Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

no i ciekawie się zrobiło. Wyniki treningu - Kubica na 15 miejscu, Hamilton 18, na pierwszym miejscu Rosberg. Niezły burdel będzie tym bardziej jak trybunał fia uzna je za niezgodne z przepisamy. A trybunał nie zbierze się tak szybko więc może być tak że przez 2 miesiące nie będziemy znali wyników albo będą podawane w 2-ch wersjach - z akceptacją dyfuzorów i bez akceptacji

No to mamy chyba przedsmak tych "atrakcji"...

 

2. trening: Rosberg ponownie najszybszy!

 

wp.pl | 2009.03.27 08:07

 

Nico Rosberg, podobnie jak podczas pierwszego treningu, był najszybszy podczas drugiej sesji treningowej przed GP Australii. Robert Kubica piątkowe przejazdy zakończył na odległej, piętnastej, pozycji.

 

Polski kierowca podczas drugiej sesji treningowej przejechał 36 okrążeń, jednak ponownie nie był w stanie uzyskiwać dobrych rezultatów. - Nie wiem co się dzieje. Bolid wszędzie się ślizga, nie mam żadnej przyczepności. Całkiem, jakbym prowadził inny bolid, nie swój! - mówił Kubica do inżynierów podczas treningu.

 

Niewiele lepiej spisał się Heidfeld, który po przejechaniu 34 okrążeń uplasował się na 14. miejscu. Obaj kierowcy BMW mieli wyraźne problemy z przyczepnością, zresztą nie tylko oni. Obaj zawodnicy Ferrari, Lewis Hamilton czy Sebastian Vettel również kilkukrotnie bliscy byli zakończenia treningu na okalającej tor bandzie.

 

Drugi czas sesji uzyskał Rubens Barrichello, trzeci był z kolei Jarno Trulli. Warto zaznaczyć, że pierwsza trójka to zawodnicy Williamsa, Brawn GP oraz Toyoty, a więc zespołów stosujących dyfuzory uznane przez konkurentów za nielegalne. Sędziowie FIA byli jednak odmiennego zdania, a wyniki pierwszych treningów wyraźnie wskazują, że są to rozwiązania skuteczne.

 

Jak na razie zawodzą faworyci. Felipe Massa, Kimi Raikkonen, Lewis Hamilton czy Fernando Alonso - wszyscy uzyskali czasy dające miejsce w drugiej dziesiątce. Czy to oznacza, że w Formule 1 przyszła nagła i niespodziewana zmiana warty?

Naukowe teorie mnie nie interesują. Zresztą kogo tu interesują? To jest forum dla audiofilów.

kubica mowil po kwalifikacji ze duzo stracil bo ktos wyjechal za tor naniosl mnostwo kurzu przez co stracil duzo na 3 ostatnich zakretach - powiedzial ze wie ze brawn GP by niedojechal ale bylby pewnie na 3 miejscu !!!

luk, 28 Mar 2009, 12:54

 

>Toyota zdyskwalifikowana, tylne skrzydełka za miękkie, heidfeld zyskuje a "waży" o 40 kg więcej od

>Kubicy. qwa . To już nie jest sport

 

A co to jest?? Gdyby wszedl do ostatniej czesci quala to by nie mial 40 kg wiecej...

Teraz sie zacznie Kubica vs Heidfeld... Jesli nie jest najszybszy na torze to chociaz w teamie? Co byscie powiedzieli gdyby Kubica byl niski a Heidfeld wysoki?

vinylec, 28 Mar 2009, 14:25

 

>Wszyscy wiedzą,że w F1 jeżdżą dżokeje.

>Tylko Kubica nie pasuje do tych hobbitów.

 

Zal mi takich pseudofanow i pseudoekspertow... Jesli nie pasuje no to trudno, pretensje mozecie miec do boga... Ja tez moge miec pretensje ze kierowca X ktory ma 190 cm wzrostu i 90 kg wagi nie pasuje do F1, ze ktos kto ma 1,6 wzrostu nie pasuje do koszykowki etc etc...

