Skocz do zawartości
IGNORED

Ifi Zen Stream


Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś może mi powiedzieć co się stało z tidalem? Tam gdzie, w górnym prawym rogu, do tej pory miałem wyszczególnione streamery, na przykład ifi zen, teraz mam przycisk live i nie widać żadnych streamerów. Dźwięk słychać tylko w smartfonie. Jak mogę w tej chwili odtwarzać muzykę przez Tidal Connect, na zen stream? 

7 godzin temu, jaszcze1 napisał:

Czy ktoś może mi powiedzieć co się stało z tidalem? Tam gdzie, w górnym prawym rogu, do tej pory miałem wyszczególnione streamery, na przykład ifi zen, teraz mam przycisk live i nie widać żadnych streamerów. Dźwięk słychać tylko w smartfonie. Jak mogę w tej chwili odtwarzać muzykę przez Tidal Connect, na zen stream? 

Coś Ci się chyba z aktualizacją pokiełbasiło. Zaktualizuj ponownie. Przycisk Live powinien być obok wyboru źródła. Pewnie już na to wpadłeś:)

46 minut temu, maciek1 napisał:

Tidal. Możesz też wyczyścić pamięć apki itp. Ale aktualizacja lub ponowna aktualizacja powinna pomóc. 

Pomógł restart smartfona. 

Tidal czasem dobrze wyczyścić - usunąć wszystkie dane aplikacji z menu aplikacje - trzeba potem tylko się zalogować, ustawić i ewentualne pliki offline pobrać od nowa. 

Pomoc dla Alana 1%KRS 0000037904(32459 MAŁECKI ALAN)

2 godziny temu, marcinmarcin napisał:

Tidal czasem dobrze wyczyścić - usunąć wszystkie dane aplikacji z menu aplikacje - trzeba potem tylko się zalogować, ustawić i ewentualne pliki offline pobrać od nowa. 

Żadne manewry z aplikacją nie pomagały. Dopiero po restarcie całego smartfona wrócił przycisk ze streamerami.

Godzinę temu, jaszcze1 napisał:

Żadne manewry z aplikacją nie pomagały. Dopiero po restarcie całego smartfona wrócił przycisk ze streamerami.

Odinstalowanie i ponowne zainstalowanie też nie? 

18 godzin temu, iFi Audio napisał:

Hej, tak, zawsze rekomendujemy aktualizację softu do najnowszej wersji. Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z Customer Supportem?

Nie, próbowałem. W czym mógłby mi ten kontakt pomóc, jeśli można spytać?

Aktualizowałem przez przeglądarkę oraz przez aplikację i efekt ten sam - niestabilne działanie sprzętu, który jak mi się zdawało powinien bez problemu, w 21 wieku, po prostu spełniać swoją rolę, a nie sprawiać od początku problemy i zamiast dawać frajdę ze słuchania muzyki, powoduje codzienną, raz mniejszą, a raz większą frustrację. 
Firma po prostu ma gdzieś klienta. Koleś złapał hachyk, kupił, dał nam zarobić... niech się teraz męczy. Tak to widzę, jako zwykły konsument. Póki co, jestem więc, właścicielem bubla, który w czasie, gdy piszę tego posta, dwukrotnie zdążył zerwać połączenie. 
 


 

3 godziny temu, maciek1 napisał:

Odinstalowanie i ponowne zainstalowanie też nie? 

W sumie tylko aktualizacja i zatrzymanie aplikacji. Reinstalacji nie próbowałem.

Tak trzeba próbować różnych sposobów z czasem to nawyk, rutyna zawsze coś da radę . 

 

  

Tylko czemu?

Juz ktoś kiedyś pisal i potwierdzam z chromcastem tego nie było 150 PLN 1700 PLN?

18 godzin temu, maciek1 napisał:

Odinstalowanie i ponowne zainstalowanie też nie? 

Łatwiej odpalić smartfon ponownie 🙂

najpierw.

16 godzin temu, papageorgio napisał:

Nie, próbowałem. W czym mógłby mi ten kontakt pomóc, jeśli można spytać?

