Skocz do zawartości
IGNORED

Jakie Kolumny na 45m2 , detal, scena bas


Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Tomek1777 napisał:

Widzisz w tej ukladance jest dużo niuansów a decydującą s nasze preferencje. Miałem etap że szukałem po omacku. Sluchałem pare konstrukcji poprawnych politycznie  z bas refleksem w końcu mialem takie niezłe konstrukcje po 2 sztuki Revelatorów i dwa trzy wzmacniacze męczyły się z nimi okrutnie dopiero Krell postawił je do pionu. Co z tego, była szybkość nie było masy i uderzenia. No pierdziawki i tyle. Tak więc poszukiwanie basu zbliżonego do live zaprowadziły mnie do AS. Przy okazji okazało sie że nie mam też średnicy i wokale są plastikowe. Nie wyglądało  to dobrze. Przypadkowo trafiony wybitny dac, idealny duet z Krellem i kilkanaście przewalonych kabli w końcu topowe Enerr, streamer, switch, zasilacz... Mogło sie to różnie zakończyć ale mialem farta, zaskoczyło. Przede wszystkim teraz wszystko inne czego posłucham zagra za wolno, bez kontroli, zejścia. U mnie dźwiek jest duuży XXL, cholernie szybki i równie cholernie pastelowo, kremowy.

Twój Krell to raczej każde kolumny do pionu postawi. To brzmienie które opisujesz to jest ideał . W kolumnach XL których słuchałem właściwe było XL ale nie było tej detalicznosci , szybkości . Ani w R90 ani w JBL 250ti. Może to wina słabej elektroniki z ktora grały i taki Krell by wycisnął z nich soki.  Twój DAC to teź trochę niszowa marka , ale nie spotkałem opinii która nie świadczyłaby o jego wybitnym brzmieniu . Mój Gustard też tak trochę z przypadku , ale na SABRE ESS9038 chyba niewiele jest lepszych , a już na pewno nie poniżej 10k. Ale to właśnie zależy czy komuś taka kreacja sceny, barwy pasuje . Przekonałeś mnie do tego że na konstrukcjach basreflex z 2 x 10" nie da się osiągnąć tego XXL które daje 1x15" i więcej , ale trzeba to pokojarzyc z elektroniką na poziomie i ja już wiem , że tak jest. Jak za tym zatęsknię to pewnie będą zmiany , tylko nie chce mi się już wywalać końcówek . Na razie cieszę się tym co mam . 

11 minut temu, carlos med napisał:

Twój Krell to raczej każde kolumny do pionu postawi. To brzmienie które opisujesz to jest ideał . W kolumnach XL których słuchałem właściwe było XL ale nie było tej detalicznosci , szybkości . Ani w R90 ani w JBL 250ti. Może to wina słabej elektroniki z ktora grały i taki Krell by wycisnął z nich soki.  Twój DAC to teź trochę niszowa marka , ale nie spotkałem opinii która nie świadczyłaby o jego wybitnym brzmieniu . Mój Gustard też tak trochę z przypadku , ale na SABRE ESS9038 chyba niewiele jest lepszych , a już na pewno nie poniżej 10k. Ale to właśnie zależy czy komuś taka kreacja sceny, barwy pasuje . Przekonałeś mnie do tego że na konstrukcjach basreflex z 2 x 10" nie da się osiągnąć tego XXL które daje 1x15" i więcej , ale trzeba to pokojarzyc z elektroniką na poziomie i ja już wiem , że tak jest. Jak za tym zatęsknię to pewnie będą zmiany , tylko nie chce mi się już wywalać końcówek . Na razie cieszę się tym co mam . 

