Skocz do zawartości
IGNORED

Ifi Zen Stream


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 11.01.2024 o 15:07, venom200 napisał:

Dlatego może lepiej gra i mam ifi power

Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka

 

No więc  tak,jeżeli porównać coax do usb  to ten pierwszy gra lepiej , ale jeżeli  zastosuje izolację galwaniczną Topping  to usb gra zdecydowanie lepiej. U mnie wygląda to tak  usb Audioqest Forest  - Izolacja Topping -Audioqest Forest  , efekt jest lepszy o klasę w porównaniu do coax gdzie podłączony mam najwyższy model Silteh  ,srebro ze złotem.

W dniu 15.01.2024 o 15:33, folab napisał:

No więc  tak,jeżeli porównać coax do usb  to ten pierwszy gra lepiej , ale jeżeli  zastosuje izolację galwaniczną Topping  to usb gra zdecydowanie lepiej. U mnie wygląda to tak  usb Audioqest Forest  - Izolacja Topping -Audioqest Forest  , efekt jest lepszy o klasę w porównaniu do coax gdzie podłączony mam najwyższy model Silteh  ,srebro ze złotem.

@folab

A jeśli zasilam Zen Streama i DACa zasilaczem liniowym, czy taka izolacja galwaniczna usb wniesie coś korzystnego do dźwięku?

Teraz, StachMuszel napisał:

@folab

A jeśli zasilam Zen Streama i DACa zasilaczem liniowym, czy taka izolacja galwaniczna usb wniesie coś korzystnego do dźwięku?

Jeśli korzystasz z połączenia WiFi to minimalnie. Jeśli korzystasz z "gołego" LAN to tak. 

Edytowane przez Piopio

Fanless PC + Roon ROCK -> WiFi -> Arcam SA30 (Gigawatt LC-2 mk2) DIRAC! -> QED Silver Anniversary XT -> Fyne Audio F500SP

4 godziny temu, Piopio napisał:

Jeśli korzystasz z połączenia WiFi to minimalnie. Jeśli korzystasz z "gołego" LAN to tak. 

Połączenie LAN gra wyraźnie lepiej niż WiFi ,przyjanmniej ze switchem w torze . Jeżeli korzystam z WiFi to izolacja galwaniczna wnosi dużą poprawę a nie mnimalną

Teraz, folab napisał:

Jeżeli korzystam z WiFi to izolacja galwaniczna wnosi dużą poprawę a nie mnimalną

Jeśli nie korzystasz z lepszego zasilacza (liniowego) ...

Fanless PC + Roon ROCK -> WiFi -> Arcam SA30 (Gigawatt LC-2 mk2) DIRAC! -> QED Silver Anniversary XT -> Fyne Audio F500SP

No i nowy dystrybutor obiecywał jakiegoś przedstawiciela odnośnie tej marki tutaj na forum ale nie widzę żeby ktoś się pojawił.

To szybkie przechodzenie u dystrybutorów z rąk do rąk dziwnie wygląda

Jesli mamy jakieś konkretne pytania to warto zagadać na instagramie na kanał ifi audio z uk.

Pracują tam ludzie bardzo życzliwi a i nie trzeba czekać długo na odpowiedz.

Chętnie pomagają.

Nie mam Instagrama ale dobrze wiedzieć. 

Z drugiej strony co oni biedni mogą zrobić. Pytanie czy coś nowego jeszcze w tym wątku można powiedzieć czy to już tylko kwestia pisania o tym samym ale żeby nie szukać tego przez setki stron.

Dla mnie firma jest skończona. A przynajmniej polskie przedstawicielstwo. 
Do mnie sprzęt przyleciał z uk. Potrzebowałem jedno głupie gniazdo. Usłyszałem od gościa że mam se pisać do uk bo tam zamawiałem. Koszt gniazda kilka złotych. Musiałem zamawiać od majfriendow i czekać na przesyłkę. Tacy są pomocni w naszym pięknym kraju. 
 

