Skocz do zawartości
IGNORED

Dolby z Disney Plus na PC Windows 10


gimza
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A z HBO max? Bo chyba nie ma aplikacji do tego na Windows a przez kodi mi nie idzie a z Netflixa tak ta wtyczka w kodi sorry za off top

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.05.2022 o 14:22, Rybens86 napisał:

A z HBO max? Bo chyba nie ma aplikacji do tego na Windows a przez kodi mi nie idzie a z Netflixa tak ta wtyczka w kodi sorry za off top

Na początku nie było aplikacji Disney pod Windows, teraz chyba jest coś na Microsoft Store, ale podobno dziadowsko to działa. Netflix na PC ma Dolby TYLKO przez aplikację o czym dowiedziałem się po 3 dniach walki, że w ogóle taki program istnieje. Ani Disney ani Netflix nie wpisze nic wprost co potrzeba. Teraz jest jakaś promocja na Disneya, ale trzeba zapłacić za rok z góry i boję się żebym ze samym stereo nie został.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.05.2022 o 16:10, gimza napisał:

Netflix na PC ma Dolby TYLKO przez aplikację o czym dowiedziałem się po 3 dniach walki, że w ogóle taki program istnieje

Netflix może mieć w przeglądarce Microsoft Edge audio dolby/atmos 5.1, natomiast w każdej innej przeglądarce dostępne jest kodowanie HE-AAC 5.1.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.05.2022 o 14:07, gimza napisał:

Dolby z Disney + oglądając na PC przez przeglądarkę albo przez tą ich aplikację? 

Tak na szybko sprawdziłem informacje w sieci, w apce z microsoft store powinna być ścieżka dolby/atmos 5.1 .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, bl4ck napisał:

Netflix może mieć w przeglądarce Microsoft Edge audio dolby/atmos 5.1, natomiast w każdej innej przeglądarce dostępne jest kodowanie HE-AAC 5.1.

Mi się nie udało ani w Chrome ani w Edge. I nie chodzi o to, że dźwięk nie działa tylko filmy nie mają opcji 5.1. Nie ma nawet tych kwadracików z featurami przy opisie filmu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez gimza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie później...

Oczywiście nie ma Dolby Digital ani przez apkę Disney Plus ani przez Microsoft Edge. Doinstalowałem tego plugina Netflixa-nic nie pomogło. Jest tylko PCM. Ma ktoś może jakieś sugestię?

Dodam jedynie, że w Netflixie wszystko działa bdb przez aplikację.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez gimza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Rybens86 napisał:

5.1?

Tak 5.1 Dolby Digital Plus działa. Atmos podobno też, ale nie sprawdzę, bo nie mam na czym. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez gimza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, gimza napisał:

Ehh szkoda czasu, Fire TV za 200 PLN i wszystko działa…

Chciałem CI to napisać no ale wstrzymałeś się myślałem że jednak koniecznie chcesz na pc działać.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, bl4ck napisał:

Chciałem CI to napisać no ale wstrzymałeś się myślałem że jednak koniecznie chcesz na pc działać.

Nie chciałem kupować kolejnego gadżetu, ale w przypadku Disneya nie ma innej opcji. Jakiś spisek normalnie Microsoftu, pewnie poszło o jakieś licencje/opłaty. Byłem strasznie zafixowany na Apple TV ale lekko przegięli z ceną.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)
1 godzinę temu, gimza napisał:

Nie chciałem kupować kolejnego gadżetu, ale w przypadku Disneya nie ma innej opcji. Jakiś spisek normalnie Microsoftu, pewnie poszło o jakieś licencje/opłaty. Byłem strasznie zafixowany na Apple TV ale lekko przegięli z ceną.

przepraszam z czym przegięli??? 289 zł za 12 miesięcy to dużo??? ludzie opanujcie się!!! za netflixa by mieć 4K trzeba wydać 60 zł miesięcznie, gdzie tak naprawdę gówno tam jest!!! wybrałem HBO MAX, Prime Video i Disney+ za 70 zł i mam więcej niż na tym żałosnym Netflixie🤬

a co do Microsoft to na wersje 10 i 11 jest aplikacja dostępna wiec w czym problem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, długi89 napisał:

a co do Microsoft to na wersje 10 i 11 jest aplikacja dostępna wiec w czym problem???

W tym, że działa tam tylko stereo. Jedynie Netflix daje radę z dźwiękiem wielokanałowym.
Wygląda to tak, że mając abonament na HBO MAX, jak chcę coś wartościowego obejrzeć na projektorze to ściągam to z torrentów, bo rozdzielczość jaka chce i dźwięk 5.1 bez problemów idzie. Jeśli to nie jest wspieranie piractwa to już nie wiem co nim jest.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

projektor: Epson LS10000; procesor/blu-ray: Cambridge CXU; końcówka mocy: Arcam FMJ P7; kolumny: Polk Reserve R700 + Paradigm CC-590 v4 + Studio 10 v5; sub: Paradigm Seismic 110; DAC stereo: Loxjie D40 pro; wzm. słuchawkowy: Schiit Asgard 3; słuchawki: AQ NightOwl, AKG K550

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, długi89 napisał:

przepraszam z czym przegięli??? 289 zł za 12 miesięcy to dużo??? ludzie opanujcie się!!! za netflixa by mieć 4K trzeba wydać 60 zł miesięcznie, gdzie tak naprawdę gówno tam jest!!! wybrałem HBO MAX, Prime Video i Disney+ za 70 zł i mam więcej niż na tym żałosnym Netflixie🤬

a co do Microsoft to na wersje 10 i 11 jest aplikacja dostępna wiec w czym problem???

Proszę czytać ze zrozumieniem... Przegięli z ceną Apple TV. Co do oferty Disneya to są grosze. Kebab chyba z 20 złotych już teraz kosztuje.

Netflix przez aplikację wypuszcza dźwięk 5.1 na Windows 10 (nawet podobno przez przeglądarkę z odpowiednim pluginem), ale Disney NIE! Też myślałem, że przez aplikację będzie Dolby, ale tak nie jest.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.