Skocz do zawartości
IGNORED

Yamaha RN803D Deezer problem


Rekomendowane odpowiedzi

Od kilku dni mam dziwny problem z Deezer , po wyszukaniu albumu często pojawiają się puste w środku wystarczy restart urządzenia i utwory są ponownie , czasem po skończeniu utworu i nie odpala automatycznie następnego . Połączenie z netem jest ok ponieważ radia internetowe grają bez problemu . Używam tego deezera od kilku lat na tej 803 i nigdy nie było problemów .
Ma ktoś jakiś pomysł ?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/165229-yamaha-rn803d-deezer-problem/
Udostępnij na innych stronach

Pomysłu nie mam, ale podobny problem - owszem. Z tym że na stojącym w kuchni głośniku MusicCast. Wszystko inne działa w porządku, a Deezer nie chce.  I też wcześniejszej nie było z tym problemów.

Potwierdzam. Od piątku. Natywna aplikacja działa OK a musiccast zrywa co chwilę.

@Top Hi-Fi & Video Design jest sens pisać do Yamahy?

Edytowane przez marek666

Dziwne, że różne urządzenia (amplituner, głośnik) mają ten sam problem. I nie jest permanentny bo czasem działa.

Jakby Deezer zmienił coś w protokołach albo logowaniu to by wywaliło raz a dobrze. U mnie np. flow przerywa po 1 dwóch utworach, płyty dają się przesłuchać całe ale też nie zawsze. Jak mam "brak plików" to przełączam na inne źródło i jak wrócę to już jest OK - na chwilę.

6 minut temu, marek666 napisał:

Dziwne, że różne urządzenia (amplituner, głośnik) mają ten sam problem. I nie jest permanentny bo czasem działa.

Jakby Deezer zmienił coś w protokołach albo logowaniu to by wywaliło raz a dobrze. U mnie np. flow przerywa po 1 dwóch utworach, płyty dają się przesłuchać całe ale też nie zawsze. Jak mam "brak plików" to przełączam na inne źródło i jak wrócę to już jest OK - na chwilę.

Mam dokładnie tak samo np. Wczoraj po 23ciej działało bez problemu dziś się znowu wykrzacza

Boję się, że yamaha zleje temat. Jeśli deezer coś zmienił w protokołach to aktualizację dostana tylko najnowsze urządzenia. Pozostanie przejść na Tidala, szkoda, że zapłaciłem Deezerowi za roczny abonament 😡

1 minutę temu, marek666 napisał:

Boję się, że yamaha zleje temat. Jeśli deezer coś zmienił w protokołach to aktualizację dostana tylko najnowsze urządzenia. Pozostanie przejść na Tidala, szkoda, że zapłaciłem Deezerowi za roczny abonament 😡

No właśnie też zapłaciłem za rok cholera

Sprawdziłem przed chwilą, że aktualizację natywnej apki deezer na telefonie mam w oczekujących, na komputerze mam 5.30.590, też chyba nie aktualizowała się ostatnio, a obie działają bez problemu. Czyli zmiana nie jest fundamentalna, może coś z cache (utwór zawsze gra do końca, nie przerywa w połowie), z obsługą kolejki, z jakością streamingu?

5 godzin temu, marek666 napisał:

Potwierdzam. Od piątku. Natywna aplikacja działa OK a musiccast zrywa co chwilę.

@Top Hi-Fi & Video Design jest sens pisać do Yamahy?

Można próbować zawsze

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

To nie jest pierwszy raz kiedy coś się chrzani

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Mam Pioneer i Deezer śmiga aż miło! 😎 A na dniach odpalę Moona i zobaczymy jak na nim ten serwis jest stabilny.

"Tynk pożera dźwięk" 747

14 minut temu, EmilioE napisał:

Mam Pioneer i Deezer śmiga aż miło! 😎 A na dniach odpalę Moona i zobaczymy jak na nim ten serwis jest stabilny.

W pioneer jest heos czy jeszcze inna apka?

10 godzin temu, foscarino napisał:

Chyba tylko urządzenia Yamahy mają z nim kłopot.

Wszystko na to wskazuje, że problem jest z obsługą API Dezeera przez FW Yamahy - różne modele. Ciekawe czy nowsze też mają ten problem @Top Hi-Fi & Video Design możecie sprawdzić?

Ale błąd nie jest permanentny. Wczoraj wieczorem od 18 do 21:30 nie działało praktycznie wcale, błąd logowania. Później udało mi się zalogować ale jedna, dwie piosenki i zatrzymanie, brak plików itp. Po 22:00 puściłem swoją playlistę i bez problemu grała do 23:30. Niestety rano nie miałem czasu sprawdzić. Na deezer community są już wątki dotyczące problemu, może coś poprawią. Na Yamahę nie liczę.

 

2 godziny temu, marek666 napisał:

Ciekawe czy nowsze też mają ten problem @Top Hi-Fi & Video Design możecie sprawdzić?

nie mam deezer niestety

Ogólnopolska sieć salonów audio-video Top Hi-Fi & Video Design
30 lat doświadczenia | 20 salonów na terenie Polski | Profesjonalni doradcy | Sale odsłuchowe w każdym salonie
www.tophifi.pl

Mam tak od soboty 28 października. Najczęściej po wejściu w folder, "brak plików muzycznych" byłoby przykro jakby Yamaha nie zareagowała. Poczekam jeszcze kilka dni, ale co potem? Tidal jest jakimś rozwiązaniem, ale jeśli się i tam wysypie, to co zostanie Spotify?

No szkada by było bo miusic cast zawsze był bardzo stabilny a tak trzeba będzie jakiegoś zewnętrznego "pierddika" podłączyć ale wtedy all in one Yamahy traci sens

Firmware naszych urządzeń się nie zmienił, więc raczej to Francuzi z Deezera coś "zepsuli", albo celowo - wdrażając jakieś nowsze API albo przypadkiem. Ostatnia zmiana, którą się chwalą to integracja z Sonosem, może przy okazji coś zepsuli dla yamahy.

To, że czasem zadziała w nocy może też sugerować kwestie wydajnościowe. 

Może ktoś zareaguje na forum deezera

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez marek666
2 godziny temu, Abajek napisał:

A Może ktoś wie dlaczego  Deezer na Heos nadaje tylko w mp3 320 kbs a nie Flac

Niestety tak było zawsze. Kiedyś miałem Marantz i nie mogłem korzystać z Deezer, ale za to tam był dostępny Amazon Music.

Na razie bez zmian, wczoraj po 23:00 działał poprawnie, dziś rano dwa utwory i koniec.

Ale na forum dezzera jest maleńki progress:

Thank you for sharing this information with us. I've already passed it on to our development team, and I'm awaiting their response.

Rest assured, I'll keep you in the loop as soon as I receive an update from them.

Your patience and cooperation are greatly appreciated.

Edytowane przez marek666

Ponieważ czasem działa stawiam na jakiś problem wydajnościowy, yamaha być może łączy się z jakimś nie najnowszym adresem, który się łatwo przeciąża, a deezer ma to w tyle bo apki używają nowszego, który śmiga bez problemu.

Mnie się wydaje, że już jest OK. Wczoraj wieczorem bezbłędnie. Dziś nie mam jeszcze czasu na słuchanie, ale włączam na próbę kilka razy i ani razy się nie zbiesił.

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.