Skocz do zawartości
IGNORED

TIDAL zacina się


Rekomendowane odpowiedzi

W moim przypadku problem był np. z serwisem MAX, a Netflix, Prime Video, Disney+ uruchamiały się normalnie. Ale winny był router (oprogramowanie) a nie MAX. Może podobnie jest z Tidalem.

Ja wczoraj wieczorem słuchałem Tidala i nic się nie zacinało.

Aby cokolwiek porównywać i wysnuwać jakieś wnioski, to warto, by ci, co mają problemy, opisali warunki, w jakich działają. LAN czy wifi ( i jakie wifi) , na czym, jaki sprzęt itd. ....

Jakie okolice w kraju, miasto czy poza miastem...

Inaczej, to jest groch z kapustą.

Edytowane przez jar1
25 minut temu, jar1 napisał:

Inaczej, to jest groch z kapustą.

Mi wystarcza, że wiele osób potwierdza, że ma podobne objawy. Na rynku jest tak tanio i jest na tyle duży wybór, że będę wnikał, dopiero jak kolejny streaming będzie się ciąć, w co wątpię.

Właśnie wróciłem od kolegi i u niego było to samo. 

A przenieść obserwowanych artystów to kilkadziesiąt sekund.

Edytowane przez J4Z

.

26 minut temu, jar1 napisał:

Jakie okolice w kraju, miasto czy poza miastem...

Raczej od dostawcy neta.

Jak jest jakiś problem, to raczej u niego należy go szukać.

Godzinę temu, NRK napisał:

Raczej od dostawcy neta.

Jak jest jakiś problem, to raczej u niego należy go szukać.

Bzdura kompletna @NRK Jeśli inne streamingi w tym filmy latają bez jednej zacinki to Tidal nie ma prawa rwać transferu. Ewidentna wina serwisu Tidal. U mnie nie miało znaczenia czy to domowe wi-fi oparte o światłowód 1 GB czy czy też internet z sieci komórkowej 5G. Jednakowo się ścinał.

11 minut temu, Elbing napisał:

Jeśli inne streamingi w tym filmy latają bez jednej zacinki to Tidal nie ma prawa rwać transferu

Zrób sobie traceroute do tidala i tych innych serwisów. Wtedy oczka ci się otworzą.

 

8 minut temu, NRK napisał:

Zrób sobie traceroute do tidala i tych innych serwisów. Wtedy oczka ci się otworzą.

 

Po co ? Mam w d... Tidala jak tak traktuje klientów. Korzystam ze  Spotify, gdzie nic się nie ścina. Albo coś działa albo nie. Zrobienie traceroute niczego nie zmieni - Tidal nie zacznie działać po wykonaniu tej czynności.

1 godzinę temu, NRK napisał:

Zrób sobie traceroute do tidala i tych innych serwisów. Wtedy oczka ci się otworzą.

 

Możesz rozwinąć? Co moje oczy ujrzą?

1 godzinę temu, NRK napisał:

Przykład masz podany parę postów wcześniej.

Jak tego nie rozumiesz, to idź na forum trzepak.pl i poproś o wyjaśnienie.

Dziękuję za wyjaśnienie;-)

Idąc tokiem rozumowania forum, jak coś nie gra. To większość mówi, że masz za słaby sprzęt.😂🙈

Tak więc, ten tego.🫣

 

8 godzin temu, przmor napisał:

Dalej się Wam Tidal tnie?

Tak. Wczoraj słuchałem wieczorkiem nowej płyty Melody Gardot (oczywiście muzyka bez związku).  Po mniej więcej 6,7 piosence TIDAL wskoczył na skakankę. Dźwięk zanikał na dwie sekundy potem grało dwie sekundy i tak w kółko. 
 

streamer Bluesound Powernode, pilotem był iPhone 14pro (iOS 18), protokół TIDAL Connect, całość w sieci światłowodowej Orange 600Mb, router Orange LiveBox 6

Wszystko na najnowszym sofcie.

