Jump to content
IGNORED

Pomocy!!!

andrzej147

Recommended Posts

Mam kolumny Jamo X 870. Chcę ich używać do słuchania muzyki w stereo (głównie CD i trochę mp3 z komputera).

Mianowicie mam problem z zakupem wzmacniacza i odpowiedniego okablowania do tych kolumn (maja możliwość podłączenia Bi-wiring). Jestem w tym kompletnie zielony i liczę na fachową pomoc. Na kable i wzmacniacz mam coś koło 7-8 tys.

A tak wogóle to zalecana moc wzmacniacza przez producenta to 70-280 W i poniżej parametry

-Moc ciągła/impulsowa: 200/280 W, skuteczność: 91 dB - max. SPL 111 dB , pasmo: 32-20 000 Hz, częstotliwość podziału 100/3000 Hz, impedancja: 4 Ohm.

Nie znam tych kolumn, ale kwota którą dysponujesz na wzmacniacz i kable jest całkiem całkiem. Proponuję przeznaczyć ją głównie na wzmacniacz. Kable sobie dopasujesz jak już się osłuchasz ze wzmacniaczem. Weź ze sklepu wzmacniacz/wzmacniacze do domu i posłuchaj...

Czy te kolumny to niegdysiejsze JAMO Concert 11 ?

Jeśli tak uwazaj z doborem wzmaka i kabli bo jeśli to są te kolumny o których mysle to potrzeba troszkę "miękkszej" elektroniki (np Musical fidelity A 300 lub A 308, Primare 30.2 z drugiej ręki albo Primare D21 lub jakas lampa np Pathos lub Cayin)

Jak te kolumny wygladają - opisz je.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

To nie są kolumny Jamo Concert 11. Ich poprzednia nazwa (tych X 870) to X3M 10. Podam linka do sklepu internetowego w którym się one znajdują.

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Następnie trzeba wybrać dział kolumny głośnikowe i Jamo X 870.

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...