Jump to content
IGNORED

MAESTRO 130

Hubi

Recommended Posts

Czy któryś z Panów audiofilów bawił się kiedyś poprawianiem dźwięku poprzez wymianę okablowania i elementów zwrotnicy (tej samej warości)na droższe? Czy jest jakiś głośnik wysokotonowy znanych firm (VIFA, Scanspeak itd), który parametrami byłby bardzo zbliżony do wysokotonowca GDWK 10/80T? Bo moim zdaniem góra w Maestro jest za mało zróżnicowana i może to wina kopułki???

Czekam na Wasze opinie i sugestie

Maestro to bardzo udana (i ładna) obudowa i dlatego jeśli już miałbyś zabrać się przeróbek to ja na twoim miejscu wymieniłbym wszystko: głośniki, zwrotnice i okablowanie. Zabawa przy pozostawieniu głośników tonsila raczej nie ma sensu. Nie są to po prostu dobre głośniki dorównujące klasie samej obudowy.

Pozdrawiam

Guest hubi>maciekw

(Konto usunięte)

uff. a już myślałem że nikt mi nic nie odpowie (sądząc po ilości odpowiedzi do innych tematów)

dzięki, dzięki tylko, że ja nie znam się na budowie kolumn i ktoś musiałby mi doradzić jakie głośniki, jaka zwrotnica itd-bo przecież to kwestia żmudnych obliczeń a nie przypadku nie chce zachwiać równowagi tonalnej. Może słyszałeś o kimś kto z powodzeniem zastosował takie przeróbki? pozdrawiam

Guest maciekw do Hubi

(Konto usunięte)

Przydałoby się trochę informacji na temat maestro:

- objętość wewnętrzna obudowy,

- średnica otworów pod (BR i głośniki),

- średnica i głębokość wyfrezowanych wgłębień pod głośniki.

Pozdrawiam

Guest hubi>maciekw

(Konto usunięte)

spróbuję się dowiedzieć albo policzyć dzieki

pozdrawiam

hubi

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!