Skocz do zawartości
IGNORED

Sonus Faber Venere S - naprawa głośnika średniotonowego


Andrzejcdsfusa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, prawdopodobnie za ostro pograłem i nie wytrzymał mi jeden z głośników średniotonowych. Czy ktoś z Państwa naprawiał to poza serwisem (czekam już chyba z tydzień na odpowiedź z serwisu). 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jesteś pewien że on uległ uszkodzeniu?

Jakie są objawy?

Tylko jeden czy oba?

Z ciekawości zamień kolumny miejscami i zobacz czy to nie jest kwestia wzmacniacza albo okablowania.

Jeśli faktycznie to kwestia kolumn to napisz bezpośrednio do sonusa czy jest możliwość bezpośrednio od nich wysyłki takiego przetwornika do ciebie.

Z tym że u nich średnio po angielsku więc nawet kulawo ale wpisz sobie maila do translatora i wyślij im po włosku

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, oczywiście wszystkie te operacje przeprowadziłem. Udało się po kombinacjach wyciągnąć głośnik, który zmierzyłem omomierzem - pokazuje OL, czyli obwód raczej przerwany. Serwis dość toporny, bo nawet nie potrafią wspomóc jak wyciągnąć głośnik. Dla podpowiedzi dla innych: delikatnym płaskim listkiem plastikowym podgiąłem gumę uszczelniającą, która jest przyklejona do obudowy (delikatnie, ale jest klejona). Objechałem kilka razy dookoła, aby oddzielić punkty zaczepu i delikatnie wyciągałem. Srebrny ring siedzi mocno w gumie, ale jak ona wyjdzie, to i ring. Potem już kilka śrub do odkręcenia (delikatnie przez szmatkę :)) ) i pozostały 2 zaczepy (minus szersze, plus węższy, czyli potem łatwo dopasować przy montażu zwrotnym). Teraz pozostaje kwestia wyboru serwisu, bo na bazie moich informacji nie są nawet w stanie oszacować kosztów naprawy, jakby to była operacja na otwartym sercu :)).

Dzięki za wsparcie

Service EU Tel.: 22 331 55 33 lub Serwis Pogwarancyjny Iviter - dział kontaktu z klientem tel: +48 22 113 40 88

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Andrzejcdsfusa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.