Skocz do zawartości
IGNORED

problem sieci,skoków napięcia...

raudio81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Napiszę krótko,nie znam się na tym a mam wątpliwości...

Mieszkam w nowym bloku na Ursynowie (wybudowany koło 2000r),kawalerka. zestaw Rotela z B&W mam podłączony fabrycznymi kablami na listwie fellowesa(jak znajde czas i tu coś pozmieniam tak jak to z k.głośnikowymi i int.kon. zrobiłem)

Czy jednoczesne włączanie kompa,kuchenki mikrofalowej,włączenie i wyłączenie pralki,lodówki,czajnika elektrycznego,żelazka itd. może powodować jakieś uszkodzenia w sprzęcie audio ?? jeśli tak to jakie jest rozwiązanie...słyszałem o kondycjonerach,listwach za tysiąc złotych..

Proszę o rady ludzi,którzy mają czas i się znają ;) bo ja go nie mam w ostatnich miesiącach a jak znajde trochę to pragne słuchać muzyki a nie grzebać w necie godzinami..dzieki i pozdro

https://www.audiostereo.pl/topic/23774-problem-sieciskok%C3%B3w-napi%C4%99cia/

Na mój gust, jeżeli sprzęt domowy masz sprawny i nic nie iskrzy i nie sieje zakłoceniami, to nie masz się czego obawiać. Jednak zawsze może trafić się jakiś sąsiad, który akurat użyje rozklekotanej wiertarki i "wpuści" w instalację "szpilę"...

Kondycjoner fajna rzecz ale drogi. Listwa za tysiąc złotych? Nie daj się zwariować, za te pieniadze wolałbym przetestować wysokiej klasy UPS do sprzętu komputerowego.

Sam mam dwie dobre listwy po 80 zł.

dzięki za odp.

sam już się zastanawiałem nad dobrym komputerowym UPS...jak gadałem przez telefon z jednym sklepem audiofilskim to mi gość powiedział,że tani (1 - 2 tys. zł) kondysjoner tylko spłaszczy brzmienie - listwa za te cene i dobry kabel raczej brzmienie poprawi(ale odsłuch) ...jeśli kondycjoner to 3 tys. i w górę ...

to jak do tego ma sie zwykly komputerowy UPS - raczej brzmienia nie poprawi;)... jak myślicie?