Krell dla mnie jest ideałem : ściana dźwięku, pełna kultura  i panowanie nad mebranami. Są i minusy .To nie zestaw do grania z sąsiadami 😉 , policja , eksmisja gwarantowane. Kiedy słucham dostaję sms od domowników z drugiej kondygnacji 😁Można cicho ale ten pociąg dopiero powyżej setki nabiera rozpędu . Ale tego by się nie dało bez Rockny , R2R robi robotę. Nie będę orginalny powtórzę to co inni pisali takie dacki słucha się godzinami z przyjemnością. Po Sabre wrażenie może być takie na początku : mało konturowo, nie akcentuje smaczków, gęste granie. Powrotu już nie ma 😉

Edytowane przez Tomek1777

 M1  >Weavelight  >Vanguard /  Xti 2000 > Audiosynergia Pira > Amazonia Miusik

21 minut temu, carlos med napisał:

Porównywałes może u siebie tranzystoowe pre z lampami ,czy od razu było wiadomo , że tylko lampa ?

Przez pewien czas miałem dość mocno rozbudowany system który mogłem konfigurować w różny sposób. Preamp WBA Blazebird , preamp DIY na topologii Conrad Johnson PV12 , DAC z preampem Audio-GD D27.38, DAC Audio-GD R1, lampowe monobloki WBA Ironbird SE , końcówka w D klasie na module Hypex. Właściwie można było zbudować dwa odrębne systemy. Bardzo długo szukałem własnego brzmienia i aktualnie jestem na etapie redukcji systemu do absolutnego minimum. Połączenie tranzystorowego pre ( audio-gd 27.38) z Hypexem jest dla mnie nie akceptowalne- brzmienie zbyt sterylne. Połączenie Pre WBA oraz Monobloki WBA to piękna barwa , wokale i "powietrze". Ostatecznie zostaje przy połączeniu Pre WBA z Hypexem oraz DAC Audio-GD R1 (R2R)- W tym połączeniu mam wszystko- jest ładna "lampowa" barwa połączona z szybkością oraz dokładnością i kontrolą którą oferuje D klasa.

4 minuty temu, Tomek1777 napisał:

Sa i minusy .To nie zestaw do grania z sąsiadami 😉 , policja , eksmisja gwarantowane. Kiedy słucham dostaję sms od domowników z drugiej kondygnacji 😁Można cicho ale ten pociąg dopiero powyżej setki nabiera rozpędu . Ale tego by się nie dało bez Rockny , R2R robi robotę. Nie będę orginalny powtórzę to co inni pisali takie dacki słucha się godzinami z przyjemnością. Po Sabre wrażenie może być takie na początku : mało konturowo, nie akcentuje smaczków, gęste granie. Powrotu już nie ma 😉

Ja warunki mam , mogę grać ile wlezie .

Właśnie to SABRE w Gustardzie nie gra jak SABRE. W Toppingu D90SE chwalonym za precyzję ( jest az do przesady) było sucho i męcząco na długą metę . W Gustardzie to trochę coś między SABRE a R2R, nie traci detali , ale nie męczy , zaczynam słuchać "tylko" jednej płyty a kończy się po północy . Myślę że w stronę R2R podąża się z wiekiem , rośnie apetyt na muzykalność ,a maleje na szczegóły , coś jak ferrari za młodu , a później raczej Bentley , który jak trzeba też przywali . 😀

2 minuty temu, carlos med napisał:

Ja warunki mam , mogę grać ile wlezie .

Właśnie to SABRE w Gustardzie nie gra jak SABRE. W Toppingu D90SE chwalonym za precyzję ( jest az do przesady) było sucho i męcząco na długą metę . W Gustardzie to trochę coś między SABRE a R2R, nie traci detali , ale nie męczy , zaczynam słuchać "tylko" jednej płyty a kończy się po północy . Myślę że w stronę R2R podąża się z wiekiem , rośnie apetyt na muzykalność ,a maleje na szczegóły , coś jak ferrari za młodu , a później raczej Bentley , który jak trzeba też przywali . 😀

