Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Czekam i mam nadzieję że macie rację. Ale nie wierzę że niemcy zostawią w swoim teamie polaczka zamiast ich rodaka. Nie chodzi o to że w niemieckim zespole musi być niemiec, ale o to że polaczek wygryzł niemiaszka z ich wielkiego teamu. A marka się liczy. Tymbardziej że po ostatnim wyścigu widać że w dupie mają Kubicę i to czy ma szanse na podium czy nie.

a ja przez przypadek włączyłem w niedziele gp2 i...dużo lepiej się to ogląda. jest akcja i wyprzedzanie. teraz to są pojedyncze przypadki. moim zdaniem wyjścia są 2 :

1 przebudować samochody (m.in. rezygnacja z tylnych spojlerów) żeby kierowcy mogli podjąć bezpośrednią walkę oraz

2 zraszanie torów :)

 

od początku sezonu było mniej wyprzedzań niż w jednym wyścigu sprzed lat (trzydziestu).

zgadza się. Chociaż ostatni wyścig w belgii był chyba jednym z nielicznych w których akcja się działa do samego końca. Ostatnio wyścigi F1 są ciekawe przez 15 minut. Jak już się kierowcy ustawią po starcie to dalej nic się nie dzieje zwykle.

No chyba że spadnie deszcz albo ktoś się zapali przy tankowaniu, a tak normalnie to jadą... jadą... i jadą... sympatyczny brazylijczyk jedzie... i młodziutki niemiec tuż za nim... Hamilton pobił rekord okrążenia... a teraz Kovaleinen... o i znowu Hamilton miał najlepszy czas w pierwszym sektorze... za to Massa w drugim... i tak sobie jadą... jadą... i jadą...

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

tak najlepjej jak juz przy starcie sie rozwali pare bolidow, potem zeby nie zasnac z nudow kraksa przy 240 w mur i na koniec niech wywali jakis motor w miazg....a jak sie jakis Bolek przy tankowania zapali to tez niezle....

 

...tak takich wyscigow saobie ulubiency F1 zycza...

 

no i zeby najlepszego Polaka tak te BMW w konia nie robilo bo to najbardziej utalentowany Bolek jaki jest...

 

 

 

taaaa...

taaaa..

ja ogladalem "aktywnie" F1 10 lat temu.

Teraz zagladam tylko czasami.

Faktem jest, ze dlugo Kubice w D przemilczano.

Teraz honoruja go..ale troche z innej perspektywy jak Polacy - czemu sie dziwic nie nalezy

Ciekawe wyniki są z toru dzisiaj:)

---

Podoba mi się, co Kubica powiedział w temacie rozumienia przepisu i kary dla Hamiltona (za jazdę na skróty i czy kara byłą sprawiedliwa):

"Ja myślę w ten sposób: gdybym ściął szykanę lub wyjechał poza tor, a tam byłby mur - zakończyłbym wyścig. Dlatego cieszyłbym się, że mogę dalej jechać. Moim zdaniem lepiej być nawet za ostrożnym. Wolałbym odpuścić rywalowi nawet za bardzo, bo wiem, że z zewnątrz sytuacja może wyglądać bardzo różnie. Z punktu widzenia kierowcy najlepiej od razu pokazać, że nic się nie zyskało na niedozwolonym manewrze."

 

A tak w ogóle to robi się gęsto w domysłach, pretensjach, przetasowaniach i super, że wreszcie sam Kubica rzekł słowo o tym, co nas boli, kiedy widzimy, co robi zespół, a przy czym my (czyli widzowie) wzajemnie się oskarżamy o teorie spiskowe. Czekamy do poniedziałku, przynajmniej ja czekam, nawet bardziej niecierpliwie, niż na niedzielny wyścig.

Nie wiem, jak dla mnie to nic się nie zmieni. Alonso zostanie w Renault, Kubica i Heidfield tam gdzie są, Ferrari podało właśnie skład na najbliższe dwa lata, a w McLarenie cisza. Czyli w sumie cały szum był o nic tak naprawdę, bo w tej sytuacji Kubica żadnej łaski nikomu nie robi, że jeździ w BMW, bo gdzie indziej pójdzie? Do Torro Rosso albo Red Bulla? Bez sensu w ogóle i lepiej niech już siedzi tam gdzie jest, bo na dzień dzisiejszy nie ma lepszej opcji, po prostu.

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

I to jest już krok do przodu! (w naszych domysłach, rzecz jasna, hehe, bo już się robiło męczące to dreptanie w miejscu- przejdzie do Ferrari, nie przejdzie...). A tak- widzimy Kubicę narzekającego, otwarcie i bez tej poprawności, poza którą jest już tylko mur wtajemniczonych-rozdających-karty-w-milczeniu. Inna sprawa, że Kubica na razie jest na ich usługach, i tym bardziej mnie cieszy, że stać go na szczerość. Bo jakie masz alternatywy? Oglądasz i się wściekasz, że wszystko ustawione i gówno ze sportu, albo robisz obojętną minę i mówisz, że tak to już jest, kasa przede wszystkim, a cienkie bolki dają się nabrać. Niby można jeszcze przestać się interesować. Ale jak to zrobić, kiedy nasz chłopak dostał się do niewoli?

przynajmniej jest nadzieja że nie spadnie dużo w klasyfikacji generalnej, biorąc pod uwagę, że tylko massa miał farta w tych kwalifikacjach (z pierwszej 4), oraz będzie jechał na 1 pitstop.

wasylak co ty trujesz jaka niewola??

