Skocz do zawartości
IGNORED

reklamacja s550


yaro29

Rekomendowane odpowiedzi

właśnie wróćiło moje nieszczęsne dvd z serwisu. Tym razem wymieniono cały laser (wczesniej tasmę łączącą płytkę elektorniki z laserem). Oczywiscie uprzednio dzwoniłem do serwisu i informowałem osobiscie o usterkach (te były również wyszczególnione w akcie przyjęcia) tak zeby nic im tym kolejnym razem nie umknęło.

I jakie było moje zdziwienie gdy po powrocie do domq okazało się ze usterka z zakłócaniem obrazu telewizyjnego nadal występuje, tak wiec za jakis czas znowu bede odwiedzał serwis. ( w między czasie w zastępstwie stał taniutki dvd seg i nie było zadnych kłopotów z sygnałem wizyjnym, tak wiec nei wina to kabli itp)

 

Sprzęt kupiony w audio-klanie w wa-wie na ul. Nowogrodzkiej i u nich serwisowany. Wygląda na to ze panowie z serwisu nie znają się na rzeczy, bo tłumaczyłem jak "DEBILOM" zeby tym razem poza samym usunięciem ustreki, również zdjagnozowali jej przyczynę (ale to juz chyba dla nich za trudne)

 

MAM PYTANIE JAK ZMUSIĆ AUDI-KLAN DO WYMIANY SPRZETU NA NOWY JUZ TERAZ!!!!???

 

Bo jak mowie ustrka jedna nadal nie wyeliminowana a z moich obserwacji wynika iz ona ma własnie wpływ na pozniejsze problemy z laserem itp.

 

A w serwisie sprzet juz był 2 razy w przęciągu miesiąca!! A sam sprzet ma 2-3 miesiące.

 

W gwarancji jest ze dopiero po 4 nie usuniętej ustrce sprzet mozna wymienic na nowy, ale krew mnie juz zalewa bo wiecej dvd nie mam w domu niz mam. Dobrze ze jest jeszcze biedny seg ale wkoncu nie po to kupowałem yamahe zeby z nią miec tyle kłopotów.

 

P.S moze jakies oficjalne pismo do yamahy ze skargą na niekompetentny serwis!!

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/15439-reklamacja-s550/
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sprzęt wrócił z serwisu z nieusunietą usterką (która była zgłoszona) to znaczy, że serwis nie rozpatrzył reklamacji w terminie. Zobacz co przewiduje gwarancja na wypadek takiej sytuacji. Jesli nic nie przewiduje (a tak pewnie jest) to oddaj sprzęt z powrotem do serwisu wraz pismem (za potwierdzeniem odbioru), że wyznaczasz im np. 3 dniowy termin na usunięcie usterki lub wymianę sprzętu na nowy pod rygorem odstapienia od umowy kupna-sprzedaży. Jeżeli nie zmieszczą się w wyznaczonym terminie - złóz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna sprzętu i żądaj zwrotu kasy.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/15439-reklamacja-s550/#findComment-258932
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.