Skocz do zawartości
IGNORED

Top Hi-Fi w Krakowie


Avatar

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze jedno mi sie przypomnialo a propos TOP HI-FI.

Jakichs rok temu znajomi wiedzac, ze mam troche hopla na punkcie audio,

prosili mnie o rade w temacie dobre kino domowe, plazma juz u nich wisiala,

wiec problem tkwil w ladnym zestawie, (architekt wnetrz swoje juz zrobil:-)

Taj bez przekonania polecilem im smukle Revoxy (estetyka), albo Schonberga VA, bo to "estetyczne, nowoczesne, i potencjalnie gra nienajgorzej... choc zaznaczam, ze nie slyszalem tego zestawu, a sam gralem na skromnych mozartach". pokrecili sie w pewnie chwile w temacie,

i co.... kupili ten zestaw. nawet sie ich nie pytalem czy szukali czegos innego, jak odsluch, porownania :-)))

 

Dlatego to nie jest tak, ze sprzedawcy w tego typu sklepie sie nudza, sa zalamani, ze nie maja klientow. Kolesie sa byc moze zmeczeni ludzmi ktorzy maja jakies wymagania, poszukuja dobrego brzmienia, czesto maja duzo wieksza wiedze w tym temacie. Po prostu dla nich audiofil penetrujacy nizsze polki to taka "zawracajdupa", ktora ciagle kombinuje a i tak "niczego nie kupi", bo zrobi to przez allegro, albo "z drugiej reki" ( czyta dzial ogloszen w fachowym pismie).

 

Powiem szczerze ze nie zagladam do sklepu Top Hi-fi od czasu gdy kupilem tam Mozarty pare lat temu, jeszcze na czarnowiejskiej.

W kategorii dowcipu: wykonalem tam 5 odsluchow porownawczych i w koncu mialem supertyp do ktorego musialbym dolozyc drugie tyle. Mowie sprzedawcy, ze sie zastanawiam, bo bardziej mi sie podobaja spendorki, tylko ta cena, a gosc z blagalna mina (zreszta b. mily) na to: "jak to to tyle razy pan u nas odsluchiwal".

Nie musze dodawac, ze o zakupie zdecydowala ekonomia a nie argumentacja pana sprzedawcy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>jach

tak, tak masz racje, problem w tym ze nie da sie tego inaczej ujac:-))

nie bede przeciez rzucal nazwiskami:-))))

przypomina mi sie dialog z "chlopaki nie placza" cos w tym stylu:

 

- kiedys znalem kogos kto byl w ameryce i widzial to i owo. opowiedzial mi..... itd..

 

nie wiem czy kojarzysz ten motyw z przybyszami z afryki w ameryce:-)

pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tam jestem zadowolony z obsługi sklepu Top HI-FI.:-) Odsłuchy bezproblemowo robione. Zawsze ustawione to co chciałem. Z pożyczaniem i odsłuchem kabli też nie miałem problemu. Dla mnie zawsze są zawsze mili i uśmiechnięci. Ja tam nie podzielam większości tutejszych opinii(w przypadku mojej osoby ten problem nie wystapił).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>>>Znaleziony

Dopiero się zarejestrowałeś! Dlaczego tak bronisz tych panów z Chodkiewicza?

Albo jesteś wyjątkiem, który potwierdza regułę, albo..........................................

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno nie jestem pracownikiem tego sklepu !!!! i w żaden sposób nie jestem z sklepem powiązany !!!! Wyraziłem tylko swoją opinie. Jedyne powiązanie to że zrobiłem tam kiedys zakupy.

A po pierwsze byłem aktywnym uczestnikiem tego forum ale nie logowałem sie przez jakiś czas i zatraciłem swoje loginy i hasła.

Po drugie.

1 post napisałem w tym temacie pod nowym nickiem z tego powodu że mi sie poprostu rzucił na oczy i tyle.

Gorąco pozdrawiam.

P.S.

Dawno juz nie byłem na Chodkiewicza i może się faktycznie coś tam zmieniło.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. nie ma sprawy, skojarzyłem tylko fakt, że dzisiaj się zarejestrowałeś i wygląda to tak, jakgdyby tylko dla wpisania dobrej opinii o Top HiFi. Z resztą uważam, że jeżeli ktoś został poddany krytyce, w jego mniemaniu niesłusznej, to powinien się wypowiedzieć, ale z podniesioną przyłbicą :)

Również pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haseł???

 

Hasło jest jedno i jeżeli oglądałeś "Oczy szeroko zamknięte" Kubricka, to wiesz, że teraz po raz drugi poddałeś w wątpliwość swoją tożsamość :) Ale już dość, bo zaczyna być off topic, a może nie?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak haseł !!! Dobrze napisałem. Bo tych haseł,pinów,peseli itp. jest tak dużo że człowiekowi się już wszystko miesza.

Poprostu uzyłem tego w szerszym kontekście a nie tylko samego forum.

Ale więcej sie nie będę tłumaczył bo tłumaczą sie tylko winni. :-)

I juz więcej nie zaśmiecam tematu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podeslalem maila do AudioKlanu....

______________________________________________

 

Witam,

Ostatnio w Top Hi-Fi w Krakowie poziom obsługi klienta nie stoi na najwyższym poziomie. Proszę o uważne przyjrzenie sie sprawie i prośba do pracowników aby odpowiedzieli swoim klientom (na forum), dlaczego tak jest...

Dziękuję

 

Link do forum...

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Pozdrawiam...

 

________________________________________________

 

Dzieki wszystkim za odpowiedzi....

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać Avatar, że Cię ci sprzedawcy mocno wyprowadzili z równowagi, skoro napisałeś do Audioklanu.

Popieram. Dobrze by było gdyby treść z forum miała jakiś skutek w rzeczywistości.

;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcę tylko aby traktowano nas poważnie. To jest sklep, jak każdy inny i ja jako klient moge byc wybredny i nie musze tego kupic, jak nie chce, a rozmowa ze sprzedawcą powinna mi poprawiac humor, a nie go psuc na reszte dnia....

 

Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak dla poprawienia humoru...

Kupilem buty ECCO, ktore rozpadly sie po ok 7-miu miesiacach ( material rozdarl sie wewnatrz prawego buta). Mimo dwu letniej gwarancji, odrzucono reklamacje z powodu:

" zlej pracy stopy w bucie, ktora to spowodowala jego uszkodzenie ( rozdarcie materiału ) "

 

hehehe

Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.