Bezpośrednio po rozpoczęciu zacinki, przełączyłem się na AirPlay. Czyli na iPhonie w aplikacji TIDAL wskazałem źródło ten sam odtwarzacz (Powernode) ale poprzez AirPlay. I zaczęło normalnie grać.

Dawajcie znać syntetycznie jak tam to u was wygląda. Jaki odtwarzacz, czy gracie poprzez Connect czy poprzez AirPlay/chromecast.

Stawiam na problem z Connectem….

16 minut temu, przmor napisał:

Może być tak jak piszesz bo u mnie przez 5G na telefonie z Androidem 14 jak i poprzez Chromecast Audio Tidal działa bez zająknięcia.

Tak jak pisałem wcześniej, problem jest tylko (i aż) z Tidal connect. 

6 minut temu, _Sebek_ napisał:

Napisałem przed chwilą na helpdesk do Bluesound bezpośrednio z aplikacji. Poczekamy co odpiszą na zgłoszony problem…

Myślę że odeślą do Tidal support.

Protokół Connect musi być zaimplementowany również po stronie odtwarzacza, stąd nie wszystkie strimery mają tą funkcjonalność. 
problem może być też z softem po stronie bluesounda. Nie wiem. 
 

dajcie znać czy zacięcia macie na innych platformach niż BluOS
 

 

2 minuty temu, _Sebek_ napisał:

Protokół Connect musi być zaimplementowany również po stronie odtwarzacza, stąd nie wszystkie strimery mają tą funkcjonalność. 
problem może być też z softem po stronie bluesounda. Nie wiem. 
 

dajcie znać czy zacięcia macie na innych platformach niż BluOS
 

 

Na Ifi Zen Stream również. Obok jest cały wątek o tym.

Rozumiem. Nie widziałem. A więc faktycznie bardziej problem Tidala.
Może szybciej zareagują jak dostaną sygnały od producentów odtwarzaczy.
A więc czekamy na naprawę, a tymczasem bawimy się w AirPlay. 

tidal connect tnie, przestaje grać, to samo puszczone przez chromecast przez 8h żadnego zacięcia. oba urządzenia podpięte do tego samego routera.

5 minut temu, _Sebek_ napisał:

Rozumiem. Nie widziałem. A więc faktycznie bardziej problem Tidala.
Może szybciej zareagują jak dostaną sygnały od producentów odtwarzaczy.
A więc czekamy na naprawę, a tymczasem bawimy się w AirPlay. 

Nie każdy bawi się Apple;-)

Mnie pozostaje BT.

Nawet bez tych wszystkich wynalazków jak miał internet po kablu to się zacinał u mnie. Wszytko działało bez zarzutu tylko nie Tidal. No i problem opisany wyżej przez @PanAntoni czyli okresowo zmulony, zwalony dźwięk.

5 minut temu, Wito76 napisał:

Często pojawia się router FunBox. Posiadacze innych routerów też mają problem?

Ja mam Funbox 3.0, ale przełączałem się na mobile i bez zmian.

Niech inni się wypowiedzą, ale raczej nie doszukiwałbym się zależności z routerem OPL.

Mam router Acer Predator W6, puszczam Tidal connect na Cambridge MXN10 i tnie niemiłosiernie. Pisałem wcześniej - nie tnie w ogóle w aplikacji dedykowanej temu streamerowi.

W speedteście moje wifi osiąga 500 - 700 mbit/s. Nie ma możliwości by cokolwiek innego cięło a mam apple music, spotify, i praktycznie prawie wszystkie platformy streamingowe (oprócz N)

Edytowane przez Miłosz1

Ciekawe, że u siebie nie natrafiłem na jakiekolwiek problemy z Tidal. Ani na aplikacji M1T ani na Tidal Connect obsługiwanej przez telefon ani przez laptop. Za jasną cholerę nie chce się nawet na chwilę zająknąć. Słucham poza domem na słuchawkach z telefonu i też zero problemów. Więc może problem leży gdzie indziej

3 godziny temu, StachMuszel napisał:

Ifi Zen Stream również. Obok jest cały wątek o tym

To g.... samo w sobie jest problemem. Obok jest cały wątek o tym

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.