Gustard to bardzo dobry dac, nie wątpię. Zbiera pochlebne opinie. Rocknę polecam posłuchać ale nie dłużej niż dzień -dwa potem trzeba sięgać do kieszenie. Także w sumie jak Gustard cieszy to nie polecam 😉

 

 M1  >Weavelight  >Vanguard /  Xti 2000 > Audiosynergia Pira > Amazonia Miusik

7 minut temu, Tomek1777 napisał:

Gustard to bardzo dobry dac, nie wątpię. Zbiera pochlebne opinie. Rocknę polecam posłuchać ale nie dłużej niż dzień -dwa potem trzeba sięgać do kieszenie. Także w sumie jak Gustard cieszy to nie polecam 😉

 

Pewnie by się tak skończyło. Dlatego już nie szukam DAC , chcę sprawdzić ile wniesie Preamp lampowy . Czy nie wyjdzie z tego dobre R2R z magią, powietrzem i muzykalnością lampy. 

Teraz, carlos med napisał:

Pewnie by się tak skończyło. Dlatego już nie szukam DAC , chcę sprawdzić ile wniesie Preamp lampowy . Czy nie wyjdzie z tego dobre R2R z magią, powietrzem i muzykalnością lampy. 

To są dobre kombinacje i bliska mi szkoła . Też barwy i plastyczności upatruje w źródle natomiast wzmacniacz ma dołożyć dynamikę, kontrolę.

 M1  >Weavelight  >Vanguard /  Xti 2000 > Audiosynergia Pira > Amazonia Miusik

17 minut temu, Qban napisał:

Przez pewien czas miałem dość mocno rozbudowany system który mogłem konfigurować w różny sposób. Preamp WBA Blazebird , preamp DIY na topologii Conrad Johnson PV12 , DAC z preampem Audio-GD D27.38, DAC Audio-GD R1, lampowe monobloki WBA Ironbird SE , końcówka w D klasie na module Hypex. Właściwie można było zbudować dwa odrębne systemy. Bardzo długo szukałem własnego brzmienia i aktualnie jestem na etapie redukcji systemu do absolutnego minimum. Połączenie tranzystorowego pre ( audio-gd 27.38) z Hypexem jest dla mnie nie akceptowalne- brzmienie zbyt sterylne. Połączenie Pre WBA oraz Monobloki WBA to piękna barwa , wokale i "powietrze". Ostatecznie zostaje przy połączeniu Pre WBA z Hypexem oraz DAC Audio-GD R1 (R2R)- W tym połączeniu mam wszystko- jest ładna "lampowa" barwa połączona z szybkością oraz dokładnością i kontrolą którą oferuje D klasa.

Może typowy , dobry DAC tranzystoroewy taki jak ML No 28 lub 26 nie gra jednak tak sucho . Tak przynajmniej piszą o nim . Najchętniej sorawdzilbym WBA Blazebird Balanced ( tylko tu spory wydatek ) albo SFL-2 , bo jednak zależy mi na zbalansowanym i porównał z ML no 28

Odezwij się w klubie WBA. Może któryś z posiadaczy Blazebirda balanced , Blazebirda , Flamebirda ( 2x 2a3 + ECC88) jest z twojej okolicy. Wszystkie te preampy mają podobną sygnaturę brzmienia.

Edytowane przez Qban
5 minut temu, Tomek1777 napisał:

To są dobre kombinacje i bliska mi szkoła . Też barwy i plastyczności upatruje w źródle natomiast wzmacniacz ma dołożyć dynamikę, kontrolę.

Ja też tak to widzę . Niestety dobre pre lampowe z rynku wtórnego to trudno znaleźć i każdy ma swojego faworyta...jak ze wszystkim . Czyli układ sprzętu mamy podobny tylko inny poziom niestety . Ja uważam że w takiej konfiguracji to jednak DAC w głównej mierze kształtuje scenę , precyzję , barwę , źródło( właściwie transport)  jeśli nie jest beznadziejne , aczkolwiek ma duże znaczenie to jednak bez dobrego DAC samo nic nie daje , chyba że to DAC u źródła i po analogu dalej to co innego ,ale może się mylę . Pre ma uszlachetnić brzmienie ,a  końcówki mają zapanować nad kolumnami tak to rozumiem , ale może jest inaczej .