>Tench

Odniosłem się do dyskwalifikacji, nie do wagi. Przyglądając się temu z boku można odnieść wrażenie obłędu.

A F1 oglądam od czasów gdy ścigali się jeszcze stary Piquet, ,Mansell, Prost ,Senna itd. Pierwsze transmisje w tvp.."Dzielone" jeśli wiesz o co mi chodzi..

W końcu coś się rozjaśniło:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

vinylec, 28 Mar 2009, 15:26

 

>Tak tylko jak kolarz jest wyższy to dostaje

>większy rower :))

 

 

Napisz petycje zeby zmienili regulamin bo Kubica ma mniejsze szanse;<

Cry

Jest 2 sprinterow, jeden wazy 60 a drugi 90 kg, co zrobic zeby oboje mieli rowne szanse? moze ten co wazy 60 powinien miec 30 kg balastu? Borowczyk mnie rozwalil ze Kubica nie ma kers bo za duzo wazy xD A Ferrari ma niesprawny kers bo bateria nie starczyla na przejechanie calego okrazenia omg.

Jest tak i tak.

Najpierw po jakimś wypadku zaczynają dbać o bezpieczeństwo

i wprowadzają bzdurne ograniczenia.

Wyścigi stają się nudne,samochody wolne,oglądalność spada.

Więc znowu wprowadzają inne(np.sprawa opon,punktacji,

wielkości spojlerów czy odzyskiwania energii).

Teraz ma być ciekawiej.Nie wiem tylko na jak długo.

Dla mnie było ciekawie zawsze.

>> Tench, 28 Mar 2009, 16:44

 

Sprinterzy - ten cięższy będzie miał więcej siły ale i więcej masy do ruszenia.

 

F1 - napęd jest z zewnątrz, wzrost i waga ewidentnie przeszkadzają.

 

Pytanie teraz jaką rywalizację chcemy oglądać - czy liczyć mają się umiejętności techniczne kierowcy, odporność na przeciążenia (siła/masa) oraz temperaturę i odwodnienie (kondycja - wytrzymałość) czy też do tej listy dodamy jeszcze małą masę i niski wzrost.

 

Obawiam się że w tym ostatnim przypadku rodzice "hodujący" mistrza F1 jak to było z Kubicą czy Hamiltonem mieliby pokusę zastosowania dopingu farmakologicznego polegającego na przyspieszeniu dojrzewania, co jest standardową metodą obniżania ostatecznego wzrostu dziecka.

Taaak i pewnie rodzice takiemu 12 letniemu mistrzowi F1 beda zakladac za ciasne buciki zeby stopy sie miescily w kokpicie... POJEBALO WAS?

 

Gdyby inny kierowca byl wyzszy a Kubica w normie mielibyscie w duupie to jakie sa przepisy byle waszemu byloby lepiej. Kazda dyscyplina sportu niesie z soba jakies ograniczenia fizyczne, jesli nie jestes w normie no to sorry... Poza tym Kubica bez kers byl szybszy niz heidfeld z kers wiec o co k**wa wam chodzi?

Robicie z igly widly byle wasz mial lepiej, zal... Myslicie ze jak kubica jest ciezszy to jego bolid jest ciezszy? Myslicie ze to ma gigantyczny wplyw i przez te pare kg kubica dostanie baty lol...

 

Co do tego co chcemy ogladac to co powiesz o supertalentach Button i Barrichello, tyle lat sie chlopy marnowaly w Hondzie a tu nagle dublet! A Hamilton? ledwo 15? Koniec talentu? Kazdy z tej 20tki moze byc mistrzem jesli tylko bedzie mial dobry bolid... Wiec czynnik ludzki jest znikomy.