Z ifi goblu jestem zadowolony ale nie tędy droga aby pokazywać fakersa użytkownikom. 🤷‍♂️ 

Wiesz co ale z drugiej strony to tak działa właśnie dystrybucja u nas w kraju.

I to nie mówię o tej konkretnej marce tylko wszystkim.

Polscy dystrybutorzy niespecjalnie są pomocnie nastawieni do produktów nie z ich dystrybucji.

Do tej pory nie do końca to rozumiem jako że jesteśmy w unii europejskiej i z założenia miało to wyglądać inaczej. 

Jest przykład firmy którą lubię więc nie przywołam ją z nazwy znanej która jest na naszym polskim rynku A Polski przedstawiciel i serwis działa jeszcze gorzej. 

Zobaczymy jak do tego podejdzie Q21. 

Audiolaba z podrzędnego produktu wybili na top wyboru. 

Jak nie oni to kto?:)

Marantz kupiony w UK kiedy byli jeszcze w Unii. Gwarancja worldwide, ale nie w Polsce, wysyłaj se pan tam gdzie kupiłeś. Piotr ma rację - tak to działa.

27 minut temu, Piotr Sonido napisał:

Wiesz co ale z drugiej strony to tak działa właśnie dystrybucja u nas w kraju.

I to nie mówię o tej konkretnej marce tylko wszystkim.

Polscy dystrybutorzy niespecjalnie są pomocnie nastawieni do produktów nie z ich dystrybucji.

Do tej pory nie do końca to rozumiem jako że jesteśmy w unii europejskiej i z założenia miało to wyglądać inaczej. 

Jest przykład firmy którą lubię więc nie przywołam ją z nazwy znanej która jest na naszym polskim rynku A Polski przedstawiciel i serwis działa jeszcze gorzej. 

Zobaczymy jak do tego podejdzie Q21. 

Audiolaba z podrzędnego produktu wybili na top wyboru. 

Jak nie oni to kto?:)

Nie mówię, ze nie masz racji ale ja jako prosty człowiek rozumiem to inaczej. 
Kupując produkt danej marki nie powinno mnie interesować z której części świata do mnie ten produkt przyleciał. 
Żeby było jasne. Nie chciałem nic za darmo. Chciałem kupić element i zapłacić włączenie z przesyłką. To tylko gniazdo, które wymieniłbym sobie sam. 
 

To tylko tak w ramach wyjaśnienia. Kończę żale …. 

Edytowane przez kwasior21

Witam wszystkich,

na wstępie zaznaczam ,że nie jestem elektrykiem, elektronikiem wysokiej klasy, a jedynie miłośnikiem muzyki. Piszę bardziej w imieniu teścia, ,bo próbuję ogarnąć mu zen streama. Obleciałem wszystkie strony w poszukiwaniu rozwiązania jak zaktualizować w końcu zen'a. Brak efektów. Na wifi czasem jak ifi streamer złapie to na Spotify pogra max 10 minut i rozłącza telefon (czy to Apple czy android bez różnicy), niekiedy ma tak , że dźwięk przytnie i w głośnikach słychać nieprzyjemny trzask (jak zacięta płyta). Na stronie ifi jeśli chodzi o aktualizacje nie ma modelu ZEN STREAM żeby wpisać numer seryjny ,by pobrać aktualizacje (numer zaczyna się od 53090) Strona ifi to jakieś padło po wpisaniu 192.168.211.1. Co do samego połączenia próbowałem podpiąć go po łączu ethernet (widzi internet po kablu ale wg instrukcji wpisanie adresu w komputerze, telefonie nic nie daje), jak i bezprzewodowo. Sama strona jak już po wifi udostępni hotspota w zakładce SYSTEM-AKTUALIZACJA SYSTEMU (2.29.2 z 12.08.2021) po kliknięciu każe czekać i możemy tak cały dzień. Kończą mi się pomysły na tą chwilę, kto mógłby wesprzeć?

