Skocz do zawartości
IGNORED

Jakie kolumny podłogowe za ~2k na początek, do kina domowego.

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znam się zbytnio i w sumie nie wiem co tu będzie dobre... nowe/używane... tu wiadomo lokalizacja bo wysyłka słaba opcja... ewentualnie w jakimś sensownym dystansie <100km(warszawa) mogę podjechać.

Pokój 24m, z tego co się orientuje bas reflex lepiej jakby był jednak z przodu bo tak 20-30cm to max od ściany jak mogę zapewnić... a na tylni to nie wiem czy wystarcza?

Amplituner Pioneer VSX-534D.

Edytowane przez mark13

Jeśli coś uniwersalnego i dobrego tak do kina domowego, jak i muzyki, spójrz na pewno na polską konstrukcję Pylon Audio Pearl 25, Indiana Line Nota 550X oraz Argon Audio Alto 55 MK2. Pylon będzie najbardziej dynamiczny, dociążony, uniwersalny. Indiana Line to bardziej ciepłe, gęste granie. Argon to dużo swobody, przestrzeni.

Zapraszam do nas na odsłuchy, masz z Warszawy niecałe 1.5-godziny jazdy, 3 minuty od zjazdu z autostrady, duży i bezpieczny prywatny parking oraz dwie sale odsłuchowe i dziesiątki kolumn do posłuchania.

Pomagamy, doradzamy, wypożyczamy, zapraszamy na indywidualne odsłuchy.

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

Dzięki za propozycje, pearl i argon raczej słabsze dla mnie z racji na tylny bas-reflex, a note mimo ze ciekawe to nie wiem czy nie przegrywają z Dali Zensor 7 które mozna dostać trochę taniej z rynku wtórnego... mieszkam w bloku i wygrzewanie kolumn mogłoby nie być zbyt mile widziane, co mnie skłania ku sprawdzonym używką...

Wygrzewanie to nic innego jak zwykłe słuchanie 🙂 

Nie przejmowałbym się tylnym bas refleksem. 

Najlepsze ceny dla forumowiczów magazynu Audiostereo - zapytaj o ofertę! Pełna oferta na stronie www.Q21.pl.

• Moderatorzy

Jak za 2 kpln to może używane aurora 700 ?

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Dzięki za propozycje, pearl i argon raczej słabsze dla mnie z racji na tylny bas-reflex,
….