Skocz do zawartości
IGNORED

Lenco L 452 kalibracja ramienia

pure evil

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

posiadam gramofon Lenco L 452. Jest to mój pierwszy gramofon, niestety nie posiadam do niego instrukcji obsługi a nie znam się jeszcze na tym sprzęcie, więc zwracam się o pomoc do bardziej doświadczonych :) Otóż nie wiem jak wyregulować ramię i do czego służą wszystkie pokrętła. Przepraszam za telefonową jakość zdjęcia, niestety nie mam możliwości zrobić teraz innego.

Wyjaśnię więc co "widać" na zdjęciu. Pokrętło z prawej strony chyba służy do regulacji nacisku igły na płytę (skala 0-4) natomiast pokrętło na końcu ramienia chyba do poziomowania. Nie jestem tego pewien oraz nie wiem jak je ustawić. O ile siłę nacisku igły ustawiam według zaleceń dla mojej wkładki, nie wiem co zrobić z drugim pokrętłem. Jest na nim skala od 0 do 25. Można kręcić całością, wtedy wszystko przesuwa się wzdłuż osi ramienia, lub tylko obręczą ze skalą, lecz nie widzę wtedy zadnej róznicy. W ogóle całość można zdjąć z ramienia po maksymalnym odkręceniu w lewo, schodzi wtedy całe pokrętło razem z obręczą ze skalą, którą można obracać niezależnie od całości. Ktoś mnie oświeci co to jest i jak to ustawić?

Pozdrawiam :)

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/24292-lenco-l-452-kalibracja-ramienia/