujacego roznice sprawnosci przetwornikow)

I ty to nazywasz ustawieniami producentow i na tej podstawie wnioskujesz o pomiarach moich glosnikow?

 

Powerpoint vs. pomiary?

 

I przy takich podstawach dyskutujemy o zwrotnicach?

Uwielbiam przemądrzałych diyowców, których jedynym osiągnięciem jest wywyższanie się na lokalnym forum


Publikowanie wykresów bez rozumienia ich znaczenia jest osiągnięciem?
3 godziny temu, xajas napisał:

Prosty i tani sposob na uporzadkowanie przebiegu kabelkow.
Klamry biurowe zachowuja odstep miedzy kabelkami sieciowymi, glosnikowymi i interkonektami

Przyznaję, że ciekawy patent zaprezentowałeś.

,,Żyj prawdziwie, kochaj szczerze zanim wszystko śmierć zabierze".

  • 1 miesiąc później...

Tutaj nastepny przyklad na to, co mozna zmajstrowac z tego powyzej wspomnianego regalu z IKEA

Besta.thumb.JPG.031dcdaaa9bbfb6301aefe490d82863d.JPG

25€ za regal + 10€ na plyte frontowa, kilka listw i spray. 

Tak mozna poexperymentowac z zestawami glosnikowymi typu Open Baffle w wersji U-Frame

IMG_0870.thumb.JPG.f6e901bbc4f7810a07f63841af142a67.JPG

A komu to nie wystarcza to mozne to jeszcze rozszerzyc o nastepny modul

Double_DBA2.thumb.JPG.576f3ff56ab507ce2870deccb6204156.JPG

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.