Bardzo dziękuję za udzielone informacje. 👍💪

Sugeruję kontakt z ifi. Moje problemy (poza drążonym MQA, ale to chyba nie problem, tylko moje oczekiwania), pojawiły się po roku, nagle. Cały czas chodził świetnie, nic się nie działo niepokojącego. Jednak pewnego odmówił współpracy - nie można było zaktualizować programu. Nic nie pomagało, żadna sztuczka. Napisałem więc do ifi i przysłali mi pakiet oprogramowania, które chyba czyści wszystko z ifi i instaluje od początku. Była do tego instrukcja "krok po kroku". I jak na razie chodzi bez zarzutu, aktualizuje itd. Sugeruję więc tę drogę. Z lektury pytań, po moich wielu sugestiach sądzę, że chyba nikt jeszcze tego w ten sposób nie robił. W każdym razie nic na ten temat nie czytałem. Podzielcie się swoim doświadczeniem w tym zakresie.

4 godziny temu, maciek1 napisał:

Sugeruję kontakt z ifi. Moje problemy (poza drążonym MQA, ale to chyba nie problem, tylko moje oczekiwania), pojawiły się po roku, nagle. Cały czas chodził świetnie, nic się nie działo niepokojącego. Jednak pewnego odmówił współpracy - nie można było zaktualizować programu. Nic nie pomagało, żadna sztuczka. Napisałem więc do ifi i przysłali mi pakiet oprogramowania, które chyba czyści wszystko z ifi i instaluje od początku. Była do tego instrukcja "krok po kroku". I jak na razie chodzi bez zarzutu, aktualizuje itd. Sugeruję więc tę drogę. Z lektury pytań, po moich wielu sugestiach sądzę, że chyba nikt jeszcze tego w ten sposób nie robił. W każdym razie nic na ten temat nie czytałem. Podzielcie się swoim doświadczeniem w tym zakresie.

A czy możesz podesłać ten pakiet z instrukcją? Rozumiem że jest bezpłatny? Mój jeden zen zaczął się wieszać. Z trudem zaktualizowałem soft bo się wywalał w trakcie. Ale za ktoryms razem sie udalo. Potem pochodził może ze 2 godziny, i znowu się wiesza. Teraz z efektem zaciętej płyty - odtwarza jeden dźwięk w kółko. Softu już nie mogę zaktualizować przy takim zawieszeniu bo zawiesza się praktycznie od razu, nie daje czasu a  WiFi też wisi.

54 minuty temu, jaszcze1 napisał:

A czy możesz podesłać ten pakiet z instrukcją? Rozumiem że jest bezpłatny? Mój jeden zen zaczął się wieszać. Z trudem zaktualizowałem soft bo się wywalał w trakcie. Ale za ktoryms razem sie udalo. Potem pochodził może ze 2 godziny, i znowu się wiesza. Teraz z efektem zaciętej płyty - odtwarza jeden dźwięk w kółko. Softu już nie mogę zaktualizować przy takim zawieszeniu bo zawiesza się praktycznie od razu, nie daje czasu a  WiFi też wisi.

Wybacz. Zadałem to pytanie ifi i na razie nie mam odpowiedzi. Nie chciałbym odpowiadać za naruszenie jakichś praw. Ale co stoi na przeszkodzie, aby zwrócić się do nich o taki pakiet? Dostałem go w ciągu niecałych 24h.

34 minuty temu, maciek1 napisał:

Wybacz. Zadałem to pytanie ifi i na razie nie mam odpowiedzi. Nie chciałbym odpowiadać za naruszenie jakichś praw. Ale co stoi na przeszkodzie, aby zwrócić się do nich o taki pakiet? Dostałem go w ciągu niecałych 24h.

Nic, nie ma problemu. Przeczytałem to co napisałeś i  najprościej było spytać Ciebie ale rozumiem obiekcje - spoko. 🙂

2 godziny temu, maciek1 napisał:

Wybacz. Zadałem to pytanie ifi i na razie nie mam odpowiedzi. Nie chciałbym odpowiadać za naruszenie jakichś praw. Ale co stoi na przeszkodzie, aby zwrócić się do nich o taki pakiet? Dostałem go w ciągu niecałych 24h.