2 minuty temu, Qban napisał:

Odezwij się w klubie WBA. Może któryś z posiadaczy Blazebirda balanced , Blazebirda , Flamebirda jest z twojej okolicy. Wszystkie te preampy mają podobną sygnaturę brzmienia.

Firebirda Balanced z lepszymi lampami to bym zamówił u p Piotra w ciemno , tyle mogę zaryzykować. Ale zaraz odzywaja się głosy , że w porównaniu z Blazebird nie warto Firebirdem sobie głowy zawracać. Zapytam może ktoś ma Firebirda lub Blazebirda w miarę blisko 

 

 

 

1 minutę temu, Qban napisał:

Jest jeszcze " Flamebird" 🙂 

Jest nawet tu:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Tylko niezbalansowany. 😟

5 minut temu, Qban napisał:

Jest jeszcze " Flamebird" 🙂 

Tego przegapiłem 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W tej cenie rewelacja . 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Widziałem to ogłoszenie. Flamebird chyba nie występuje w zbalansowanej wersji. W każdym razie gdyby któryś z użytkowników preampów WBA opartych na 2a3 mieszkał w twojej okolicy to i tak warto posłuchać bo one mają podobny charakter brzmienia

11 minut temu, carlos med napisał:

W tej cenie rewelacja . 

Tak. Cena świetna jak za praktycznie nowy preamp. Chyba jest to nawet najnowsza wersja układu 

36 minut temu, Tomek1777 napisał:

To są dobre kombinacje i bliska mi szkoła . Też barwy i plastyczności upatruje w źródle natomiast wzmacniacz ma dołożyć dynamikę, kontrolę.

A próbowałeś kiedyś wstawkę pre lampowego ?? 

8 godzin temu, carlos med napisał:

A próbowałeś kiedyś wstawkę pre lampowego ?? 

Obecnie Rockna odpowiada u mnie za efekt "lampy" i spełnia się bardzo dobrze (bardzo rzadko używam jej najcieplejszego filtra Nos). Krell jest bardziej powściągliwy ale daje dobre wypełnienie na średnicy. Moge robić fajne porównania ponieważ K. Vanguard digital to combo z dackiem na Sabre - wpinam kabel ethernet i gra. Robi to bardzo dobrze z ograniczenia barwowymi tej kości. Podpięcie Rockny od razu wprowadza gładkość i analogowy sznyt.

Miałem na testach Circle Labs A200. Fajny wznacniacz i piękny z wygladu. Nie dotrzymywał kroku Krelowi pod względem prowadzenia rytmu, separacji i jakości basu.  Wzmacniacz mniej uniwersalny, dla wielbicieli spokojniejszej muzy. Być może też nie zgrwał się z Rockna (2+2=6). Myślę też że po Krell jestem już tak nakręcony na drive i muskularny, żelazny bas że po prostu nic slabszeg mi nie podchodzi. Każdy z nas ma inne priorytety, prawda.

 M1  >Weavelight  >Vanguard /  Xti 2000 > Audiosynergia Pira > Amazonia Miusik

26 minut temu, Tomek1777 napisał:

Obecnie Rockna odpowiada u mnie za efekt "lampy" i spełnia się bardzo dobrze (bardzo rzadko używam jej najcieplejszego filtra Nos). Krell jest bardziej powściągliwy ale daje dobre wypełnienie na średnicy. Moge robić fajne porównania ponieważ K. Vanguard digital to combo z dackiem na Sabre - wpinam kabel ethernet i gra. Robi to bardzo dobrze z ograniczenia barwowymi tej kości. Podpięcie Rockny od razu wprowadza gładkość i analogowy sznyt.

