Skocz do zawartości
IGNORED

Panowie Pomocy , co robić ?


Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy forumowicze mam problem . Mianowicie skuszony ceną kupiłem pierwszy i ostatni raz po ekspozycyjny odtwarzacz yaqin który właśnie przed chwilą zepsuł się już drugi raz .

Problemy już z nim miałem od samego początku a pierwszy raz w naprawie był od 4 01 2021 do 29 01 2021 roku . kupiłem w listopadzie 2020 . Zepsuło się drugi raz to samo .

Co dalej robić jakie mam prawa ?

Kiedy i czy mogę żądać wymiany na nowy ? Brzmienie mi pasuje ale jakoś do mojego egzemplarza łapię już afront.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/154221-panowie-pomocy-co-robi%C4%87/
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kupiłeś na firmę (na fakturę) to jesteś w czarnej d.. .
Jeżeli jako osoba fizyczna to jest lepiej, ale wcale nie różowo. W zasadzie to ciężka sprawa, bo gwarant może ci go teoretycznie naprawiać nieskończenie wiele razy.  Na pewno w karcie gwarancyjnej masz zapisane, że to on wybiera sposób załatwienia - naprawa, wymiana, czy zwrot kasy. Spróbuj go złapać na terminy, czyli 14 dni - pogugluj o tym.

Najlepszym sposobem będzie normalna, ludzko podjęta próba dogadania się.

 

W jaki sposób reklamowłeś odtwarzacz? Z tytułu gwarancji czy reklamacja z tytułu rekojmi?

Jeżeli reklamowałeś z tytułu rękojmi to na pierwsza naprawdę musisz się zgodzić co uczyniłeś, za drugim razem przy tej samej usterce rządasz zwrotu pieniędzy lub obniżenia ceny produktu. Nawet gdy sprzedawca będzie namawiał na naprawę gwarancyjną to Ty się absolutnie na to nie zgadasz. To sprzedawca ma Ci to naprawić. Przy reklamacji z tytułu rękojmi wszystko załatwiasz ze sprzedawca i to on ma na naprawdę 14 dni, nie pamiętam czy roboczych czy kalendarzoweych. Jeżeli sprzedawca się wymiguje to mu rzucasz ustawą i po temacie. Nie zgadzając się na to zwyczajnie łamie prawo.

Jeżeli naprawa była z tytuł gwarancji producenta to niestety rękojmia już tego produktu nie dotyczy, chyba ze coś się zmieniło.

58 minut temu, Allmr napisał:

Jeżeli kupiłeś na firmę (na fakturę) to jesteś w czarnej d.. .
Jeżeli jako osoba fizyczna to jest lepiej, ale wcale nie różowo. W zasadzie to ciężka sprawa, bo gwarant może ci go teoretycznie naprawiać nieskończenie wiele razy.  Na pewno w karcie gwarancyjnej masz zapisane, że to on wybiera sposób załatwienia - naprawa, wymiana, czy zwrot kasy. Spróbuj go złapać na terminy, czyli 14 dni - pogugluj o tym.

Najlepszym sposobem będzie normalna, ludzko podjęta próba dogadania się.

 

 

39 minut temu, kapusta7 napisał:

W jaki sposób reklamowłeś odtwarzacz? Z tytułu gwarancji czy reklamacja z tytułu rekojmi?

Jeżeli reklamowałeś z tytułu rękojmi to na pierwsza naprawdę musisz się zgodzić co uczyniłeś, za drugim razem przy tej samej usterce rządasz zwrotu pieniędzy lub obniżenia ceny produktu. Nawet gdy sprzedawca będzie namawiał na naprawę gwarancyjną to Ty się absolutnie na to nie zgadasz. To sprzedawca ma Ci to naprawić. Przy reklamacji z tytułu rękojmi wszystko załatwiasz ze sprzedawca i to on ma na naprawdę 14 dni, nie pamiętam czy roboczych czy kalendarzoweych. Jeżeli sprzedawca się wymiguje to mu rzucasz ustawą i po temacie. Nie zgadzając się na to zwyczajnie łamie prawo.

Jeżeli naprawa była z tytuł gwarancji producenta to niestety rękojmia już tego produktu nie dotyczy, chyba ze coś się zmieniło.

