Jump to content
IGNORED

reklamacja s550


yaro29

Recommended Posts

właśnie wróćiło moje nieszczęsne dvd z serwisu. Tym razem wymieniono cały laser (wczesniej tasmę łączącą płytkę elektorniki z laserem). Oczywiscie uprzednio dzwoniłem do serwisu i informowałem osobiscie o usterkach (te były również wyszczególnione w akcie przyjęcia) tak zeby nic im tym kolejnym razem nie umknęło.

I jakie było moje zdziwienie gdy po powrocie do domq okazało się ze usterka z zakłócaniem obrazu telewizyjnego nadal występuje, tak wiec za jakis czas znowu bede odwiedzał serwis. ( w między czasie w zastępstwie stał taniutki dvd seg i nie było zadnych kłopotów z sygnałem wizyjnym, tak wiec nei wina to kabli itp)

 

Sprzęt kupiony w audio-klanie w wa-wie na ul. Nowogrodzkiej i u nich serwisowany. Wygląda na to ze panowie z serwisu nie znają się na rzeczy, bo tłumaczyłem jak "DEBILOM" zeby tym razem poza samym usunięciem ustreki, również zdjagnozowali jej przyczynę (ale to juz chyba dla nich za trudne)

 

MAM PYTANIE JAK ZMUSIĆ AUDI-KLAN DO WYMIANY SPRZETU NA NOWY JUZ TERAZ!!!!???

 

Bo jak mowie ustrka jedna nadal nie wyeliminowana a z moich obserwacji wynika iz ona ma własnie wpływ na pozniejsze problemy z laserem itp.

 

A w serwisie sprzet juz był 2 razy w przęciągu miesiąca!! A sam sprzet ma 2-3 miesiące.

 

W gwarancji jest ze dopiero po 4 nie usuniętej ustrce sprzet mozna wymienic na nowy, ale krew mnie juz zalewa bo wiecej dvd nie mam w domu niz mam. Dobrze ze jest jeszcze biedny seg ale wkoncu nie po to kupowałem yamahe zeby z nią miec tyle kłopotów.

 

P.S moze jakies oficjalne pismo do yamahy ze skargą na niekompetentny serwis!!

 

Pozdr.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Jeżeli sprzęt wrócił z serwisu z nieusunietą usterką (która była zgłoszona) to znaczy, że serwis nie rozpatrzył reklamacji w terminie. Zobacz co przewiduje gwarancja na wypadek takiej sytuacji. Jesli nic nie przewiduje (a tak pewnie jest) to oddaj sprzęt z powrotem do serwisu wraz pismem (za potwierdzeniem odbioru), że wyznaczasz im np. 3 dniowy termin na usunięcie usterki lub wymianę sprzętu na nowy pod rygorem odstapienia od umowy kupna-sprzedaży. Jeżeli nie zmieszczą się w wyznaczonym terminie - złóz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna sprzętu i żądaj zwrotu kasy.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.