Miałem na testach Circle Labs A200. Fajny wznacniacz i piękny z wygladu. Nie dotrzymywał kroku Krelowi pod względem prowadzenia rytmu, separacji i jakości basu.  Wzmacniacz mniej uniwersalny, dla wielbicieli spokojniejszej muzy. Być może też nie zgrwał się z Rockna (2+2=6). Myślę też że po Krell jestem już tak nakręcony na drive i muskularny, żelazny bas że po prostu nic slabszeg mi nie podchodzi. Każdy z nas ma inne priorytety, prawda.

To możesz rzeczywiście mieć fajną zabawę z różnymi możliwościami barwowymi. Mam nadzieję że może u mnie lampowy pre dołożył by tego wszystkiego co u Ciebie daje Rockna . 

A przy okazji co myślisz o przetwornikach i konstrukcji : ???

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Cenowo nie wygląda to źle na początku.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
1 minutę temu, carlos med napisał:

To możesz rzeczywiście mieć fajną zabawę z różnymi możliwościami barwowymi. Mam nadzieję że może u mnie lampowy pre dołożył by tego wszystkiego co u Ciebie daje Rockna . 

A przy okazji co myślisz o przetwornikach i konstrukcji : ???

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Cenowo nie wygląda to źle na początku.

Nie   znam tych kolumn . Zadzwoń do człowieka i zapytaj się w jakim metrażu grają i jaki charakter basu mają. Jeśli człowiek jest szczery to dowiesz się podczas rozmowy czy są to kolumny które możesz rozważać pod siebie.  Doświadczenie (  małe) jakie mam z basowcami Beymy sugerują że kolumny mają potężne uderzenie, gorsze zejście . Jeśli nie jesteś basolubem a liczy się dla Ciebie kontur i dynamika to ta kolumna może ci to dać. Kiedy gram tylko na jednym wzmacniaczu ( suby nie pracują - bo np zapomną włączyć Crowna 🙂 ) mam  wtedy 10 cali Beyme na basie i to też jest fajne granie. Lekkie z fakturowym basem. Włącznie subów dodaje tzw mięcha, fundament się wypełnia niskim pulsem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 M1  >Weavelight  >Vanguard /  Xti 2000 > Audiosynergia Pira > Amazonia Miusik

14 godzin temu, Qban napisał:

Również kibicuje i ciekaw jestem na czym ostatecznie się skończy. Pomimo polecanych ( również prze ze mnie ) tutaj różnych firm i modeli  raczej traktował bym to wszystko  z przymrużeniem oka i postarał bym się posłuchać konkretnych modeli u siebie bo co u mnie brzmi dobrze u ciebie może zabrzmieć zdecydowanie gorzej. Tomek7776 napisał ,że blazebird z lampami 2a3 Psvane brzmiał świetnie a po zmianie na WR-2a3 (chyba o te repliki chodziło) była tragedia. Gusta ,zestawy audio , pomieszczenia i akustyka są różne- słyszałem blejza na 2a3 Psvane oraz na Replikach i jak dla mnie Repliki brzmią zdecydowanie lepiej:) ale tak jak pisałem - są różne gusta i systemy 

3 osoby to slyszaly,w 3 systemach.mimo 300h wygrzewania te Western ,nie zagraly dobrze,wrecz zle.

mnostwo 'piasku' na gorze i brak basu.

po zmianie na Psvane markII wszystko wrocilo na swoje miejsce.

Gość

(Konto usunięte)
12 godzin temu, carlos med napisał:

Pewnie by się tak skończyło. Dlatego już nie szukam DAC , chcę sprawdzić ile wniesie Preamp lampowy . Czy nie wyjdzie z tego dobre R2R z magią, powietrzem i muzykalnością lampy. 

