Jump to content
IGNORED

Cambridge Audio Azur 640C - brak sygnału


Alek74

Recommended Posts

Mam problem taki jak w temacie, czyli moj CD ma brak sygnalu na wyjsciu. Wszystko inne wydaje sie byc w porzadku. Plyta laduje sie poprawnie, wyswietlacz tez wszystko pokazuje poprawnie, tylko nie ma sygnalu na wyjsciu !?

 

Czy ktos moze mi pomoc w rozwiazaniu tego problemu ?

 

Wzmacniacz i kolumny sa ok, bo podlaczalem do TV i wszystko dziala. Kabelki tez sa ok, bo teraz podlaczony jest na przejsciowce discman i muzyka gra.

Link to comment
Share on other sites

sprawdź czy są wszystkie napięcia po stabilizatorach na płycie z DAC'iem oraz proponuje gorącym powietrzem, lub stałocieplną oblutować nóżki samego DAC'a. ja miałem w klientowskim odtwarzaczu problem z pływaniem amplitudy na wyjściu. oblutowanie pomogło.

 

Powodzenia i Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

No to masz problem. U mnie w CA D500SE chyba ze 3 razy zrobił się taki zawias. Niby wszystko ładnie pięknie, płyta się ładuje, ale brak sygnału. Już miałem dzwonić do salonu CA, ale wyłączyłem i załączyłem ponownie - sprzęcik hula do tej pory. Oby i u Ciebie był to tylko taki chwlowy kaprys.

Link to comment
Share on other sites

No to masz problem. U mnie w CA D500SE chyba ze 3 razy zrobił się taki zawias. Niby wszystko ładnie pięknie, płyta się ładuje, ale brak sygnału. Już miałem dzwonić do salonu CA, ale wyłączyłem i załączyłem ponownie - sprzęcik hula do tej pory. Oby i u Ciebie był to tylko taki chwlowy kaprys.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.