Skocz do zawartości
IGNORED

pilot do DVD700 i ampli AVR 3300 Denona

owidiusz9

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Nie byłem pewien gdzie ten wątek zamieścić ale z uwagi na "techniczny" charakter pytania zdecydowałem się na DIY.

Posiadam komplet opisany powyżej i mam jeden problem - nie posiadam do nich pilotów/pilota.

Cena nowych pilotów u polskiego dystrybutora jest abstrakcyjna (ok. 600 PLN) stąd moje pytanie.

1. Może kotś wie na jakich kodach "chodzą" urządzenia denona? - niewiele mi to da, bo jestem laikiem ale zawsze zawęża obszar poszukiwań:)

2. jakie piloty (chętnie uniwersalne na 100% obsłużą funkcje amplitunera oraz DVD, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi set-up) - w rozsądnych cenach

Mam też pytanie trochę innego gatunku. Czy w Polsce jest firma/osoba zajmujaca się upgreatem amplitunerów do KD (AVR 3300 jest bardzo podobny do AVR 3801).

Chicałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość przeprogramowania procesora tak, aby dekodował DDex oraz DTSex (sprzet ma wyjście pre-out 7.1 oraz możliwość podłączenia zew. dekodera 7.1 - tak jak 3801).

Dzięki za wszelkie wskazówki, pozdrawiam.

• 1 miesiąc później...

Bardzo przydatna strona z listą pilotów do Denonów:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Powinieneś znaleźć rozwiązanie ;-)

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

Ostatnio dodane opinie o albumach

• Najnowsze wpisy na blogu

• Dodaj nową pozycję...

wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!