Skocz do zawartości
IGNORED

Uczciwość


Voyt

Rekomendowane odpowiedzi

Darek, jak nie dotyrzymujesz słowa(w powody nie wnikam), to przynajmniej napisz klientowi, ze coś Ci wypadło. Co to za klopot? Nie będziesz czytal, że klienci niezadowoleni, a Ty nie będzie po raz setny pisał, że kooperanci zawiedli. Kiedyś też się na coś umawialiśmy, więc wiem o co ludziom biega.

Fakt, że na dobrą elektronikę warto poczekać, a czasami to nawet trzeba:)

Pozdrawiam

darkul: skoro daję gwarancję niemogę sie spieszyć.

 

Chlopie, oprocz gwarancji obiecales ze cos zrobisz w terminie i to jest rownie wazne.

Takim postepowaniem po prostu tracisz klientow, a potem lapiesz sie tuningowania jakis mydelnic z Tajwanu byleby tylko z czegos przezyc. Wyrobiles sobie jaka taka renome to o nia dbaj. Kto cos od Ciebie w przyszlosci kupi wiedzac, ze Twoje terminy sa "płynne" ?

Dojrzewa we mnie napisanie, "10 przykazań dla kupującego..." zacznie się tak:

1. Pamiętaj abyś był cierpliwy, b. cierpliwy

2. Słowo "termin" dotyczy kupującego, nie sprzedającego.

3. Jeżeli spóźnisz sie z płatnością, nie będzie to usprawiedliwione. Każda okoliczność powodująca spóźnienie w wykonaniu zlecenia przez sprzedajacego w pełni go usprawiedliwia. Nie bądź małostkowy.

 

itd itd

Jest to dopiero wersja robocza. popracuję jeszcze nad tym....

>Barni

Chłopa proszę sobie poszukac na roli... lub w samoobronie.

Moi klienci i mój problem.

 

napisal darkul.

 

to po jaki gwozdz, darkul, piszesz o problemach. to takie polskie - same problemy. a to dostawca, a to sklep internetowy, a to nietypowe zyczenia, a to zamach w londynie, a to cisnienie, a to trawa niestrzyzona... chcesz, to rob se antyreklame. darkul. zyjesz dobrze z tego, co robisz, to nie pisz takich rzeczy. napisales, to sie nie obrazaj. chcesz sie obrazic, to na samego siebie. nie zyjesz dobrze z tego, co robisz, to sie nie obrazaj. chcesz sie obrazic, to tylko na siebie.

nie wstawiaj, darkul, glodnych kawalkow. ponoc jestes dobry, ale dlaczego jakosc twoich produktow wyprzedza jakosc twoich postow. temat do przemyslenia. powaga!

Ja mam różne doświadczenia związane z wykonawcami. Na razie pozytywne:

- zamówiłem szafę pod wymiar, z lustrem itp. Było to w poniedziałek. Umówiłem się na przyszły wtorek na 10. Przedpłata była 200zł. Wtorek, godzina 8 - telefon. "Dzwonimy z firmy xxx. Czy pasuje Panu, żebyśmy przyjechali dzisiaj o 9.30? Oczywiście." i 9.30 otwieram drzwi i ekipa przynosi wszystko co trzeba :)

 

- okno plastikowe... 2 duże okna + lufcik + drzwi balkonowe (komplet). Jako, ze miałem dobre wspomnienia ze współpracy z pewną firmą, zadzwoniłem do nich i poprosiłem o wycenę. Chcieli 2200zł. Powołując się na to, że jestem stałym klientem :) udało mi się zjechać do 2000zł. Termin - nadchodzący poniedziałek. W sobotę dostaję telefon - "niestety. osoba, która Pana obsługiwała, mówiąc wprost "dała ciała" i nie wpisała zamównienia do arkusza. Możemy je wykonać najprędzej za tydzień. Oczywiście. Poniedziałek 9.30 Panu pasuje? Tak. Dowidzenia". No i w poniedziałek (następny) o 9.30 przyjeżdżają i montują okienko :) i uwinęli się z tym do 12 co jest dla mnie wielkim wyczynem.

 

Także to jak nam sięukłada współpraca z kontrahentami zależy od obu stron. Trzeba być wyrozumiałym i umieć domagać się swoich praw :)

Świetnie! dobre firmy, jak coś nie wyszło sami zawiadomili... Pełne zrozumienie. Ciekawe gdybyś czekał w poniedziałek w domu na okna na próźno i sam się musiał dowiedzieć co się dzieje i tak parę razy z rzędu. Też wykazałbyś pełne zrozumienie...

Ostatnio kolega wylicytował na allegro płyte. Miała być oryginalna, dostał chamskiego pirata. Gość został zablokowany przez allegro na wniosek kolegi, i oczywiście jeszcze ma pretensje. Jeżeli nie zwróci kasy sprawa skonczy sie na policji. Chyba tylko jest taka rada na oszołomów.

