Skocz do zawartości
IGNORED

Wzmacniacz za ok 400-500zł dla n00ba

Matez

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem laikiem w dziedzinie sprzętu stereo. Zaczynam powoli kompletować domowy sprzęt audio :) I tu mam prośbę do was. Jak wzmak polecilbyście dla mnie? Źródłem będzie (na razie :P ) odtwarzacz iAudio X5 + Ogg Q8. Z biegiem czasu planuję dokupić odtwarzacz CD/DVD (za ok 500zł).

Co sądzicie o Diorze?

Z góry dzięki za odpowiedzi :)

Witam

To moje typy:

- Denon PMA-560

- Denon PMA-860 (Moze byc ciezko do 500, ale czasem sie udaje)

- Yamaha AX-550/570 Sam mam 570 i jestem BARDZO zadowolony tylko, ze na moich kolumnach to on za duzo pokazac nie moze, ale i tak jest Good :-)

Pozdro.

Tez myslalem o np. ROTEL'u RA- 840 BX-3 ale on nie w kazdej muzyce jest "dobry", a Matez nie wspomnial nic o preferencjach muzycznych ;)

Swoja droga tego Rotela jest bardzo trudno dostac...

Faktycznie problem w tym, że rotele (mniej lub bardziej "starsze" oczywiście), zwłaszcza te szczególnie udane modele trudno złapać.

Tytulowy "n00bie", podaj koniecznie jakiej chcesz sluchac muzyki:-)

Sam nie wiem ale mieści się w tym przedziale, stary NAD 3045:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Witam

...........a ja poleciłbym Conrada kd-261 - a z tego względu, że jestem jego posiadaczem i można powiedzieć, że bardzo miło mnie zaskoczył....... Jest szybki, mocny, i gdy trzeba pokazuje na co go stać - wysokie troche (troszeczkę ; ) przybrudzone, a przy cichym słuchaniu nie trzyma balansu (zresztą nie ma ideałów, a te małe niedociagnięcia można poprawić) - ale jak za taką cenę to ze świeczką szukać...........

Pozdrawiam!

Gość

(Konto usunięte)

Jest szybki, mocny, i gdy trzeba pokazuje na

>co go stać - wysokie troche (troszeczkę ; ) przybrudzone, a przy cichym słuchaniu nie trzyma

>balansu (zresztą nie ma ideałów, a te małe niedociagnięcia można poprawić) - ale jak za taką cenę to