Mogę tylko polecić z własnego doświadczenia i użytkowania manleya jumbo shrimp. MI b. odpowiada. Bardzo czyste, przejrzyste pre. Niczego nie gasi, nie zmula za to energia jak trzeba.

Ale konkretnie o jakich Western 2a3 piszesz? Moja opinie to porównanie we własnym systemie lamp 2a3 EHG ,  Psvane 2a3 mk2 oraz Psvane WR-2a3. W porównaniu też uczestniczyli znajomi i werdykt był następujący - najgorzej wypadły EHG a najlepiej Psvane WR-2a3 zero "zapiaszczenia" za to mnóstwo powietrza, brzmienie równe i gładkie. Psvane 2a3 mk2 ma podobną sygnaturę do WR ale gra zdecydowanie cieplej ,punk brzmienia przesunięty jest w dół na całym paśmie przez to wydaje się ,że gra z większą masą ale traci na tym detal i precyzja. Jest to idealna lampa do jaśniej grających systemów, ma świetny stosunek cena/jakość/brzmienie. 2a3 EH jest najtańsza i właściwie niczym specjalnym się nie wyróżnia - brzmienie dynamiczne ,odchudzone ,raczej do bardziej ocieplonych systemów. Lampa podstawowa , dobra na sam początek 
Tak jak pisałem wcześniej-  są różne systemy , pomieszczenia , akustyka , wzorce brzmieniowe oraz oczekiwania. To co podoba się Tobie niekoniecznie może podobać się komuś innemu i odwrotnie.

6 minut temu, pantagruel napisał:

Mogę tylko polecić z własnego doświadczenia i użytkowania manleya jumbo shrimp. MI b. odpowiada. Bardzo czyste, przejrzyste pre. Niczego nie gasi, nie zmula za to energia jak trzeba.

Dzięki za wskazówki , ale niestety nie jest zbalansowany.

Quban

3 rozne systemy i pomieszczenia.3 rozne osoby,w systemach B&W 802 D3.mac 1,25Kw

martin logan CLX  ,reymio koncowka topowa,

B&W 804 D3  koncowka accuphase A48

 i wszyscy maja te sama opinie.

repliki we 2a3 do kitu,dzwiek zapiaszczony,pozbawiony niskich tonow.

a kosztowaly 5tys zl.

1 minutę temu, carlos med napisał:

Dzięki za wskazówki , ale niestety nie jest zbalansowany.

o prawdziwe zbalansowane pre,jest niezmiernie trudno.dzwon i targuj tego sfl 2 za 13 tys zl.wlasciciel z ogromna wiedza,on ci wyjasni co wnosi zmiana lamp na topowe.

on niedlugo zniknie z oferty,

a ten za 8tys zl bedzie wymagal zmiany lamp.

Edytowane przez tomek7776

Napisze jeszcze raz i chciał bym już skończyć temat i niepotrzebny spór na temat upodobań dźwiękowych. 
 

12 minut temu, Qban napisał:

są różne systemy , pomieszczenia , akustyka , wzorce brzmieniowe oraz oczekiwania. To co podoba się Tobie niekoniecznie może podobać się komuś innemu i odwrotnie.

oraz
 

 

13 minut temu, Qban napisał:

Psvane 2a3 mk2 ma podobną sygnaturę do WR ale gra zdecydowanie cieplej ,punk brzmienia przesunięty jest w dół na całym paśmie przez to wydaje się ,że gra z większą masą ale traci na tym detal i precyzja. Jest to idealna lampa do jaśniej grających systemów, ma świetny stosunek cena/jakość/brzmienie.

 

8 minut temu, tomek7776 napisał:

o prawdziwe zbalansowane pre,jest niezmiernie trudno.dzwon i targuj tego sfl 2 za 13 tys zl.wlasciciel z ogromna wiedza,on ci wyjasni co wnosi zmiana lamp na topowe.

on niedlugo zniknie z oferty,

a ten za 8tys zl bedzie wymagal zmiany lamp.