Aktualizowałem przez przeglądarkę oraz przez aplikację i efekt ten sam - niestabilne działanie sprzętu, który jak mi się zdawało powinien bez problemu, w 21 wieku, po prostu spełniać swoją rolę, a nie sprawiać od początku problemy i zamiast dawać frajdę ze słuchania muzyki, powoduje codzienną, raz mniejszą, a raz większą frustrację. 
Firma po prostu ma gdzieś klienta. Koleś złapał hachyk, kupił, dał nam zarobić... niech się teraz męczy. Tak to widzę, jako zwykły konsument. Póki co, jestem więc, właścicielem bubla, który w czasie, gdy piszę tego posta, dwukrotnie zdążył zerwać połączenie. 
 


 

No to reklamuj z tytułu rekojmi i zwrot.

9 godzin temu, lemo napisał:

Juz ktoś kiedyś pisal i potwierdzam z chromcastem tego nie było 150 PLN 1700 PLN?

?

Tidal na majówkę, jak widzę, przygotował drobną modyfikację? Już nie tylko dodatkowy przycisk "LIVE", ale także identyfikacja odbiornika "ifi's streamer". Coś tam dłubią, jak widać. Mała rzecz, a cieszy:)

W dniu 3.05.2023 o 14:00, papageorgio napisał:

Nie, próbowałem. W czym mógłby mi ten kontakt pomóc, jeśli można spytać?

Aktualizowałem przez przeglądarkę oraz przez aplikację i efekt ten sam - niestabilne działanie sprzętu, który jak mi się zdawało powinien bez problemu, w 21 wieku, po prostu spełniać swoją rolę, a nie sprawiać od początku problemy i zamiast dawać frajdę ze słuchania muzyki, powoduje codzienną, raz mniejszą, a raz większą frustrację. 
Firma po prostu ma gdzieś klienta. Koleś złapał hachyk, kupił, dał nam zarobić... niech się teraz męczy. Tak to widzę, jako zwykły konsument. Póki co, jestem więc, właścicielem bubla, który w czasie, gdy piszę tego posta, dwukrotnie zdążył zerwać połączenie. 
 


 

Customer Support w takiej sytuacji powinien sprawniej pomóc Ci rozwiązać problem od strony technicznej, żeby ZEN Stream działał poprawnie. Kolejną opcją jest ewentualna wymiana wadliwego urządzenia u dystrybutora, od którego je zakupiłeś. Przykro mi, że twoje urządzenie nie działa poprawnie, mam nadzieję, że CS pomoże Ci rozwiązać ten problem jak najszybciej.

14 godzin temu, iFi Audio napisał:

Customer Support w takiej sytuacji powinien sprawniej pomóc Ci rozwiązać problem od strony technicznej, żeby ZEN Stream działał poprawnie. Kolejną opcją jest ewentualna wymiana wadliwego urządzenia u dystrybutora, od którego je zakupiłeś. Przykro mi, że twoje urządzenie nie działa poprawnie, mam nadzieję, że CS pomoże Ci rozwiązać ten problem jak najszybciej.

Dziękuję, spróbuję coś podziałać w tym kierunku, w takim razie. 

 

22 godziny temu, iFi Audio napisał:

Customer Support w takiej sytuacji powinien sprawniej pomóc Ci rozwiązać problem od strony technicznej, żeby ZEN Stream działał poprawnie. Kolejną opcją jest ewentualna wymiana wadliwego urządzenia u dystrybutora, od którego je zakupiłeś. Przykro mi, że twoje urządzenie nie działa poprawnie, mam nadzieję, że CS pomoże Ci rozwiązać ten problem jak najszybciej.

Tak z ciekawości gdzie teraz się wysyła produkty ifi? W sensie do nowego dystrybutora - Horn czy starego? 

Kochani. Jest jakiś patent aby z qobuz przesyłać muzykę do ifi stream? 

Mogę na dziś to zrobić za pomocą buble upnp, ale to strasznie toporne rozwiązanie. 