Waga bolidów po kwalifikacjach (kolejność zgodna z numerami na bolidach):

 

 

Lewis Hamilton (W.Brytania/McLaren-Mercedes) 655 kg

 

Heiki Kovalainen (Finlandia/McLaren-Mercedes) 690,6

 

Felipe Massa (Brazylia/Ferrari) 654

 

Kimi Raikkonen (Finlandia/Ferrari) 655,5

 

Robert Kubica (Polska/BMW-Sauber) 650

 

Nick Heidfeld (Niemcy/BMW-Sauber) 691

 

Fernando Alonso (Hiszpania/Renault) 680,7

 

Nelson Piquet (Brazylia/Renault) 694,1

 

Jarno Trulli (Włochy/Toyota) 660

 

Timo Glock (Niemcy/Toyota) 670

 

Sebastien Bourdais (Francja/Toro Rosso-Ferrari) 662,5

 

Sebastien Buemi (SzwajcariaToro Rosso-Ferrari) 675,6

 

Mark Webber (Australia/Red Bull-Renault) 662

 

Sebastian Vettel (Niemcy/Red Bull-Renault) 657

 

Nico Rosberg (Niemcy/Williams-Toyota) 657

 

Kazuki Nakajima (Japonia/Williams/BMW) 612,5

 

Adrian Sutil (Niemcy/Force India-Mercedes) 684,5

 

Giancarlo Fisichella (Włochy/Force India-Mercedes) 689

 

Jenson Button (W.Brytania/Brawn GP-Mercedes) 664

 

Rubens Barrichello (Brazylia/Brawn GP-Mercedes) 666,5

vinylec, 28 Mar 2009, 19:09

 

>>>Tench

>A Twój to ten czarny.

>Też mu słabo poszło.

 

Kibicowanie pojedynczemu kierowcy nie ma zadnego sensu. Na sukces pracuje cala druzyna.

Najlepszy przyklad to Kovalainen i Barrichello, byli tacy slabi czy mieli na celu pomoc w zdobyciu tytulu liderowi? Okreslanie umiejetnosci jakiegokolwiek kierowcy jest niemozliwa, gdyz nie ma mozliwosci arbitrazu a jedynie mozliwosc porownania do drugiego kierowcy. Ciezko jest powiedziec czy dany kierowca jest swietny czy poprostu jego kolega z zespolu to partacz. Co by bylo gdyby Kovalainen i Barrichello byli nr 1? W 2007 Raikkonen walczyl o tytul a w 2008 Massa, ktory z nich jest lepszym kierowca? W 2007 Heidfeld byl lepszy a w 2008 Kubica..

 

Mozna kibicowac danemu kierowcy za to jaka jest osoba a nie za to ile pole position zdobyl, czy za to ile wygral wyscigow. W tym temacie mozna znalesc tyle samo postow zachwytu jak i tekstow ze Kubica sie skonczyl, ze mu woda sodowa uderzyla.. I to z ust tych samych osob.

Takie jest polskie kibicowanie, nie wazne czy to sa skoki, pilka czy F1.

 

Ja jestem fanem Ferrari bez wzgledu na to czy wygrywaja 90% wyscigow(2004r) czy wygrywaja 1 wyscig w sezonie(2005r).

psg, 28 Mar 2009, 23:07

 

>to nie sztuka kibicowac Barcelonie, kibicuj Force India i się tym chwal

 

Lepiej kibicowac Kubicy a po 2 nieudanych wyscigach pisac ze jest beztalenciem? O nie...

W sezonie 2005 Ferrari wygralo Gp Usa,tylko dlatego ze czolowe zespoly wycofaly sie w protescie z wyscigu, zostal Jordan, Minardi i Ferrari. Nie przestalem im kibicowac wtedy i nie przestane jutro tylko dlatego ze Polak jest w F1.

 

Tak wiec drogi kolego chwale sie wtedy kiedy wygrywaja i wtedy kiedy przegrywaja. A nie tak jak "Kubicomani".

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.