Niestety nie mam karty gwarancyjnej i nawet nie wiem czy w ogóle była ponieważ do kartonu miałem dołączoną zamkniętą kopertę której nie otworzyłem .W nienaruszonym stanie pojechała na pierwszą naprawę Jak już teraz zajrzałem do kartonu to jest już tylko faktura na mnie . Jestem osobą prywatną. Nie mam firmy. Odtwarzacz kupiłem u dystrybutora yaqin w sklepie 4 hifi i w poniedziałek będę dzwonił .

Tobie Jest Nie potrzebna żadna karta gwarancyjna i gwarancja przy reklamacji z tytułu rękojmi. Potrzebny jest sprzęt plus rachunek zakupu. Od tego momentu lecą dwa lata rękojmi i gwarancji.

Poczytaj o reklamacji z tytułu rękojmii. Może coś się zmieniło I będziesz mógł Tak reklamować towar. 

Mi przy drugiej tej samej usterce tv, gdzie napisałem że nie zgadzam się na naprawdę tylko zwrot pieniędzy, oddano mi całą kwotę za tv plus koszty ubezpieczenie w postaci kart podarunkowych. Tv użytkowałem przez półtora roku i potym czasie nastąpiły problemy z tv i  reklamacje z mojej strony.

Edytowane przez kapusta7
10 godzin temu, staropolanka2000 napisał:

I pewnie ciężko się do tego sklepu dodzwonić a na maile nie odpisują? Olewka generalnie? 

Na początku tak było ale był lockdown później kontakt się złapał i jest już cały czas . Generalnie nie mogę narzekać na dystrybutora jak na razie . 

Od rana znowu działa . Napisze może co się dzieje . 

Po wsadzeniu płyty do odtwarzacza i zamknięciu kieszonki płyta powinna się ałtomatycznie zacząć kręcić. U mnie niestety bywa że nie zaczyna . Wczoraj doszło do tego że przestała chodzić podczas słuchania na ostatnim utworze . Coś jak by dać pause tylko że na wyświetlaczu jest Play. Później już nie kręciła wcale i nic nie dawało wyłączenie , włączenie itp. Dlatego ten temat . Dzisiaj z rana znowu wszystko gra . 

16 minut temu, margaryna85 napisał:

Od rana znowu działa . Napisze może co się dzieje . 

Po wsadzeniu płyty do odtwarzacza i zamknięciu kieszonki płyta powinna się ałtomatycznie zacząć kręcić. U mnie niestety bywa że nie zaczyna . Wczoraj doszło do tego że przestała chodzić podczas słuchania na ostatnim utworze . Coś jak by dać pause tylko że na wyświetlaczu jest Play. Później już nie kręciła wcale i nic nie dawało wyłączenie , włączenie itp. Dlatego ten temat . Dzisiaj z rana znowu wszystko gra . 

Miałem podobny problem z Marantzem. Naprawa gwarancyjna rozwiązała problem. Dlatego działaj!

De gustibus non est disputandum

 

23 minuty temu, Yankes napisał:

Miałem podobny problem z Marantzem. Naprawa gwarancyjna rozwiązała problem. Dlatego działaj!

Już raz na naprawie był dopiero od tygodnia jest u mnie znowu . 

W dniu 7.02.2021 o 10:43, margaryna85 napisał:

 

Już raz na naprawie był dopiero od tygodnia jest u mnie znowu . 

Może tym razem Chłopcy bardziej się postarali.

De gustibus non est disputandum

Nowy i sie zepsuł. No popatrz. I nawet nie wytargałeś go z jeziora. Daj Mariuszowi od staroci do naprawy masz blisko do Wałbrzycha i będziesz miał okazję posłuchac i zobaczyć budowę oraz  jak grają  i sprawują się flagowe urządzenia 30-to letnie.

29 minut temu, BIRDMAN21 napisał:

Nowy i sie zepsuł. No popatrz. I nawet nie wytargałeś go z jeziora. Daj Mariuszowi od staroci do naprawy masz blisko do Wałbrzycha i będziesz miał okazję posłuchac i zobaczyć budowę oraz  jak grają  i sprawują się flagowe urządzenia 30-to letnie.

A widzisz urządzenie w naprawie 2 raz i wiesz co się okazało . Tam czyta wszystko płyty chodnikowe , rozwarstwione , porysowane , wypalane przy których nie jeden staroć od samego włożenia dostał by zadyszki ? . Po dosłaniu moich płyt okazało się że nie czyta tylko moich . Inne yaqiny mają ten sam problem . Podejrzewają dekodery ale jak coś ustala mają dać znać. Płyty ściągam z zagranicy . Mam bardzo mało polskich wydań a z tymi nie ma problemu . 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.