Ifi audio może coś wiesz na temat wprowadzenia tej funkcjonalności? 

gustard r26, icepower 1200as1 x2, T+A Criterion T160

W dniu 5.05.2023 o 16:32, Piotr Sonido napisał:

Tak z ciekawości gdzie teraz się wysyła produkty ifi? W sensie do nowego dystrybutora - Horn czy starego? 

Jak zawsze - do swojego dealera. Czy to już idzie wszystko przez Horna, nie wiem. To juz mocno zależy jak umowy sa podpisane. Nie moja działka :)

W dniu 6.05.2023 o 17:13, Konrad Szmelter napisał:

Kochani. Jest jakiś patent aby z qobuz przesyłać muzykę do ifi stream? 

Mogę na dziś to zrobić za pomocą buble upnp, ale to strasznie toporne rozwiązanie. 

Ifi audio może coś wiesz na temat wprowadzenia tej funkcjonalności? 

Na ten moment szykujemy spory update software, ale na razie więcej nie mogę powiedzieć. Nic mi jednak nie wiadomo, żeby miał tam być Quobuz. mConnect to dobry pomysł.

1 godzinę temu, iFi Audio napisał:

Jak zawsze - do swojego dealera. Czy to już idzie wszystko przez Horna, nie wiem. To juz mocno zależy jak umowy sa podpisane. Nie moja działka 🙂

Na ten moment szykujemy spory update software, ale na razie więcej nie mogę powiedzieć. Nic mi jednak nie wiadomo, żeby miał tam być Quobuz. mConnect to dobry pomysł.

O żesz! FANTASTYCZNIE! A co do mconnect to dobrze współpracuje z ifi i nierzadko zamiennie z Tidal Connect korzystam. Jeśli chodzi o moje jedyne zastrzeżenie czyli gapeless, to nawet lepiej:)

Edytowane przez maciek1
14 godzin temu, iFi Audio napisał:

Jak zawsze - do swojego dealera. Czy to już idzie wszystko przez Horna, nie wiem. To juz mocno zależy jak umowy sa podpisane. Nie moja działka 🙂

No właśnie bardzo często w gwarancjach nie bierze udziału dealer. Tylko dystrybutor organizuje gwarancje, transport itp. dlatego pytałem. Ale ok , rozumiem. 

 

17 godzin temu, maciek1 napisał:

O żesz! FANTASTYCZNIE! A co do mconnect to dobrze współpracuje z ifi i nierzadko zamiennie z Tidal Connect korzystam. Jeśli chodzi o moje jedyne zastrzeżenie czyli gapeless, to nawet lepiej:)

Cieszę się, że odpowiada Ci takie połączenie z ZEN Streamem. Testowałeś już Apple Music, o którym wyżej rozmawialiśmy? 🙂

4 minuty temu, iFi Audio napisał:

Cieszę się, że odpowiada Ci takie połączenie z ZEN Streamem. Testowałeś już Apple Music, o którym wyżej rozmawialiśmy? 🙂

Tak, ale jakoś mnie nie przekonał do siebie. Może gdybym na stałe korzystał ze smartfona z jabłuszkiem, to tak, ale zostaję przy Androidzie, a tutaj to już sprawa trochę się komplikuje. Zostaję na razie przy Tidal Connect, który drobnymi krokami się rozwija, ale jednak i mconnect.

W dniu 8.05.2023 o 16:47, iFi Audio napisał:

Jak zawsze - do swojego dealera. Czy to już idzie wszystko przez Horna, nie wiem. To juz mocno zależy jak umowy sa podpisane. Nie moja działka 🙂

Dziwne, bo mój dealer próbuje mnie przekierować do horna, ciekawe co z tego wyniknie. Czyżby taka trochę spychologia? 🤔

W dniu 9.05.2023 o 18:18, papageorgio napisał:

Dziwne, bo mój dealer próbuje mnie przekierować do horna, ciekawe co z tego wyniknie. Czyżby taka trochę spychologia? 🤔

No i dla mnie to jest właśnie normalne. Tak to działało w przypadku innych firm. Tylko kupiłeś już z Horna? Czy jescze od poprzedniego?

 

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.