A w tym budżecie masz pomysł na inny pre , który może rywalizować z SFL-2??

Chciałbym dokonać świadomego wyboru wiedząc między czym wybieram .

Edytowane przez carlos med
3 minuty temu, carlos med napisał:

A w tym budżecie masz pomysł na inny pre , który może rywalizować z SFL-2??

Chciałbym dokonać świadomego wyboru wiedząc między czym wybieram .

brak konkurencji,o ile jest na dobrych lampach.

gra u mnie od 17 lat,myslalem ze zastapie go wba,ale nie.

ML 28 to lipny wybor

moze jeszcze ten BAT za 17tysi ,,,,ale,,,

Psvane 2A3 mk2/grafitowy kolor słuchałem kilka godzin. To za mało, by się wymądrzać, ba, nawet cokolwiek z własnego podwórka opowiadać, ale bardzo mnie korci i swędzi, więc napiszę.

Brzmienie wyraźnie bardziej chropowate, padł tu termin już - zapiaszczone, dodam bardziej nerwowe. Ale u mnie akustycznie jest „chyba” przegłuszenie, za dużo grubych zasłon, pluszu, wełny itp. Stąd może ten efekt, gdy zabrzmiały Replica jak od zaczarowanej różdżki pojawiła się gładkość, aksamitność, spokój na wokalach i blachach.

Ta grafitowa Psvane, brzmienie z niej, było bardziej utwardzone na „dole”. 
 

Za jakiś czas zakupię te grafitowe, będę je zmieniał z Replicami i wtedy będę na 100% pewny. 

Tu chyba dłuższego osłuchania potrzeba z tymi różnymi 2A3 i może jest tak, że czasem jedna a czasem druga „zagra” nam na tą „chwilę lepiej”
 


 

a jak myslisz,czy ktos wydaje 5tys zl zeby bylo lepiej,czy gorzej?

 

3 osoby,w 3 osobnych dobrych systemach potwierdzily ,kazdy z osobna ten fakt.

Ja od „dziecka” źle się czuję, gdy muszę nawet złotówkę wydać 😃

Gdy „daję, obdarowywuję” czuję się wyśmienicie. 
To tak poza tematem.

 

Wczoraj słuchałem systemu z 2W lampki i tychże kolumn niżej. Na YouTube jest film, to system mojego kolegi Ivara. 
My tu o różnicach w brzmieniu lampek 2A3 bardziej, mniej subtelnych a od wczoraj nie mogę zapomnieć co to znaczy „powietrze i separacja” na scenie. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
6 godzin temu, Tomek1777 napisał:

Nie   znam tych kolumn . Zadzwoń do człowieka i zapytaj się w jakim metrażu grają i jaki charakter basu mają. Jeśli człowiek jest szczery to dowiesz się podczas rozmowy czy są to kolumny które możesz rozważać pod siebie.  Doświadczenie (  małe) jakie mam z basowcami Beymy sugerują że kolumny mają potężne uderzenie, gorsze zejście . Jeśli nie jesteś basolubem a liczy się dla Ciebie kontur i dynamika to ta kolumna może ci to dać. Kiedy gram tylko na jednym wzmacniaczu ( suby nie pracują - bo np zapomną włączyć Crowna 🙂 ) mam  wtedy 10 cali Beyme na basie i to też jest fajne granie. Lekkie z fakturowym basem. Włącznie subów dodaje tzw mięcha, fundament się wypełnia niskim pulsem.

A jakie masz suby ?? Crown zasila suby i robi za DSP ??

47 minut temu, carlos med napisał:

A jakie masz suby ?? Crown zasila suby i robi za DSP ??

Alpine nie pamietam modelu 12 cali. Tak zasila je Crown

 M1  >Weavelight  >Vanguard /  Xti 2000 > Audiosynergia Pira > Amazonia Miusik

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.