Można oczywiście zignorować oszusta, który na nas zarobił, bo "szkoda zdrowia", ale uważam że taka postawa jest co najmniej nieodpowiedzialna.

Nie dość, że palant czuje sie potem bezkarnie, to jeszcze kolejni nabywcy nie mając sygnałów o jego oszustwach dają sie nabierać.

Jeśli ktos nas oszukuje na Allegro czy innym serwisie, NIE POPUSZCZAĆ DRANIOWI! I NIECH INNI TEŻ SIE DOWIEDZĄ ŻE MAJĄ DO CZYNIENIA Z OSZUSTEM! INACZEJ BEDZIE TAK POSTEPOWAŁ W NIESKOŃCZONOŚĆ!!!

Dokladnie, miałem na allegro może ze 2 aukcje za sobą, kupilem od gościa odżywkę. Przysłał mi co innego:) Najpierw mu napisałem, że wymiana mile widziana, bo negatyw i tak 100%, on mi odpisał, ze tak jak ja jemu, tak on mi(taka Biblijna zasada:)). Negatywa dostal bez mrugnięcia okiem.

Wierzę, że jest zdecydowanie więcej uczciwych na Allegro niż oszustów, więc nie dam się szantażować groźbą dostania negatywa, oni ocenią czy słuszny czy nie. Jak się oszust stawia, niech daje negatywa, mam to gdzieś, ale jak sam dostanie 10 negatywów to już nie będzie taki kozak.

Panowie! W jedności siła! Zero tolerancji dla oszustów internetowych!

Zawodowo zajmuję sie ściganiem przestępczości- ostatnio oszustwa internetowe stają się prawdziwą plagą. Nie wszystkich da sie uniknąć, ale jak będziemy reagować od razu i zdecydowanie, na pewno przynajmniej części zapobiegniemy.

Moje doświadczenie w kwestii uczciwości dotyczy firmy Audio System.Zdecydowałem się na zakup kolumn Avance Dana 503 zamówienie chciałem zrealizować w firmie Audio Media w Poznaniu dlatego że nie był dostępny kolor okleiny takiej jaką byłem zainteresowany,wpłaciłem całą kwotę dlatego że mieszkam daleko od Poznania i dystrybutor miał wysłaś kolumny bezpośrednio do mnie do domu.Miałem obiecaną dostawę za 2 tygodnie,po miesiącu i licznych telefonach do Poznania stwierdziłem że mnie kłamią i zadzwoniłem do dystrybutora(Audio System)i okazało się że to oni podle kłamią wykonałem dziesiątki połączeń ciągle słysząc dostawa za dwa dni;dostawa za tydzień;szczytem bezczelności było to że w dniu okazało się że mojego koloru nadal nie ma.Poprosiłem o rozmowę z właścicielem naiwnie myśląc że należy się jakieś zadośćuczynienie jednak pan właściciel uważał że z jego strony wszystko jest OK.Cała droga przez mękę z Audio Systemem trwała prawie 3 miesiące jak widać z tą uczciwością bywa tak sobie.

  • 1 miesiąc później...

Jeśli chodzi o oszustwa to to co dzieje się na naszym rodzimym Allegro to pryszcz. Zapraszam na witrynę AudioWeb - dział 'pre-owned equipment'. Chyba 80 procent 'sprzedających' to oszuści z Indonezji. Oferują np. McIntosh'a C2200 za 1000 USD (używane nie są do dostania poniżej 3000 USD), albo Krell'a FPB600 za 1500 USD. Sprzęt jest jakoby w Anglii lub USA. Potem okazuje sie, że właśnie został przeniesiony z całą firmą do Jakarty. Wystarczy tylko przesłać 50% ceny, a resztę po odbiorze. Tak na marginesie, zastanawiam się co robi webmaster? W ramach rozrywki lubię sobie czasem pokorespondować z takimi gośćmi (nie tylko audio oszustani, ale także tymi, którzy zajmują się tzw. Nigerian Scam). Najpierw wyjaśniam, że plotki na mój temat związane z upodobaniem do zwierząt, itp. to wierutne kłamstwo. Zawsze mi współczują i oferują słowa otuchy. Obniżają też cenę wyjściową. To jest podejście do klienta!

Ostatnio wyrwałem marantza 17 mk2 z allegro,ale wolałem wskoczyc w samochód i przejechac w sumie te 200km,żeby nabyć klocka osobiście.Szkoda ryzykować,często stan "idealny" daleko odbiega od rzeczywistego.Całe szczęście mój wygląda jak nowy,nabyłem go od b.sympatycznego i kulturalnego człowieka-jecszcze tacy się trafiają:)

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • Biuletyn

      Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
      Zapisz się
    • KONTO PREMIUM


    • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

      Ostatnio dodane opinie o albumach

    • Najnowsze wpisy na blogu

    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

     

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.