Sadzisz, ze ten "pakiet" jest indywidualny i nie można go przekazać jeśli ktoś ma potrzebę? Czyt. może uratować/pomoc w funkcjonowaniu sprzętu za , który dal niemała kasę? 

Kyrjeelejson przecież to strzał w kolano dla firmy ... w głowie mi się nie mieści takie tłumaczenie , no ale dobra Twoja wola, Twoja decyzja.

14 minut temu, kwasior21 napisał:

Sadzisz, ze ten "pakiet" jest indywidualny i nie można go przekazać jeśli ktoś ma potrzebę? Czyt. może uratować/pomoc w funkcjonowaniu sprzętu za , który dal niemała kasę? 

Kyrjeelejson przecież to strzał w kolano dla firmy ... w głowie mi się nie mieści takie tłumaczenie , no ale dobra Twoja wola, Twoja decyzja.

Naprawdę tak trudno napisać do ifi? Jesteś w stanie napisać, że poniesiesz całą ewentualną odpowiedzialność w tym finansową za udostępnienie przeze mnie tego pakietu? I jeszcze jedno... Naprawdę po tylu stronach narzekań nikt nie prosił ifi o ten pakiet?

Edytowane przez maciek1
4 minuty temu, maciek1 napisał:

Naprawdę tak trudno napisać do ifi? Jesteś w stanie napisać, że poniesiesz całą ewentualną odpowiedzialność w tym finansową za udostępnienie przeze mnie tego pakietu? 

W sumie masz rację. Odpowiedzialność w tym finansowa .. no tak….
 

Jest jeszcze jeden pakiet pomocy w razie dalszych problemów 

 

2 godziny temu, kwasior21 napisał:

W sumie masz rację. Odpowiedzialność w tym finansowa .. no tak….
 

Jest jeszcze jeden pakiet pomocy w razie dalszych problemów 

 

Spoko. Przypilnuję ich jutro, żeby się jasno wypowiedzieli i jeśli nie będą mieli nic przeciwko, prześlę każdemu lub jeśli się uda, opublikuję na forum.

W dniu 27.01.2024 o 13:29, sparco31 napisał:

Witam wszystkich,

na wstępie zaznaczam ,że nie jestem elektrykiem, elektronikiem wysokiej klasy, a jedynie miłośnikiem muzyki. Piszę bardziej w imieniu teścia, ,bo próbuję ogarnąć mu zen streama. Obleciałem wszystkie strony w poszukiwaniu rozwiązania jak zaktualizować w końcu zen'a. Brak efektów. Na wifi czasem jak ifi streamer złapie to na Spotify pogra max 10 minut i rozłącza telefon (czy to Apple czy android bez różnicy), niekiedy ma tak , że dźwięk przytnie i w głośnikach słychać nieprzyjemny trzask (jak zacięta płyta). Na stronie ifi jeśli chodzi o aktualizacje nie ma modelu ZEN STREAM żeby wpisać numer seryjny ,by pobrać aktualizacje (numer zaczyna się od 53090) Strona ifi to jakieś padło po wpisaniu 192.168.211.1. Co do samego połączenia próbowałem podpiąć go po łączu ethernet (widzi internet po kablu ale wg instrukcji wpisanie adresu w komputerze, telefonie nic nie daje), jak i bezprzewodowo. Sama strona jak już po wifi udostępni hotspota w zakładce SYSTEM-AKTUALIZACJA SYSTEMU (2.29.2 z 12.08.2021) po kliknięciu każe czekać i możemy tak cały dzień. Kończą mi się pomysły na tą chwilę, kto mógłby wesprzeć?

Bardzo dziękuję za udzielone informacje. 👍💪

A czy przed próbą aktualizacji firmware, resetowałeś urządzenie sprzętowo, z tyłu urządzenia switchem?

Tak, próbowałem nawet podłączyć laptopa z programem pobranym ze strony od nich żeby wygrać nowe sterowniki po kablu, to nawet nie wykrywa urządzenia.

