Skocz do zawartości
IGNORED

Denon - padnięta końcówka mocy


lesny

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc w następującej sprawie. Kupiłem Amplituner DENON 1905 do tego DVD Denon1705 i kolumny Dali

za całość zapłaciłem prawie 7 tys. zł. Po przyjechaiu do domu wszystko podłączyłem zgodnie ze wskazówkami sprzedawcy. Szczególną uwagę zwróciłem na przyłączenie głośników (zgodnie z ostrzeżeniem sprzedawcy, abym nie pomylił biegunów). Po zestawieniu całości chciałem odsłuchać płytę z DVD, ale nie udało mi się z kolumn wydobyć żadnego dźwięku. Udało mi się jedynie posłuchać muzyki z tunera. Rano włączyłem sprzęt jeszcze raz - chwilę pograł i nagle zamilkł. Nadmieniam, że nie robiłem żadnej "próby mocy" - słuchałem tylko spokojnie radia.

Nacieszyłem się więc nim ok. 0,5 godziny. Odwiozłem go do sklepu - tam decyzja - AMP jedzie do serwisu. Jest w nim już ponad 2 tygodne - diagnoza - kompletnie padła końcówka mocy. Dalej jeszcze ciekawiej - naprawa oczywiście płatna, bo padnięcie końcówki mocy to wg serwisu niewłaściwa obsługa, a to nie podlega gwarancji.

Poradźcie jak postępować - jestem przekonany, że wszystko połączyłęm dobrze - a takiego argumentu, że to moja wina można użyć zawsze. Jak się przed tym obronić? Dodam, że w sklepie ten wzmacniacz był włączony tylko na chwilę, aby go skonfigurować (wielkość głośników, odległości i coś związane z kabelkiem światłowowod.)

Witaj

o ile sie dobrze orientuje to denon posiada uklad zabezpieczający przed tymi i innymi problemami i powinien sie wyłączyć ( sam mam 1705 ) sprawdz w instrukcji i jezeli jest to bym wjechał im na ambicje

podejzewałbym ze to moze felerny egzemplarz ale twierdzisz ze w sklepie i w domu grał .

sprawdz instrukcję

ps mozesz opisac sprawe u dystrybutora HORN denona na polske

mialem tez mały problem i zwykły sprzedawca mógłby mnie zostawic z niczym a z horna dostałem bezproblemową pomoc

Pozdrawiam i powodzienia

Bor

ps na ile wycenili tą naprawe ?

B.

i tu następna ciekawostka - serwis na razie nie jest w stanie nawet w przybliżeniu podać kwoty. Podobno dlatego, że "to z powrotem wszystko trzeba poskładać do kupy", ściągnąć częsci itd, itp.

Do jakiego serwisu go oddales?

Ja przywiozlem znajomemu z Niemiec 1705,niestety sam cos namotal w podlaczeniach i spalil jeden kanal tzn. przedni lewy,gral bardzo cichutko i popierdywal.Odrazu zadzwonilismy do serwisu Denona a jedyny serwis na Polske miesci sie w Warszawie przy ulicy Kurantow w siedzibie firmy Horn,powiedzialem facetowi jakie sa objawy i odrazu na telefon powiedzial,ze jezli padl wlasnie ten jeden kanal to calkowity koszt naprawy to bedzie okolo 240pln i rzeczywiscie tak bylo.Amplituner byl gotowy chyba jakos po okolo 5 dniach.Amplituner zawiozlem i odebralem osobiscie.

Muszę z przyjemnością stwierdzić, że sprawa przybrała pozytywny obrót. Amplituner był oczywiście w serwisie firmy Horn w Warszawie (w końcu kupiłem sprzęt u autoryzowanego sprzedawcy). Cała naprawa (której koszt wynosił 280 zł) została wykonana w ramach gwarancji. W rozmowie z pracownikiem serwisu padło stwierdzenie, że zawsze pierwszą naprawę tego typu robią w ramach gwarancji, następna taka awaria będize jużna pewno płatna. Nie trafia do mnie oczywiście taka argumentacja, ale jestem zadowolony, że sprawa rozwiązała się pozytywnie dla mnie.

 

pozdrawiam

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.