Skocz do zawartości
IGNORED

NAD C368 nie widzi wi fi proszę o pomoc


markison
 Udostępnij

Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez markison,

Rekomendowane odpowiedzi

Nie widzi wszystkich sieci, czy jednej konkretnej? 

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, markison napisał:

Witam . NAD C368 nagle przestał widzieć wi-fi . Nie działa pilot Nad remote ani Bluos. Resetowałem , restartowałem , rozłączałem bluosa ale nic nie pomaga. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Gwarancja jeszcze jest? Od razu zapraszam z urządzeniem do salonu celem sprawdzenia pod inną siecią itd.

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Teraz, markison napisał:

Po gwarancji , jutro Gdańsk , Leśmiana o 10.00 mogę się zgłosić do sprawdzenia.

dzwoń do nich i sprawdzaj 🙂 Tak będzie najlepiej.

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, markison napisał:

Sprawdziłem dziś po kablu do routera i wszystko śmiga po odłączeniu po wifi dalej się nie łączy. Miał ktoś podobny problem ???

dzyndzel od wifi się czasem nie wysunął z modułu? Z tymi urządzeniami raczej problemy się nie zdarzają...

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, markison napisał:

Problem rozwiązany, podłączyłem po kablu i tak długo wpisywałem adres pod wifi aż w końcu po dwóch godzinach załapał.

dziwne to ale ok 😉 Najważniejsze że działa 😉

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Administratorzy

Często jest tak że zakresy na routerze i zakresy obsługiwane na urządzeniu się nie koniecznie zgadzają i przez to się nei widzą w sieci.

Ten sam problem jest z 2.4 ghz i 5ghz gdzie aktualne routery od dostawców nie zawsze mają możliwość rozdzielenia pasma i tak urządzenie próbuje próbuje raz załapie a raz nie chce kompletnie. Jedyne rozwiązanie to ustawienie na sztywno kanału oraz pasma i podział na 2.4 ghz i 5ghz sieci (na dwie) do tego 20 mhz i każde urządzenie śmiga. 

Lepiej czasami urządzenia obok potrafią zakłucać wi fi przez co zasięg spada do zera. 

 

 

premiumLogo.png.4898b6efb5f58c29de38035906862b7a.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.