Edytowane przez sparco31
Witam wszystkich,
na wstępie zaznaczam ,że nie jestem elektrykiem, elektronikiem wysokiej klasy, a jedynie miłośnikiem muzyki. Piszę bardziej w imieniu teścia, ,bo próbuję ogarnąć mu zen streama. Obleciałem wszystkie strony w poszukiwaniu rozwiązania jak zaktualizować w końcu zen'a. Brak efektów. Na wifi czasem jak ifi streamer złapie to na Spotify pogra max 10 minut i rozłącza telefon (czy to Apple czy android bez różnicy), niekiedy ma tak , że dźwięk przytnie i w głośnikach słychać nieprzyjemny trzask (jak zacięta płyta). Na stronie ifi jeśli chodzi o aktualizacje nie ma modelu ZEN STREAM żeby wpisać numer seryjny ,by pobrać aktualizacje (numer zaczyna się od 53090) Strona ifi to jakieś padło po wpisaniu 192.168.211.1. Co do samego połączenia próbowałem podpiąć go po łączu ethernet (widzi internet po kablu ale wg instrukcji wpisanie adresu w komputerze, telefonie nic nie daje), jak i bezprzewodowo. Sama strona jak już po wifi udostępni hotspota w zakładce SYSTEM-AKTUALIZACJA SYSTEMU (2.29.2 z 12.08.2021) po kliknięciu każe czekać i możemy tak cały dzień. Kończą mi się pomysły na tą chwilę, kto mógłby wesprzeć?
Bardzo dziękuję za udzielone informacje.
A.masz w ogóle go.w trybie ogólnego dostępu , aio?

Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka

W dniu 19.01.2024 o 16:47, kwasior21 napisał:

Nie mówię, ze nie masz racji ale ja jako prosty człowiek rozumiem to inaczej. 
Kupując produkt danej marki nie powinno mnie interesować z której części świata do mnie ten produkt przyleciał. 
Żeby było jasne. Nie chciałem nic za darmo. Chciałem kupić element i zapłacić włączenie z przesyłką. To tylko gniazdo, które wymieniłbym sobie sam. 
 

To tylko tak w ramach wyjaśnienia. Kończę żale …. 

A wiesz a ja się z tobą zgadzam też bym wolał kupować tam gdzie mi pasuje czy to ze względu na dobrą obsługę czy to wspierać zagraniczny rynek czy finalnie bo mają lepsze ceny. Mówię tylko jak to wygląda u nas. 

W dniu 28.01.2024 o 05:58, maciek1 napisał:

Sugeruję kontakt z ifi. Moje problemy (poza drążonym MQA, ale to chyba nie problem, tylko moje oczekiwania), pojawiły się po roku, nagle. Cały czas chodził świetnie, nic się nie działo niepokojącego. Jednak pewnego odmówił współpracy - nie można było zaktualizować programu. Nic nie pomagało, żadna sztuczka. Napisałem więc do ifi i przysłali mi pakiet oprogramowania, które chyba czyści wszystko z ifi i instaluje od początku. Była do tego instrukcja "krok po kroku". I jak na razie chodzi bez zarzutu, aktualizuje itd. Sugeruję więc tę drogę. Z lektury pytań, po moich wielu sugestiach sądzę, że chyba nikt jeszcze tego w ten sposób nie robił. W każdym razie nic na ten temat nie czytałem. Podzielcie się swoim doświadczeniem w tym zakresie.

Masz to gdzieś jeszcze? Może warto się tym podzielić?

W dniu 28.01.2024 o 14:51, kwasior21 napisał:

W sumie masz rację. Odpowiedzialność w tym finansowa .. no tak….
 

Jest jeszcze jeden pakiet pomocy w razie dalszych problemów 

 

Hahahahahaah dobre 🙂

q21 uruchomił polską stronę ifi w swojej dystrybucji. Czy ktokolwiek od nich zdążył tu coś napisać w wątku?

No to jestem, zgodnie z obietnicą. Ponieważ najnowszy zestaw narzędzi to ponad 1Gb, proszę osoby, którym jest on potrzebny o kontakt na prv. Podam przesłany mi z ifi link. Proszę go nie udostępniać na forum. Po prostu przekazywać go sobie.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.