 

Kobica zarobil w 2007 1,5 miliona Euro.

 

Ze jego kolega niemieccki jest bardziej faworytowany w Niemczech to chyba jest jasne i nie musze ci tlumaczyc..ale jak nie kumasz to ci wytlumacze:

 

Fiatem 125p jezdzi Polak i Pepiczek na polskiej fladze. Polacy trzymaja kciuki za Polaka pepiczki za Pepiczka...jasne???

 

 

o co wam chodzi???

 

Kubica potrafi dobrze jedzic i czasami potrafi tez spitolic sprawe...czy myslicie ze mu niemcy cukier do baku sypia???

powiedzcie mi jedno bo tego za bardzo łapię. Wszyscy chyba co zajęli miejsca 1-10 po kwalifikacjach zostawiają bolidy w parku zamkniętym (nie można dotankować auta). A co z oponami ? Przecież wszyscy byli na deszczówkach - a jak jutro będzie sucho to czy mogą wymienić oponki na suche ??

Można zmienić.

A co szczegółów, to sprawa wygląda tak:

 

Opony

szer.: 305-355 przód

szer.: 365-380 tył

śred.: 660-670

typ: rowkowane Jest tylko jeden dostawca opon: firma Bridgstone i nie można używać innego.

 

Zestaw weekendowy obejmuje:

- 14 zestawów do jazdy na nawierzchni suchej, po 7 każdego typu;

- opony te mają po cztery rowki i odstępy, głębokość rowków jest ściśle określona;

- zestaw bardziej miękki ma biały pasek specjalnie na potrzeby widowiska;

- na suchym torze zespół musi użyć obu typów opon.

- 4 zestawy do jazdy po nawierzchni mokrej; takich opon używa się dowolnie w czasie kwalifikacji i wyścigu, z wyjątkiem treningów kiedy używa się ich wyłącznie po ogłoszeniu stanu "mokrej nawierzchni" przez dyrektora wyścigu.

- 3 zestawy do jazdy w warunkach wyjątkowych; takich opon również używa się dowolnie w czasie kwalifikacji i wyścigu, z wyjątkiem ulewnego deszczu, kiedy wyścig zaczyna się jazdą za samochodem bezpieczeństwa, wówczas użycie tych opon jest obowiązkowe.

 

Wszystkie opony na początku weekendu mają nadany kod paskowy, co pozwala FIA monitorować sposób używania opon i daje wiedzę na temat ewentualnych odstępstw od regulaminu.

Ooooj, działo się wczoraj, działo! Do połowy wyścigu zdążyłem się załamać, ale od zmiany opon (u Alonso) już się z górki oglądało:)))

---

I co z tym ogłoszeniem składu? I nic.

wasylak, 15 Wrz 2008, 09:48

 

>I co z tym ogłoszeniem składu? I nic.

 

W zasadzie to logiczne w tej sytuacji jest. Kubica ma jeszcze realne szanse na powalczenie o drugie miejsce w klasyfikacji generalnej kierowców, a przy pewnym (choć mało prawdopodobnym) splocie wydarzeń, nawet zostać Mistrzem Świata. Poza tym (a raczej przede wszystkim) Kubica gwarantuje BMW trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Gdyby dzisiaj Kubica dowiedział się z telewizji, że wylatuje z BMW... Jeszcze wszystko jest możliwe, a Theissen chłodno kalkuluje bilans potencjalnych zysków i ewentualnych strat, więc ze strategicznego punktu widzenia szefom BMW jak najbardziej jest na rękę granie głupa z ogłoszeniem składu do samego końca sezonu, a na miejscu Kubicy mocno bym się zastanowił czy aby na dobre mu wyjdzie kłapanie dziobem i sranie do własnego gniazda, kiedy jego pozycja w teamie jest dość wątpliwa. Oczywiście to tylko takie tam sobie gdybanie, bo "oficjalnych" i "pewnych" informacji było już tyle, że... że dalej nie wiadomo gdzie będzie jeździł Alonso... czy Heidfield zostaje w BMW... czy Kubica po cichu czegoś nie kombinuje za plecami BMW... i pewnie ze sto trzydzieści osiem innych możliwych scenariuszy :)

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

A tak swoją drogą wczorajszy wyścig był chyba najciekawszy w całym sezonie, nie licząc "mokrej" końcówki z ubiegłego tygodnia.

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

Czy tak fajnie? Jesteś tego pewien?? Ambicje Alonso sięgają bardzo wysoko, on nadal myśli o III tytule, ma jaja i klasę , wygrywał z Schumim, co mi się zresztą bardzo podobało. Mieliśmy już kiedyś dwie wyraziste postaci w jednym team-ie : Prost i Senna, jak się skończyło pamiętamy... Dla Kubicy awans to Ferrari lub McLaren, on sobie dobrze zdaje z tego sprawę.

Kubica uderzył w stół i dostał to, co chciał -

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

No to teraz zobaczymy, co z tego wyjdzie.

Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.